,,uciekające koło "

Fatman
Posty: 546
Rejestracja: czw sty 26, 2012
Miejscowość: Marki
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

,,uciekające koło "

Post autor: Fatman » pt lip 27, 2012

witam , wybrałem się na wieczorną przejażdżkę i zauważyłem że podczas skrętu koło ,,ucieka"" , takie wrażenie jakby się bardziej ,,położyło"" niż wynikało to ze skrętu kierownicą . Druga rzecz to wrażenie jakby mnie hamowało przy jeździe na wprost . Mam wrażenie jakby ten problem wynikał przez przednie koło . Miał ktoś podobny problem ?? , czyżby łożysko ???

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » pt lip 27, 2012

ciśnienie powietrza??
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Fatman
Posty: 546
Rejestracja: czw sty 26, 2012
Miejscowość: Marki
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

Post autor: Fatman » pt lip 27, 2012

hmmm , ciśnienie niby poprawne , 2 bary :scrach:

Jepi19
Posty: 61
Rejestracja: śr lut 08, 2012
Miejscowość: Bieruń stary
Motocykl: vn 900
VROC: 0

Post autor: Jepi19 » sob lip 28, 2012

Ja miałem ten problem vn 900 pomogła regulacja łożysk główki za duży luz , sprawdz tak jedynka wcisnij klamkę od przedniego i lekko pulsuj sprzęgłem i obserwuj kiere czy nie przeskakuje przud tył szerokości
:papa:

Fatman
Posty: 546
Rejestracja: czw sty 26, 2012
Miejscowość: Marki
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

Post autor: Fatman » sob lip 28, 2012

łożysko główki sprawdziłem , jest ok . dziś znów jazda i doszło jeszcze wycie , :scrach: czyżby padło łożysko koła ??

Awatar użytkownika
Bonzo
Posty: 56
Rejestracja: pn cze 11, 2012
Miejscowość: Opole
Motocykl: Mean Strek VN 1600, Honda CX500
VROC: 35220

Post autor: Bonzo » sob lip 28, 2012

Pływanie może być spowodowane luzem na wahaczu, amory źle tłumią, olej w lagach do wymiany, można tak zgadywać . A wycie to jeszcze nie doszliśmy do tego :)

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » ndz lip 29, 2012

a jeśli nap koło jest szprychowane to przypadłość Clasiców luzujące się szprychy...pozdrawiam b61.

Fatman
Posty: 546
Rejestracja: czw sty 26, 2012
Miejscowość: Marki
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

Post autor: Fatman » ndz lip 29, 2012

jak sprawdzić czy szprychy są odpowiednio napięte ?? nigdy nie miałem problemu ze szprychami i nie wiem jak sprawdzić .

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » wt lip 31, 2012

no i to jest mały problem \,,,ja dawałem do serwisu rowerowego i dali radę,,ale czy u ciebie takie spece są to nie wiem,,,poszukaj. pozdrawiam b61.

Fatman
Posty: 546
Rejestracja: czw sty 26, 2012
Miejscowość: Marki
Motocykl: Vulcan 1500
VROC: 0

Post autor: Fatman » wt lip 31, 2012

cóż , trzeba będzie popytać w okolicznych serwisach rowerowych

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » wt lip 31, 2012

zobacz tu

http://moto-gumka.pl/

może akurat się uda :mrgreen: :mrgreen:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » śr sie 01, 2012

Na początek zanim rozbierzesz koło sprawdź łożyska. Można to zrobić podnosząc motor na podnośniku tak aby koło było w powietrzu i pokręć nim ja stawiam na łożyska lub łożysko w kole.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą