Strona 1 z 1

problem z mean streakiem 1500 z 2002 roku

: ndz maja 05, 2013
autor: pisior
http://allegro.pl/kawasaki-vn-1500-mean ... 96997.html o niego wlaśnie chodzi ,
no i ja sie nacieszyłem swoim mean streakiem ,kupiłem go tydzień temu i majowka dluga postanowilem pojechać do Slawy , wszystko było piknie ,ale nadszedł czas powrotu ,no i jechałem z predkością ok140-150 km/h ,nagle moto zhamowalo i zgasło , pomyślałem,że oktany sie skończyly ,bo rezerwa sie palila ,ale nie podeszlem jakieś 300m do cpn i zalalem , krecilem rozrusznikiem ,ale cieżko mu bylo ,wzielem na pycha ,odpalił ale dzwiek z silnika dobywal sie podobny jak z filmiku http://www.gg.pl/dysk/Gdgj_5ZpFOvZGNgj_ ... titled.mpg , nie ryzykująć ,zadzwonilem po busa ,dziś rozkrecilem kapy , w altku wszystko ok , z drugiej mańki też ok ,ale zdjelem kosz sprzeglowy i pokazalo sie cos zmielonego , no i wzielem kawalek magnesu na trytke i wsadzilem do skrzyni ,przez otwory za koszem ,i wydostalem ze środka coś takiego https://picasaweb.google.com/lh/photo/1 ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/o ... directlink
naladowalem akumulator i zakrecilem ,lipa kreci jak by sil mu brakowalo , wykrecilem świece i zakrecilem ,też mu ciezko bylo , co to może być panowie , i jak ma sie sprawa sprzedającego ,mógl tą wade zakamuflować , zropbiłem 800km i moto padło , prosze o pomoc ,a jeszcze biegi nie chcą wchodzic ,jeszce tylko jedynke można wbic ,o reszczie zapomnij

: pn maja 06, 2013
autor: Pustelnik
By ocenić straty bez rozpołowienia silnika się nie obejdzie . Diagnoza co mogło się rozlecieć w Twoim przypadku to jak wróżenie z fusów. Zablokowana skrzynia może być pośrednim uszkodzeniem w wyniku dostania się kawałków czegoś co się rozpadło między jej tryby lub może być główną przyczyną zamieszania. Lepiej już go nie odpalaj by nie dokonywać większych zniszczeń.

: pn maja 06, 2013
autor: pisior
a gdzie dostać czesci takie jak ,panewki i czesci skladowe skrzyni ? musze sie zabezpieczyć ,zeby potem rozbebeszony nie leżal kupe czasu ,tylko zdjagnozuje i zakupie ,
na mechanice ,troche sie znam , rozebralem 3 virago i złożylem ,nawet latają ,ale to gazniikowce , jeszcze nie robiłem nic na wtryskach :( czy może lepiej oddać do serwisu ? i jakie koszta moge ponieśc ,chodzi o robocizne ?

: śr maja 08, 2013
autor: Tiszo
To jest bardzo prosty silnik, więc rób sam.

: śr maja 08, 2013
autor: Pustelnik
Części dostaniesz na Allegro lub w serwisie Kawasaki - sprowadzają w ciągu 3-4 dni.

: śr maja 08, 2013
autor: Konrad
pisior pisze:jeszcze nie robiłem nic na wtryskach :( czy może lepiej oddać do serwisu) ??
Zasilanie to zupełnie inna bajka, nie ma znaczenia czy silnik jest na wtrysku czy gaźniku konstrukcja ta sama. Jeśli robiłeś te na gaźniku dasz też radę z tym na wtrysku rób sam :antlers: :antlers: :antlers: szkoda kasy na mechaniora lepiej za ta kasę kupić paliwo i :pedzi: :pedzi: :pedzi:

: śr maja 08, 2013
autor: Fatman76
Paskudna sprawa! Mam sporo części do tego silnika tak, że jakby co, to sie odzywaj. Nie wszystko mam na sprzedaż ale może będę mógł pomóc.

: śr maja 08, 2013
autor: pisior
już wiem troche wiecej , unioslem tylne kolo ,i krecąc wbijałem biegi - wchodza
zdemontowalem kosz sprzeglowy i wałek kosza chodzi lpłynnie i lekko ,
zdemontowalem jeszcze magneto i probowalem krecić wałem, idzie ale opornie (oczewiście na wykreconych świecach )
te kawałki blaszek co powyjmowalem ,kleją sie do magnesu (wiec to nie panewki )
:scrach:

: pn maja 13, 2013
autor: Daromax
:) Części kupisz tu http://www.v-moto.pl/

: wt maja 14, 2013
autor: pisior
witam ponownie , z braku czasu na naprawe i zbyt malo miejsca w garage (bo stoi jeszcze dama xv 1100 ),zdecydowalem sie jednak oddac o2o do http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=w ... TJ_doreSLQ
koszt rozebrania i skladania na nowych czesciach to 1500 plnz + czesci ,no i jak coś to regeneracje ,dziekuje wszystkim ,za udzielone informacje :yeee: