Nastepne zmartwienie. VN 1500.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Nastepne zmartwienie. VN 1500.

Post autor: DIVA » śr cze 19, 2013

Witam. Wniedziele wymieniłem olej filtry itp. Sruba spustu oleju ustapila bez problemów. Ale tu strach się rzucil nam nie. Na gwincie sruby zauwazylem jedno uzwojenie gwintu z bloku silnika :mad: . Obawiam się ze sruba nie trzyma jak powinna. I tu pytanie. Jest jakas możliwość naprawy bez wyciągania silnika itp.? Tak domowym sposobem? Można przegwintowac ale jak to zrobić aby szmelc nie dostal się do srodka? Jaki rozmar ma sruba spustowa? Proszę o pomoc :wall:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Mastif
Posty: 206
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Świętochłowice
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: Mastif » śr cze 19, 2013

Możesz zaopatrzyć się w śrubę spustową o rozmiar większą, przegwintować i gotowe, a opiłki usunąć magnesem. Poszukaj bo było to już szeroko omawiane na forum

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr cze 19, 2013

DIVA, tu masz ten sam problem opisany (tylko vn 800)--kliknij--

P.S Nie zakładaj nowego tematu skoro problem jest już dyskutowany w tym temacie, (mógłby go admin przenieść)
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr cze 19, 2013

A jaki rozmiar ma ori sruba spustowa?
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr cze 19, 2013

Wymiary:M12 x 1,5 Długość gwintu: 13mm - ale ręki uciąć nie dam,
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr cze 19, 2013

Thx za odpowiedz. Znalazlem cos takiego. http://www.ebay.co.uk/itm/Oversize-M13x ... 484e08c345 Podejdzie? mieszkam w uk wiec szalu nie ma dam do warsztatu zgarna z 200 funa wiec zdziałam to sam http://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Pan-Sump- ... 90e3d0asam.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr cze 19, 2013

Moze ktos mnie oswiecic czy te sruby spustowe z linkow w pprzednim poscie moga zastapic ori srube? M12X1.5 NA M13X1.5. Prosze o pomoc. Nie chce czegos spierdzielic.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » śr cze 19, 2013

nie wiem jaki masz rocznik...ale chodzi ci o
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com ... OIL-FILTER

część 11012?
NIC

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » czw cze 20, 2013

Moj Kawasek to rocznik 1991 A chodzi mi o srube spustowa oleju ta z dolu silnika. Po angielsku Oil Drain Plug Bolt. Siedzi tam M12X1.5. I tu pytanie czy moge zastapic ori srube na M13X1.5
?? ?? ?
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » czw cze 20, 2013

Daj M14x1.5. M13 to za mało.
Oczywiście musisz zaopatrzyć się w gwintowniki M14x1.5 i nagwintować nimi otwór przed wkręceniem nowego korka... Przed gwintowaniem najlepiej rozwiercić otwór wiertłem fi 12.5, bo bez tego może być trudno.
:ok:

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » pt cze 21, 2013

THX .Za odpowiedz. Tak uczynie :yeee: takie graty znalazlem wiertlo http://www.ebay.co.uk/itm/1-HSS-COBALT- ... 0510237946? Gwintownik. pt=UK_BOI_Metalworking_Milling_Welding_Metalworking_Supplies_ET&var=&hash=item53f015acfa http://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Pan-Sump- ... 25790fb711 I sruba http://www.ebay.co.uk/itm/M-14-X-1-5-MM ... 2c6f7676cf.. I tu pytanie. Czy te graty podejda do operacji? Ijeszcze takie wiertlo ktore lepsze? http://www.ebay.co.uk/itm/12-5mm-Alpen- ... 35af32a438
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt cze 25, 2013

Problem rozwiazany siedzi sruba M14 I git majonez.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 82 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 82 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą