Strona 1 z 1

Nastepne zmartwienie. VN 1500.

: śr cze 19, 2013
autor: DIVA
Witam. Wniedziele wymieniłem olej filtry itp. Sruba spustu oleju ustapila bez problemów. Ale tu strach się rzucil nam nie. Na gwincie sruby zauwazylem jedno uzwojenie gwintu z bloku silnika :mad: . Obawiam się ze sruba nie trzyma jak powinna. I tu pytanie. Jest jakas możliwość naprawy bez wyciągania silnika itp.? Tak domowym sposobem? Można przegwintowac ale jak to zrobić aby szmelc nie dostal się do srodka? Jaki rozmar ma sruba spustowa? Proszę o pomoc :wall:

: śr cze 19, 2013
autor: Mastif
Możesz zaopatrzyć się w śrubę spustową o rozmiar większą, przegwintować i gotowe, a opiłki usunąć magnesem. Poszukaj bo było to już szeroko omawiane na forum

: śr cze 19, 2013
autor: Shepherd
DIVA, tu masz ten sam problem opisany (tylko vn 800)--kliknij--

P.S Nie zakładaj nowego tematu skoro problem jest już dyskutowany w tym temacie, (mógłby go admin przenieść)

: śr cze 19, 2013
autor: DIVA
A jaki rozmiar ma ori sruba spustowa?

: śr cze 19, 2013
autor: Shepherd
Wymiary:M12 x 1,5 Długość gwintu: 13mm - ale ręki uciąć nie dam,

: śr cze 19, 2013
autor: DIVA
Thx za odpowiedz. Znalazlem cos takiego. http://www.ebay.co.uk/itm/Oversize-M13x ... 484e08c345 Podejdzie? mieszkam w uk wiec szalu nie ma dam do warsztatu zgarna z 200 funa wiec zdziałam to sam http://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Pan-Sump- ... 90e3d0asam.

: śr cze 19, 2013
autor: DIVA
Moze ktos mnie oswiecic czy te sruby spustowe z linkow w pprzednim poscie moga zastapic ori srube? M12X1.5 NA M13X1.5. Prosze o pomoc. Nie chce czegos spierdzielic.

: śr cze 19, 2013
autor: bzq
nie wiem jaki masz rocznik...ale chodzi ci o
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com ... OIL-FILTER

część 11012?

: czw cze 20, 2013
autor: DIVA
Moj Kawasek to rocznik 1991 A chodzi mi o srube spustowa oleju ta z dolu silnika. Po angielsku Oil Drain Plug Bolt. Siedzi tam M12X1.5. I tu pytanie czy moge zastapic ori srube na M13X1.5
?? ?? ?

: czw cze 20, 2013
autor: Krzycho
Daj M14x1.5. M13 to za mało.
Oczywiście musisz zaopatrzyć się w gwintowniki M14x1.5 i nagwintować nimi otwór przed wkręceniem nowego korka... Przed gwintowaniem najlepiej rozwiercić otwór wiertłem fi 12.5, bo bez tego może być trudno.
:ok:

: pt cze 21, 2013
autor: DIVA
THX .Za odpowiedz. Tak uczynie :yeee: takie graty znalazlem wiertlo http://www.ebay.co.uk/itm/1-HSS-COBALT- ... 0510237946? Gwintownik. pt=UK_BOI_Metalworking_Milling_Welding_Metalworking_Supplies_ET&var=&hash=item53f015acfa http://www.ebay.co.uk/itm/Oil-Pan-Sump- ... 25790fb711 I sruba http://www.ebay.co.uk/itm/M-14-X-1-5-MM ... 2c6f7676cf.. I tu pytanie. Czy te graty podejda do operacji? Ijeszcze takie wiertlo ktore lepsze? http://www.ebay.co.uk/itm/12-5mm-Alpen- ... 35af32a438

: wt cze 25, 2013
autor: DIVA
Problem rozwiazany siedzi sruba M14 I git majonez.