Strona 1 z 1
Awaryjne
: pn cze 24, 2013
autor: PALETKA
Nie mam awaryjnych swiatel w vulcan 1500 klasic.Żarowki dobre a nie dzialają światla.czy jest bespiecznik jakis odpowiewdzialny za światla awaryjne?pozdrawiam.
: pn cze 24, 2013
autor: Sheriff
Jeśli pytasz o kierunkowskazy awaryjne oznaczane symbolem trójkąta to Kawasaki zastosowało je dopiero w 2009 roku w VN 1700 Classic Tourer lub Nomad.
Wcześniejsze modele świateł takowych nie posiadają (na fabrycznym wyposażeniu oczywiście).
: pn cze 24, 2013
autor: PALETKA
Mam klasic 1500 Tourer rok2000.na kierownicy jest trójkąt,to czyli niema w tym modelu?Pozdrawiam.
: wt cze 25, 2013
autor: Piotr_Classic
Sheriff pisze:Jeśli pytasz o kierunkowskazy awaryjne oznaczane symbolem trójkąta to Kawasaki zastosowało je dopiero w 2009 roku w VN 1700 Classic Tourer lub Nomad.
Wcześniejsze modele świateł takowych nie posiadają (na fabrycznym wyposażeniu oczywiście).
Sheriff.... a moje czarne maleństwo z 1989 roku miało
VN750 na zestawie przełączników po lewej stronie przycisk z napisem "hazard"
: wt cze 25, 2013
autor: Andy
Piotr_Classic pisze:Sheriff.... a moje czarne maleństwo z 1989 roku miało
VN750 na zestawie przełączników po lewej stronie przycisk z napisem "hazard"
Moja lalka z 1985 też ma po lewej....
: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Może w wersjach Amerykańskich i Kanadyjskich montowano wcześniej
...... a może w Niemieckich
Piotr_Classic,
Andy, z jakiego rynku są wasze motocykle
: wt cze 25, 2013
autor: PALETKA
Sprowadzony był z Francji,ma po prawej stronie kierownicy trujkąt przy rolgazie.Niby powinny być ale nie dziala?
: wt cze 25, 2013
autor: Piotr_Classic
Radio pisze:Może w wersjach Amerykańskich i Kanadyjskich montowano wcześniej
...... a może w Niemieckich
Piotr_Classic,
Andy, z jakiego rynku są wasze motocykle
Mój był z rynku amerykańskiego.
: wt cze 25, 2013
autor: Andy
Kawasaki Vulcan VN700-A1 (V-Twin Cruiser)''' – motocykl produkowany wyłącznie w 1985. w dwóch wersjach:
1) VN700-A1L (Ca) - "California Model" – z instalacją filtra węglowego (wyższe wymogi ekologiczne – pochłaniacz par)
2) VN700-A1 (US) – standard US
VIN: JKAVN6A1*FA000001
Cechą charakterystyczną modelu VN700-A1 i A1L jest silnik pomalowany na czarno.
Źródło Wikipedia, nie chciało mi się pisać. Leniwy jakiś dzisiaj jestem...
: wt cze 25, 2013
autor: Piotr_Classic
Andy pisze:Cechą charakterystyczną modelu VN700-A1 i A1L jest silnik pomalowany na czarno
oraz pompowane przednie amortyzatory
: wt cze 25, 2013
autor: Andy
: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Więc obstawiam że z rynku USA były wyposażane seryjnie w awaryjne.
PALETKA, sprawdź czy wszystko jest podłączone, obawiam się że ktoś w przeszłości mógł wymienić cały zespół przełączników na wersję USA i dlatego nie działają bo nie są podłączone.......... ale mogę się mylić........ w wolnej chwili przejrzę serwisówkę, a dokładniej to elektryczne schematy i zobaczymy co tam ciekawego piszą.
: wt cze 25, 2013
autor: Andy
Paletka, jeśli masz przełącznik awaryjnych, powinieneś mieć również ich funkcję. Nic dodać, nic ująć. ( wyłączając sytuację głębokiej ingerencji w układ elektryczny Twojego moto ),
Sprawdź : połączenia elektryczne pod kątem korozji, stan przekaźników, zabezpieczenia prądowe.
: śr cze 26, 2013
autor: PALETKA
Cześć ,będę szukał może się uda.Dzięki za porady.Pozdrawiam.