Strona 1 z 1

Awaryjne

: pn cze 24, 2013
autor: PALETKA
Nie mam awaryjnych swiatel w vulcan 1500 klasic.Żarowki dobre a nie dzialają światla.czy jest bespiecznik jakis odpowiewdzialny za światla awaryjne?pozdrawiam.

: pn cze 24, 2013
autor: Sheriff
Jeśli pytasz o kierunkowskazy awaryjne oznaczane symbolem trójkąta to Kawasaki zastosowało je dopiero w 2009 roku w VN 1700 Classic Tourer lub Nomad.
Wcześniejsze modele świateł takowych nie posiadają (na fabrycznym wyposażeniu oczywiście).

: pn cze 24, 2013
autor: PALETKA
Mam klasic 1500 Tourer rok2000.na kierownicy jest trójkąt,to czyli niema w tym modelu?Pozdrawiam.

: wt cze 25, 2013
autor: Piotr_Classic
Sheriff pisze:Jeśli pytasz o kierunkowskazy awaryjne oznaczane symbolem trójkąta to Kawasaki zastosowało je dopiero w 2009 roku w VN 1700 Classic Tourer lub Nomad.
Wcześniejsze modele świateł takowych nie posiadają (na fabrycznym wyposażeniu oczywiście).
Sheriff.... a moje czarne maleństwo z 1989 roku miało ;) VN750 na zestawie przełączników po lewej stronie przycisk z napisem "hazard" :ok:

: wt cze 25, 2013
autor: Andy
Piotr_Classic pisze:Sheriff.... a moje czarne maleństwo z 1989 roku miało ;) VN750 na zestawie przełączników po lewej stronie przycisk z napisem "hazard" :ok:
Moja lalka z 1985 też ma po lewej.... :scrach:
:ok:

: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Może w wersjach Amerykańskich i Kanadyjskich montowano wcześniej ?? ...... a może w Niemieckich ??
Piotr_Classic, Andy, z jakiego rynku są wasze motocykle ??

: wt cze 25, 2013
autor: PALETKA
Sprowadzony był z Francji,ma po prawej stronie kierownicy trujkąt przy rolgazie.Niby powinny być ale nie dziala?

: wt cze 25, 2013
autor: Piotr_Classic
Radio pisze:Może w wersjach Amerykańskich i Kanadyjskich montowano wcześniej ?? ...... a może w Niemieckich ??
Piotr_Classic, Andy, z jakiego rynku są wasze motocykle ??
Mój był z rynku amerykańskiego.

: wt cze 25, 2013
autor: Andy
Kawasaki Vulcan VN700-A1 (V-Twin Cruiser)''' – motocykl produkowany wyłącznie w 1985. w dwóch wersjach:

1) VN700-A1L (Ca) - "California Model" – z instalacją filtra węglowego (wyższe wymogi ekologiczne – pochłaniacz par)
2) VN700-A1 (US) – standard US
VIN: JKAVN6A1*FA000001
Cechą charakterystyczną modelu VN700-A1 i A1L jest silnik pomalowany na czarno.

Źródło Wikipedia, nie chciało mi się pisać. Leniwy jakiś dzisiaj jestem... ;)

:ok:

: wt cze 25, 2013
autor: Piotr_Classic
Andy pisze:Cechą charakterystyczną modelu VN700-A1 i A1L jest silnik pomalowany na czarno
oraz pompowane przednie amortyzatory :antlers:

: wt cze 25, 2013
autor: Andy
:ok:

: wt cze 25, 2013
autor: Radio
Więc obstawiam że z rynku USA były wyposażane seryjnie w awaryjne.
PALETKA, sprawdź czy wszystko jest podłączone, obawiam się że ktoś w przeszłości mógł wymienić cały zespół przełączników na wersję USA i dlatego nie działają bo nie są podłączone.......... ale mogę się mylić........ w wolnej chwili przejrzę serwisówkę, a dokładniej to elektryczne schematy i zobaczymy co tam ciekawego piszą.

: wt cze 25, 2013
autor: Andy
Paletka, jeśli masz przełącznik awaryjnych, powinieneś mieć również ich funkcję. Nic dodać, nic ująć. ( wyłączając sytuację głębokiej ingerencji w układ elektryczny Twojego moto ),
Sprawdź : połączenia elektryczne pod kątem korozji, stan przekaźników, zabezpieczenia prądowe.
:ok:

: śr cze 26, 2013
autor: PALETKA
Cześć ,będę szukał może się uda.Dzięki za porady.Pozdrawiam. :scrach: