Zakup Vulcan 1500 Classic

Najgorszy77
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 11, 2013
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: brak narazie
VROC: 0

Zakup Vulcan 1500 Classic

Post autor: Najgorszy77 » ndz sie 11, 2013

Witam,

Zastanawiam się na kupnem tego motocykla:

http://allegro.pl/show_item.php?item=3437366624.

Jest to mój pierwszy kontakt z tą maszyną, nie mam pojęcia z czym to się je, na co zwrócić uwagę przy zakupie, jak się sprawuje.

Wyczytałem do tej pory o braniu oleju oraz plastikowej zębatce. Podobno ten model już posiada metalową a oleju nie bierze. Proszę o sugestie dotyczące maszyny.

Pozdrawiam,

Najgorszy77
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 11, 2013
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: brak narazie
VROC: 0

Post autor: Najgorszy77 » wt sie 13, 2013

Panowie, rozumiem ze nikt nie posiada takiego moto, nikt nic nie wie jak się sprawuje czy drogi w utrzymaniu, spalanie, awarie, brać czy nie ?

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » wt sie 13, 2013

pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Stella
Posty: 221
Rejestracja: ndz sty 01, 2012
Miejscowość: Gołdap
Motocykl: VN 1600 Nomad,
VROC: 37140

Post autor: Stella » śr sie 14, 2013

Powiem Ci tak,jeżeli chcesz kupować moto tej wielkości i pytasz się o koszty utrzymania ,to sobie odpuść.Kpl.opon ponad 1000,spalanie od 5,5L w górę zależy od stylu jazdy,jak trafisz padakę to Cię doprowadzi do ruiny. Ale wrażenia z jazdy BEZCENNE!!!!!
...nieważne dokąd, ważne że jeden ślad za Tobą...

Najgorszy77
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 11, 2013
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: brak narazie
VROC: 0

Post autor: Najgorszy77 » śr sie 14, 2013

Dzieki z odpowiedz. W moim obecnym moto CBF 600 to komplet opon tez kosztuje około 1000 zl a spalanie to 6 l. Chce zamienic na moto tej wielkości bo interesuje się daleką turystyką. Założyłem temat bo właśnie chcę poznać czy nie trafiam na taką padakę. Czasami pewne modele maja cos nie tak i chcialbym się dowiedzieć na co mam zwrocic uwagę.

Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr sie 14, 2013

Ktoś niedawno na jednym z for(forumów, forów...) napisał że "takie moto się kupuje na kg" :D
no zgodzę się z nim w końcu plastik i tani i lekki :p
w mojej 800tce kpl laczków ok 900 zł spalanie ok 5-5,5
powiedziałbym nawet, że co po niektóre części tudzież zachcianki do np mojego vulcana są nawet 3krotnie tańsze niż do popularnego plastika.
Jak to mawiają "wybór należy do Ciebie" powodzenia :ok:

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » śr sie 14, 2013

Najgorszy77 pisze:Dzieki z odpowiedz. W moim obecnym moto CBF 600 to komplet opon tez kosztuje około 1000 zl a spalanie to 6 l. Chce zamienic na moto tej wielkości bo interesuje się daleką turystyką,
VN to fajne motocykle ale moim zdaniem niespecjalnie stworzone do dalekiej turystyki.
Ja właśnie się zastanawiałem nad zmianą na cbf600, predkości przelotowe wieksze, przyspiesza, hamuje, wygodniejsza pozycja na trasę. A gdybym miał większy budżet to np f650gs w wersji dwucylindrowej, dlaczego nie szukasz motocykla typowo turystycznego?

Najgorszy77
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 11, 2013
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: brak narazie
VROC: 0

Post autor: Najgorszy77 » czw sie 15, 2013

Dla mnie pozycja w CBF600 nie jest do końca komfortowa a żona z tyłu też narzeka na kręgosłup bo niby czuje każdą nierówność. Postanowiłem kupić kanapę na którą choruję Intrudera VS 1400. Wystawiłem swoje moto i zgłosił się chętny na zamianę stąd moje zainteresowanie. Dlaczego nie myślę o moto typowo turystycznym, tylko dwa rodzaje powodują moje bicie serca ścigacz i chopper. Moja Honda oraz turystyki nie są ani jednym ani drugim. Cóż, zamiana nie wypaliła więc czekam cierpliwie na rozwój wydarzeń śmigając na CBFie.

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » czw sie 15, 2013

w koło komina tak ale na pewno nie w dalekie podróże co do oleju nie powiniem brać zębatka metalowa pompy po 02r
wersja biedna nie ubrany (chyba że takiej szukasz) leżał na prawym boku
ja pogodziłem chopra z turystykiem kupiłem sobie ventke piękny bulgot czterech garów i po 300km od strzała dupsko nie boli :ok:
spalanie vulcana 5,5 to chyba typowo na emeryta :scrach: i max prędkośc 80/h :D

Najgorszy77
Posty: 5
Rejestracja: ndz sie 11, 2013
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: brak narazie
VROC: 0

Post autor: Najgorszy77 » pn sie 19, 2013

Po czym poznajesz że leżał na prawym boku ??

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2588
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn sie 19, 2013

Mocno poobcierany gmol, brak frędzelków po prawej stronie. Jako niedoświadczony widzę tylko tyle.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » wt sie 20, 2013

Pantani pisze:
VN to fajne motocykle ale moim zdaniem niespecjalnie stworzone do dalekiej turystyki.
Ja właśnie się zastanawiałem nad zmianą na cbf600, predkości przelotowe wieksze, przyspiesza, hamuje, wygodniejsza pozycja na trasę. A gdybym miał większy budżet to np f650gs w wersji dwucylindrowej, dlaczego nie szukasz motocykla typowo turystycznego?
Koledzy VN jest stwożony do turystyki. Turystyki jednak po asfaldzie . Pozycja jes jak najbardziej wygodna. Sam jeżdżę Nomadem i nie spodkałem wygodniejszej maszyny na trasy a zwłaszcza z ,plecakiem,,. Raz na strzala i to po polsce cyknołem 1100km.
To sa ciężkie wygodne i niskoawaryjne maszyny lecz zawsze istnieje ryzyko że trafisz na padakę od jakiegoś matacza. Postaraj się kupić moto od motocyklisty nawet z ciut większym przebiegiem. Ja osobiście Polecam serdecznie ale po to jest forum aby każdy mógł się wypowiedzieć. Jeśli ma ktoś inne zdanie oczywiście je szanuje choć się z nim niezgadzam ;)
--

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » wt sie 20, 2013

Pewnie komfort kierowcy (i pasażerki) zależy od wzrostu!
Pozycja z nogami "do przodu" to nie najlepszy wybór do turystyki! W trasie tyłek drętwieje i człowiek czeka na jakieś czerwone światło aby na chwilkę podnieść się z siedzenia. (tu na pewno bedą głosy ze można zmienić, poprawić kanapę :) )

NONAME
Posty: 1
Rejestracja: ndz wrz 08, 2013
Miejscowość: KRAKÓW
Motocykl: vfr 750
VROC: 0

Post autor: NONAME » ndz wrz 08, 2013

Najgorszy77 Widze ze moto dalej jest do sprzedania , mozesz zdradzic czemu sie nie zamieniłes ?

Patrząc na ceny innych 1500 z tego rocznika to jest najtańsza sztuka i na zdjęciach ładnie się prezentuje a wisi już długo na allegro. Mam 500km żeby jechać oglądać i szukam jakiegoś info odnośnie tego vulcana .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 59 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 59 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą