Ssanie

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Ssanie

Post autor: PALETKA » pn wrz 30, 2013

Nastąpił mały problem,zrobiło się zimno i muszę uzywać ssania.Chodzi o to ze jak odciągam ssanie to cofa mi się spowrotem muszę przytrzymać by odpalił i rozgrzał się silnik.Co ewentualnie może być przyczyna tego.Pozdrawiam z Olsztyna.
PALETKA.

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pn wrz 30, 2013

Pociągnij i delikatnie przekręć w lewo.
Przynajmniej u mnie tak to działa.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » pn wrz 30, 2013

ok jutro sprubuje dzieki.
PALETKA.

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » pn wrz 30, 2013

Nie jeździłem 1,5 ale rozwiązanie jest chyba podobne do 800-tki (ciecio u Ciebie na pewno tak jest)

Pod grzybkiem ssania znajduje się gumowa osłona, a pod nią okrągła, ryflowana nakrętka - dokręcając nakrętkę zwiększasz opór wyciągania linki ssania, czyli też cofania się. W lewo oczywiście odwrotnie. Więc dokręć po prostu nakrętkę - delikatnie i z umiarem oczywiście ;)
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » pn wrz 30, 2013

Przyjeto do wiadomości bede tez prubował dzieki.
PALETKA.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn wrz 30, 2013

Potwierdzam. To chyba musi być standardowy problem 800, bo ja już 2 razy musiałem postępować wedle wskazówek Górala.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pn wrz 30, 2013

Aż sięgnąłem do instrukcji obsługi motocykla.
I okazuje się, że to raczej nie problem a specyfika działania cięgna ssania.
Należy pociągnąć i skontrować nakrętką, tak dokładnie to opisuje instrukcja :bec:
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn wrz 30, 2013

Dziwne to. Po pierwsze nakrętka jest pod gumowym kapturkiem, a po drugie strasznie nieergonomiczne byłoby takie korzystanie z manetki dodatkowo umieszczonej w nie najłatwiej dostępnym miejscu. Tak czy inaczej delikatne dokręcenie tej nakrętki u mnie pomaga zwykle na kilka miesięcy.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pn wrz 30, 2013

Skrobel pisze:Dziwne to. Po pierwsze nakrętka jest pod gumowym kapturkiem, a po drugie strasznie nieergonomiczne byłoby takie korzystanie z manetki dodatkowo umieszczonej w nie najłatwiej dostępnym miejscu. Tak czy inaczej delikatne dokręcenie tej nakrętki u mnie pomaga zwykle na kilka miesięcy.
To wymysł Japończyków.
Zawsze twierdziłem, że są dziwni :D
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » wt paź 01, 2013

Góral masz u mnie piwo ,rano odpalilem swobodnie na ssaniu po wczesniejszym dokreceniu śroby jak pisaleś.Pozdrawiam wszystkich . :antlers:
PALETKA.

Awatar użytkownika
Makus001
Posty: 216
Rejestracja: pt mar 02, 2012
Miejscowość: okolice Wolsztyna
Motocykl: NOMAD1600 z 2006 i VULCAN 1500 VNT 1998r
VROC: 36160

Post autor: Makus001 » ndz sie 31, 2014

to rozwiązanie jest dobre, wystarczy dobrze ustawić to dokręcenie i wtedy płynnie to działa, jak jest luźne to się cofa, jak za mocno dokręcone to nie wciśniesz a jak ustawisz dobrze to jest ok.
Były komarki, jawka, różne WSKi, SHL, JAWA 350, CZ350, ETZ 250, EN500 od 1.03.2012 Kawasaki 1500 VNT od 20.10.2016 NOMAD 1600

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą