kawasaki vn 1500 problem z kierunkami!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

kawasaki vn 1500 problem z kierunkami!

Post autor: DIVA » wt paź 15, 2013

Witam wszystkich! Mam problem z kierunkami w moim Vulcanie. Objawia sie to w niezwykly sposob. Mianowicie jezdzac po miescie kierunki dzialaja i jest ok, jednak gdy wyjezdzam na autostrade i jade z predkoscia 110 120 na godz. kierunki przestaja sie wlaczac gdy wbije sprzeglo i spadna obroty silnika kierunki znowu dzialaja! A wiec problem pojawia sie gdy silnik pracuje na wysokich obrotach. Moze ktos z was ma pomysl i wiedze co to jest i jak ten problem rozwiazac? Za pomoc z gory dzieki! :wall:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » wt paź 15, 2013

a to ciekawe...
NIC

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr paź 16, 2013

moze ktos cos podpowie? :wall:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » śr paź 16, 2013

a gdy dasz na luz i zwiększysz obroty silnika to masz ten sam efekt?
Kierunki masz ledowe czy zwykłe?
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » czw paź 17, 2013

Sprawdź ładowanie na wolnych i wysokich obrotach.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » czw paź 17, 2013

Kierunki zwykle. Ladowanie wyglada ok. Ale wlasnie jest ale nie jestem pewien czy dobrze mierzylem. Pomiar robilem na akumulatorze.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » czw paź 17, 2013

no a ile ci pokazywało?
NIC

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » czw paź 17, 2013

ile pokazalo... hmm niepamietam dokladnie jutro jeszcze raz zmierze. i napisze.
:hammer:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » czw paź 17, 2013

Za kolegami..... sprawdź i podaj napięcie ładowania jak możesz to mierzone na klemie "+" i gdzieś na ramie w pobliżu. Być może to padnięty przerywacz kierunkowskazów ale najpierw ładowanie.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » sob paź 19, 2013

Dzisiaj zmierze ladowanie i zapodam. Przerywacz zakladalem nowy. Stary padl po przygodzie z aku. Stary przerywacz byl DENSO nowy no name z ebaya uk. A przygoda byla taka ze podczas jazdy do Londynu zjezdzalem z autostrady i ciach moto zgaslo aku wydojony. Kupilem nowy aku stary nie trzymal (a byl nowy wsadzony)i wszystko wrocilo do normy tylko ze padly kierunki zakupilem przerywacz i spoko tylko ze jak pisalem powyzej kierunki fisiuja na wysokich obrotach. :wall:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » sob paź 19, 2013

A wiec pomiar zrobiony. na aku przepisowe 12v po odpaleniu napiecie sie wachalo od 13.92 v do 14.27v pomiar wykonalem sam a o elektryce to wiem tyle ze centra produkuje baterie. :D pomiar wykonalem miernikiem digital DT-830B. Dodam ze w poprzednia niedziele walnelem traske jakies 230mil i bylo ok tylko te kierunki fisiowaly. Wiec ladowanie chyba jest poprawne jezeli sie myle to prosze mnie poprawic. Pozdrawiam i prosze o ratunek.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » sob paź 19, 2013

Czy to napięcie było na wysokich obrotach?
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » sob paź 19, 2013

napiecie mierzylem na wysokich obrotach i dostalem zjebe od sasiadki
:yeee: i jeszcze jedna informacje zauwazylem ze nie mam stopu na tylnym heblu przod dziala.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » wt paź 22, 2013

cos ktos doradzi?
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » wt paź 22, 2013

DIVA pisze:napiecie mierzylem na wysokich obrotach i dostalem zjebe od sasiadki
:yeee: i jeszcze jedna informacje zauwazylem ze nie mam stopu na tylnym heblu przod dziala.
Z tym stopem, to sądzę że masz padnięty włącznik przy pedale.
Natomiast, co do kierunków, to nie za bardzo mam pomysł
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » wt paź 22, 2013

Może DIVA ma kierunki podłączone bezpośrednio pod tłoki :mrgreen:
DIVA powiem ci, że klina wbiłeś bo racjonalnego wytłumaczenia to nie ma na to co ty opisujesz. Czary, panie czary :shoking: :mrgreen:

EDIT. skoro kupiłeś przerywacz, to może z nim coś jest nie tak. Akurat nie mam pojęcia jak on jest zbudowany elektrycznie/elektronicznie, ale może przy dostawaniu większego napięcia( lub nagrzaniu się ), któryś z elementów elektronicznych przerywa obwód. Przerywacz oryginalny?

Jak robiłeś pomiary na wysokich obrotach, kierunki wtedy równiez przerywały?

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » wt paź 22, 2013

sprawdź dokładnie wszystkie wtyczki, może nie masuje gdzieś i jak masz dużą prędkość jest więcej drgań, i nie styka, jak masz małe obroty to styka. Ja ostatnio w pasacie b4 naprawiałem żonusi, nie miała kierunków przy hamowaniu jak włączyło się stop - no i po puszczeniu stopu też już nie było. Okazało się, że jedna wsuwka przy tylnej lampie jest nadpalona, po przeczyszczeniu wróciło wszystko do normy.

Awatar użytkownika
Jurek
Posty: 1261
Rejestracja: czw cze 07, 2012
Miejscowość: Sulejówek
Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
VROC: 35044

Post autor: Jurek » śr paź 23, 2013

Mnie się wydaje, że to wina przerywacza. Kupiłeś nowy, jakiś może nie do końca sprawny.
Jak możesz podmień na inny dla sprawdzenia. Jak będzie dobrze to wiadomo, że przerywacz. Jak nic się nie zmieni to problem zostaje nadal do dyskusji.

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr paź 23, 2013

przerywacz zamowilem nowy w kawasaki w aylsbury. bedzie na sobote zobacze i opisze .wszystkie wtryczki styki przeczyszcze i ... oby pomoglo :wnerw:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz sty 12, 2014

przerywacz wymienilem i jest ok. wrocilo wszystko do normy.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą