Strona 1 z 1

vn1500 classic 33,2 kw zwiekszenie mocy

: sob wrz 04, 2010
autor: marcin_161
Od niedawna jestem posiadaczem vn1500 classic z 1996 roku i w dowodzie mam wbita moc 33,2 kw. Z tego co sie orientuje to powinien mieć około 60 km. W związku z tym chciałbym się dowiedzieć gdzie mogę szukać jakiś modyfikacji aby osiągnąć właściwą moc. Mam jeszcze jedno pytanko czy normalne jest w tym motocyklu że zmiana biegu z jedynki na dwójkę odbywa się "na dwa sprzęgła" Z góry dziękuje za pomoc.

: ndz wrz 05, 2010
autor: MUKA
U mnie z jedynki na dwójkę odbywa się normalnie.
"na dwa sprzęgła" nie muszę kombinować.
Ja w dowodzie mam wbite 48,00kw i ma pierdnięcie jak tralala :yeee:

: ndz wrz 05, 2010
autor: marcin_161
Mógł byś mi podać jakieś orientacyjne prędkości na różnych biegach u mnie na 2 biegu dociąga tak do 150km/h tak 165 km/h wykręca bez problemu, Wiec może już ktoś go odblokował a tylko mi brakuje. Wcześniej na motocyklach enduro i supermoto a to zupełnie inna bajka. Co do mojej skrzyni to inaczej jak na dwa sprzęgła dwójki nie włożę ( skrzynie mam 4 biegową)

: ndz wrz 05, 2010
autor: MUKA
Ja mam 5 biegową i jeżdżę n słuch. jak bym wykręcał na 2-ce 150km/h to zarżnął bym silnik.

: wt wrz 07, 2010
autor: Andrew
Mój na piątce przy 165 już wyje. Może mam jakąś inną skrzynię. :?:

: wt wrz 07, 2010
autor: Sławek
Marcin - powinieneś styl jazdy i prędkości dopasować do motocykla.To jest Clasic.
:antlers: :evil: -źle
:motonita: :yeee: -dobrze

: wt wrz 07, 2010
autor: Abrams
Ja na dwójce 120...

: śr wrz 08, 2010
autor: mrblack
Hmmm :?:

A może się ktoś w urzędzie piznał jak wypisywał papióry na motór ????

Te 33 kW to małowato jak na tę pojemność...

A tak podejrzewam, bo mam jeszcze w garażyku AWO Simsona z 57r i qrwa koleś w UK wpisał w dowodzie 22 kW !!!!!!

Ale jakoś nie mam cosik tyle mocy bo max to 93 km/h z pionowej górki wydupiłem z Awoszczaka :wink:

: śr wrz 08, 2010
autor: MaciekSz
mrblack pisze:Hmmm :?:
Te 33 kW to małowato jak na tę pojemność...
Niekoniecznie. Moc może być "kastrowana" na potrzeby rynku, np. niemieckiego, żeby ubezpieczenia i opłaty były niższe... lub żeby w ogóle można było bez licencji jeździć. Jeżeli tak jest, to roboty chyba nie powinno być dużo - to nie były jakieś wymyślne patenty stosowane do kastracji.

Najlepiej to pewnie z VINem do ASO podjechać i sprawdzić, co fabryka dała. A potem na hamownię i zobaczyć, jak jest faktycznie.

: pn maja 18, 2015
autor: Trawis25
Ja też mam w dowodzie 33,2kw.
Wie ktoś może jakie blokady zastosowano? Bo vn750 którego miałem był dynamiczniejszy(miał 36kw)

: pn maja 18, 2015
autor: Jacuś
Tu kolega MaciekSz ma racje - chodzi o redukcje mocy np. w DE ze względu na opłaty
Tzw" Drossel" to np podkładki pomiędzy gaźnikiem a cylindrem z mniejszym otworem co powoduje mniejszy zaciąg powietrz, podobna opcja są podobne podkładki w kolektorach
Zajrzyj, usuń i masz moc spowrotem

: pn maja 18, 2015
autor: Pawelek450
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

nie miałem jak to na szybkiego wrzuciłem na fb - lista kw zależnie od kraju

: pn maja 18, 2015
autor: Trawis25
Mój jest ze Szwajcarii.
Ciekawe,czy ma tak mało mocy jak w dowodzie-trzeba będzie się na hamownię wybrać.

: wt maja 19, 2015
autor: Pawelek450
ja mam też ze Szwajcarii i niby zduszony ale daje radę jak dam w gary. Muszę sprawdzić wężyki - bo jeden pod zbiornikiem mam zagięty/załamany lekko. Czasami na wolnych obrotach jakby niedomagał, przy lekkim dodaniu gazu powstaje jakby" dziura" i jest później szarpnięcie - pewnie się kłania regulacja.