pierscienie
-
- Posty: 15
- Rejestracja: sob lut 01, 2014
- Miejscowość: Dębica
- Motocykl: kawasaki vn 1500
- VROC: 0
pierscienie
Witam wszystkih . Mam pytanie , co jest lepiej zrobic wymienic nominalne pierscienie czy zrobic pierwszy szliw i zalozyc pierscienie po pierwszym szlifie. Pozdrawiam
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Jak zrobisz szlif to musisz wymienić nie tylko pierścienie ale i tłoki. W niektórych przypadkach wymiana samych pierścieni na nowe sporo daje (tylko nie na chińskie). Taka wymiana ma sens pod warunkiem, że cylindry nie są zbyt wyjechane, masz sprawne zawory, głowicę, uszczelkę pod głowicą. Można to ocenić dopiero po demontażu cylindrów.
Miałem kiedyś starego golfa jedynkę diesla, który nie mógł załapać już przy 0 st.C. Po wymianie samych pierścieni odpalał bez problemu przy -15. Stare pierścienie straciły sprężystość i były na dodatek pozapiekane w rowkach.
Miałem kiedyś starego golfa jedynkę diesla, który nie mógł załapać już przy 0 st.C. Po wymianie samych pierścieni odpalał bez problemu przy -15. Stare pierścienie straciły sprężystość i były na dodatek pozapiekane w rowkach.
Ostatnio zmieniony ndz lut 09, 2014 przez Pustelnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości