Strona 1 z 1
pierscienie
: ndz lut 09, 2014
autor: leninos
Witam wszystkih . Mam pytanie , co jest lepiej zrobic wymienic nominalne pierscienie czy zrobic pierwszy szliw i zalozyc pierscienie po pierwszym szlifie. Pozdrawiam
: ndz lut 09, 2014
autor: Pustelnik
Jak zrobisz szlif to musisz wymienić nie tylko pierścienie ale i tłoki. W niektórych przypadkach wymiana samych pierścieni na nowe sporo daje (tylko nie na chińskie). Taka wymiana ma sens pod warunkiem, że cylindry nie są zbyt wyjechane, masz sprawne zawory, głowicę, uszczelkę pod głowicą. Można to ocenić dopiero po demontażu cylindrów.
Miałem kiedyś starego golfa jedynkę diesla, który nie mógł załapać już przy 0 st.C. Po wymianie samych pierścieni odpalał bez problemu przy -15. Stare pierścienie straciły sprężystość i były na dodatek pozapiekane w rowkach.
: ndz lut 09, 2014
autor: Kecik1993
Zalezy od stopnia uszkodzenia przede wszystkim. Przy szlifie to tłok i pierścienie i tak do wymiany
: śr lut 12, 2014
autor: Anazar
Podstawą przy wymianie pierścieni to honowanie cylindrów, bo na ich już dodartej gładzi nowe pierścienie się po prostu nie dotrą.