Strona 1 z 1
DRIFTER 1500 2004rok
: śr lis 26, 2014
autor: Benny84
Witam czy w tym silniku vn1500 zeby uszczelnic pokrywy zaworów trzeba wyciągnąc silnik????
: czw lis 27, 2014
autor: dodeks
Rama chyba się bardzo nie różni od klasycznej więc raczej nie masz innej możliwości.
: czw lis 27, 2014
autor: Benny84
co za gówno ,jednak kawasaki to kupa niezłej sraki
: czw lis 27, 2014
autor: Piker
Idzie zima, masz duuużo czasu
: czw lis 27, 2014
autor: Benny84
no dokładnie,mam nadzieje ze tylko wystarczy jak go troche opuszcze
, albo moze sie uda dokrecic bedzie ok ,ale nie ma co sie łudzic pewnie,to regulacja zaworów tez jest widze zajebista hehe
: czw lis 27, 2014
autor: Gasman
w 1500 nie regulujesz zaworów.Tu masz hydraulikę.
: pt lis 28, 2014
autor: Andreas
wyciągniecie silnika na glebe jakieś 1,5 godziny, za drugim razem zszedłem do 55 minut
: pt lis 28, 2014
autor: Peblo
Benny84 pisze:co za gówno ,jednak kawasaki to kupa niezłej sraki
Dość odważna opinia jak na to forum......
: pt lis 28, 2014
autor: Piotr_Classic
Kolego Beny. Rozumiem, że coś Ci nie wyszło z mechaniką Twojego moto więc na markę Kawasaki żółć wylewasz ale czy to na pewno ich wina ? Przerabiałem niedawno z bratem klubowym wyjęcie silnika 1500 z ramy i wiem jak to może zirytować gdy nie ma "pomocnej ręki a właśnie trzeba szpilkę dociągnąć"
Pozdrawiam
: sob lis 29, 2014
autor: sebbb
W wn-15 na jesieni udało mi się ściągnąć pokrywę bez wyciągania silnika i opuszczania na tylnym cylindrze.