Nie chce zapalić po wywrotce VN1600

mieszek_dm
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 18, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vulcan 1600 Classic
VROC: 0

Nie chce zapalić po wywrotce VN1600

Post autor: mieszek_dm » czw paź 18, 2012

Dzisiaj robiłem rundkę bo pogoda była super i wjechałem w wąską drogę a że była wąska a chciałem zakręcić to wjechałem na łąkę i upsss..... gleba. Nawet sie nie położył do końca tylko oparł na stopniu. Silnik zgasł. Podniosłem i próbowałem odpalić a tu nic. Kontrolki, pompa działa ale rozrusznik nie - tylko jakieś trzaski spod boczku z prawej strony. Co się mogło stać? Może "vehicle down sensor" zadziałał - ale chyba powinien odblokować po wyprostowaniu? Proszę o radę, pomoc itp bo weekend zapowiada się nieźle i można by trochę pośmigać!!!!

Ps. Jest naprawdę ciężki - nie dałem rady wypchnąć z łąki na drogę, ufff, upff, a spociłem sie trochę.
Mieszek

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » pt paź 19, 2012

Zawsze działa to tak, że po przewrotce należy wyłączyć stacyjkę i uruchomić na nowo.
Pewnie tak zrobiłeś.
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

mieszek_dm
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 18, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vulcan 1600 Classic
VROC: 0

Post autor: mieszek_dm » pt paź 19, 2012

Oczywiście że wyłaczyłem - ale objawy są takie jak opisałem.
Mieszek

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pt paź 19, 2012

:) Może rozrusznik ci się zawiesił postukaj w niego :ok:

Trufel

Post autor: Trufel » sob paź 20, 2012

odłącz aku i kilku minutach podłącz ponownie

mieszek_dm
Posty: 4
Rejestracja: czw paź 18, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vulcan 1600 Classic
VROC: 0

Post autor: mieszek_dm » pn paź 22, 2012

Przebadałem - zdiagnozowałem - naprawiłem. :wiggle:

Uszkodzenie trochę zaskakujące - padł akumulator - zwarcie między celami.

Aku wymieniony i śmiga jak dawniej. :goldas:

Znów się okazało że "Jestem BOSKI".

Pzdr i dzięki za podpowiedzi.
Mieszek

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn paź 22, 2012

mieszek_dm pisze:Znów się okazało że "Jestem BOSKI".
Nikt nas tak nie doceni jak my sami. ;)

Usterka zrozumiała, ale nie oczywista w takim przypadku. Jedno doświadczenie więcej. :ok:

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn paź 22, 2012

mieszek_dm pisze: Znów się okazało że "Jestem BOSKI".
Boski to jestem ja , Zeus :D

A tak na serio , ciekawe czemu ten aku padł ?
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn paź 22, 2012

Zeus pisze:ciekawe czemu ten aku padł
Wystarczy jak jakiś farfocel z dna wpadnie gdzie nie trzeba. Ponadto coś od płyty może odpaść i zwarcie gotowe.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą