przekładnia głowna kardan kawa 1600

Bodir
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: kikół
Motocykl: kawasaki vn 1600
VROC: 0

przekładnia głowna kardan kawa 1600

Post autor: Bodir » czw sty 31, 2013

Witam. Moto przy zakupie był beż tylnego koła. Przy przekładni głównej jest kilka śrub po obwodzie i trzy gwintowane puste otwory, w górnej części odpowietrznik. Przy myciu i przepłukaniu okazało się, że przez te otwory wyciekł płyn penetrujący. Mam pytanko w takim razie. Czy tam powinien znajdować się jakiś pierścień czy coś takiego łączący te trzy otwory śrubami, czy powinny być po prostu zaślepione śrubami. Dolny otwór jest poniżej wlewu oleju do przekładni (druga strona) czyli olej po prostu wyleci po zalaniu ????? Proszę o pomoc. Najśmieszniejsze jest to, że miałem poprzednio mean streak 1,5 i z 10 razy wymieniałem tylną oponę. Nigdy nie zwróciłem na to uwagę.
bodir

Awatar użytkownika
Zdziś
Posty: 2086
Rejestracja: czw cze 24, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 NOMAD
VROC: 34481

Post autor: Zdziś » czw sty 31, 2013

Popatrz może wypatrzysz czego Ci brakuje http://www.kawasakipartshouse.com/oempa ... final-gear
zdziś

Bodir
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: kikół
Motocykl: kawasaki vn 1600
VROC: 0

Post autor: Bodir » czw sty 31, 2013

dzięki. na schemacie są podane dwa rodzaje śrub 92001 i 130. W przekładni jest 8 śrub z czego jedna jest inna od pozostałych 7. Tylko czy to jest w oryginale tak? Jeżeli ktoś wcześniej zmienił śrubkę to nadal nie wiem czy pozostałe otwory powinny być zaślepione.!!!
bodir

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą