Uszczelnienie dyfra VN 1600
-
- Posty: 6
- Rejestracja: sob kwie 13, 2013
- Miejscowość: Ruda Śląska
- Motocykl: Kawasaki vn 1600
- VROC: 0
Uszczelnienie dyfra VN 1600
Witam szanowne Grono.Pozdrawia Hanys - nowy i jeszcze trochę zielony w mechanice VN 1600. Mam problem z cieknącym wałem napędowym koła tylnego. Wyciek pojawił się na wale od strony silnika ale kolor i konsystencja oleju wskazuje ,że jest to olej przekładni przy dyfsze koła tylnego.Po wymianie oleju i przebiegu ok 200 km okazało się ,że ubyło ok 50 ml .Na postoju w garażu pojawiają się krople. Liczę ,że może ktoś z miał też z tym do czynienia.Prosiłbym o pomoc gdzie można nabyć ewentualne uszczelnienie i jaka to konstrukcja-O ring ,czy zimering. Za pomoc z góry dziękuję- Hanys z Rudy Śląskiej.
HANYS JANUSZ
- Zeus
- Posty: 2888
- Rejestracja: pt mar 18, 2011
- Miejscowość: ZIELONA GÓRA
- Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
- VROC: 33589
Siemka Hanys
Zerknij tu : http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... _Gear(1_2)
Jak będziesz potrzebował części to daj znać
Zerknij tu : http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... _Gear(1_2)
Jak będziesz potrzebował części to daj znać
-
- Posty: 6
- Rejestracja: sob kwie 13, 2013
- Miejscowość: Ruda Śląska
- Motocykl: Kawasaki vn 1600
- VROC: 0
Panowie mieliście chyba rację. Co jakiś czas spuszczam olej do pojemnika z miarką (jestem już przewrażliwiony) i okazuje się , że przy stanie 200 ml. przestaje wypychać nadmiar i utrzymuje się taki poziom. Chciałem jeszcze zapytać czy w upalne dni korpus w przekładni tego dyfra po 30-40 km.może mieć temperaturę że solidnie grzeje rękę ? WIELKI SZACUN I DZIĘKI ZA DOTYCHCZASOWE DORADZTWO.
HANYS JANUSZ
-
- Posty: 5
- Rejestracja: pn sty 27, 2014
- Miejscowość: Katowice
- Motocykl: meanstreak1600
- VROC: 0
Hej, ja tak mialem jak w meansterak 1600 czyli ten sam naped co ty masz, jak wlałem za duzo to wyciekał przy gumie przy silniku, dochodzilem do tego kilka tygodni. Mam przebieg 41000 mil i dziwne mi było ze taka awaria, a poprostu sprzedawca który wymienial mi olej wlał za dużo i tak sie działo. A dyfer jest ciepły. U mnie jest ciepły.
niedobecki
- oktogon
- Posty: 2154
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Rzeszów
- Motocykl: BMW K1200RT
- VROC: 31527
We własnym zakresie to nie bo w warsztacie u Sławka w Wojkowicach robiłem. Są tam dwa uszczelniacze, jeden simmerin i jeden oring. Trzeba to naprawdę bardo solidnie i dokładnie złożyć zeby nie ciekło. Bez rozpięcia dyfra od korpusu sie nie obedzie. Nie jest to jednak jakoś bardzo skomplikowane, jak masz smykałke do mechaniki to dasz radę sam. I pytanie podstawowe, wywala Ci przy korpusie? Jesli tak to puszcza olej z silnika a nie ten przekładniowy przy tylnym kole.
_____ VROC 31527 _____
Kto jest online
Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości