- czterosuwowy, chłodzony cieczą, dwucylindrowy w układzie V, cylindry rozchylone pod
katem 50 st.;
- chłodzony cieczą;
- rozrząd DOHC;
- 4 zawory na cylinder; hydrauliczna korekta zaworów
- pojemność 1553ccm, śred.x skok 102x95 mm;
- stopień sprężania 9,0:1;
- moc 67KM/4700 rpm;
- moment obrotowy 127Nm/2700 rpm;
- zasilanie wtrysk paliwa;
- rozruch elektryczny; akumulator 12 V 18Ah
- zapłon z mikroprecesorem
Napęd
- przełożenie pierwotne kołami zębatymi 1,517, przełożenie końcowe wał Kardana 2,619,
- sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej;
- skrzynia biegów pięciostopniowa: I-2,500, II-1,590, III-1,192, IV-0,965, V-0,781;
Podwozie
- rama z rur stalowych o przekroju kwadratowym, kołyskowa, podwójna;
- zawieszenie - przód: teleskopy śred. 43 mm o skoku 150 mm ze wspomaganiem gazowym, tył: wahacz wleczony z centralną kolumną resorujaco-amortyzujacymi o skoku 95 mm;
- hamulec przedni dwutarczowy 300 mm, pływające zaciski dwutłoczkowe;
- hamulec tylny tarczowy 300 mm, pływające zaciski dwutłoczkowe;
- koła odlewane;
- ogumienie bezdętkowe - przód: 130/90 H16, tył: 170/70 HB16;
Wymiary i masy
- długość 2505 mm;
- szerokość 1040 mm;
- wysokość 1130 mm;
- wysokość siedzenia 700 mm;
- rozstaw osi 1680 mm;
- prześwit 130 mm
- kąt pochylenia widelca 32 st.;
- wyprzedzenie 184 mm;
- masa pojazdu gotowego do jazdy 345 kg;
- masa dopuszczalna 523 kg;
- zbiornik 20,0 l;
Osiągi
- prędkość maksymalna 180 km/h;
- przyspieszenie 0-100km/h 5,6 sek; 0-140km/h 12,1 sek;
- zużycie paliwa 5,4l/100km;
Eksploatacja
- ciśnienie w ogumieniu: przód - 200 kPa (2,0 bar), tył - 225 kPa (2,25 bar);
- olej silnikowy: SAE10W40 SE - 3,5 l (z filtrem);
- olej przekładni kątowej: SAE90 (powyżej 5 st.), SAE 80 (poniżej 5 st.), 0,2 l;
- olej zawieszenia przedniego: SAE10W20 521 ml w każdej goleni widelca;
- świece zapłonowe: NGK DPR6EA-9 lub NIPPONDENSO X20EPR-U9;
- odstęp elektrod świec zapłonowych 0,8 - 0,9 mm
opracował: Luzak
VN 1600 Classic 2006 - dane techniczne i eksloatacyjne
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
VN 1600 Classic 2006 - dane techniczne i eksloatacyjne
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości