Brak mocy pomocy

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Brak mocy pomocy

Post autor: Wulbi » pt cze 17, 2016

Szanowne grono .Czy spotkał się ktoś z takimi objawami ewentualnie co to może być tego przyczyną.
A mianowicie jadę sobie ostatnio z 200 km i motocykl zaczyna słabnąć po 2 km jedzie już tylko 90 km/godz jak chcę przyspieszyć nie ma mocy i parcha prycha .
Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znów jedzie z 5 km,i znów gaszę i odpalam jedzie już nad samo morze.
Dnia następnego znów przejechałem tak z 200 km i zaczeło się od początku słabnięcie ,brak mocy .
I znów niespodzianka gaszę odpalam i śmigam już do samej haty te 200 km następnych już bez problemu .Jeżdzę w koło komina i nic się nie dzieje lecz martwię się co będzie jak śmignę w trasę.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Koziol
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 20, 2010
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 32302

Post autor: Koziol » pt cze 17, 2016

Miałem podobnie w 800 jak mi padło ładowanie (regulator napięcia). Też przestał ciągnąć, zaczął strzelać. Tyle, że oczywiście po tym już odpalić nie chciał, bo w akumulatorze prądu nie było.
Może jednak też coś z prądem. Może tak banalna rzecz jak niedokręcona klema?

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » pt cze 17, 2016

Tak kolego czytałem kilka dni temu twój opis i dlatego też poczyściłem klemy bo na plusie był syf ,a minus chyba słabo dokręcony był,przynajmniej takie miałem odczucia .Dzięki ,i zobaczymy co dalej będzie ,morze w Niedziele pogoda się wyklaruje to pośmigam. :ok:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » pn cze 20, 2016

Śmigłem do Rawicza na 2 piknik.I dupa nic nie pomogło w pewnym momęcie tak po 100 km zaczyna przerywać ,a jak zgaszę i odpale ponownie to jedzie niby normalnie.
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Koziol
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 20, 2010
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 32302

Post autor: Koziol » pn cze 20, 2016

Pompa paliwa? Tylko to by raczej cały czas były problemy.
Jeszcze z moich doświadczeń mogę dodać, że kiedyś we Fronterze miałem uszkodzony komputer i na ciepłym silniku w ogóle nie ciągnął na benzynie (na gazie było ok, ale tego raczej w Vulcanie nie sprawdzisz ;) ). Wolne obroty trzymał, ale wcale się nie chciał wkręcać.

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » pn cze 20, 2016

Czy sciągałeś zbiornik niedawno ,jeśli tak to sprawdz przewody od pompy czy są dobrze ułożone.Identyczne objawy były u mnie powodem tego był przewód od pompy zagięty
PALETKA.

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » pn cze 20, 2016

Zbiornik ściongałem zimą chyba dokładnie nie pamientam przy zimowych przygotowaniach.I dziś ściongłem ale nie zwruciłem uwagi na wężyk i wyczyściłem sitko pod pompom ,troche było zaje...bane,lecz wydaje mnie się że chyba nie na tyle żeby motocykl dostawał za mało paliwa ,choć pasuje mi że jak zgaszę pompa przestaje dzałać syf opada i po ponownym odpaleniu dostaje dość paliwa .Logiczne wytłumaczenie co nie ?Ale nie wiem czy prawdziwe.
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » pn cze 20, 2016

Wulbi pisze:ściongałem
pamientam
zwruciłem
pompom
Często Ci się to zdarza?
Minimum wysiłku należy włożyć, żeby poprawnie napisać a o ile przyjemniej czyta się posta w którym wiadomo o co chodzi.

A co do problemu to sprawdź cewki, może to one strajkują. Choć to, że po zgaszeniu się poprawia nie do końca mi pasuje.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » ndz lip 03, 2016

Widzę że nikt nie miał takiej awarji .
A więc po wyczyszczeniu sitka przy pompie w baku,a było trochę syfu.
Śmigłem do Karpacza i na winołem 700 km ,i gitara ogier śmiga jak ta lala
Mam nadzieję że już tak zostanie i to mi wygląda że to było to. :ok:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
K2
Posty: 29
Rejestracja: wt cze 21, 2016
Miejscowość: Toruń
Motocykl: Kawasaki VN 1500
VROC: 0

Post autor: K2 » pn lip 04, 2016

Uważam że problem będzie w zasilaniu w paliwo.
Kolega miał analogiczny problem w Audi 80 (niesprawny korek wlewu paliwa).
Problemem było podciśnienie w baku które wytwarza się po przejechaniu dostatecznej liczby kilometrów.

Jeżeli masz pozaginane przewody przelewu/odpowietrzenia to podczas spalania paliwa
wytwarza się podciśnienie i po pewnym czasie podciśnienie jest na tyle duże że pompa nie ma siły pompować.
Po zgaszeniu widocznie mija chwila że trochę powietrza dostaje się do baku i można jeszcze chwilę pojechać.
Potem problem się powtarza. Jak odstał noc to ciśnienie w baku się wyrównało.
Za miast gasić moto spróbuj zapasowym kluczykiem otworzyć wlew paliwa w zbiorniku i zobacz czy silnik zacznie pracować równiej, jeżeli tak to masz rozwiązanie.

Naprawdę nie trudno to sprawdzić.
Każdy problem z założenia daje się rozwiązać.

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » ndz lip 10, 2016

A więc problem rozwiązany ,śmigłem kolejne 220 mil i gitara.
Tak jak pisałem pomogło wyczyszczenie filtra-sitka paliwa ,umieszczonego na spodzie pompy paliwowej. :piwo:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
Tim
Posty: 75
Rejestracja: pn sie 05, 2013
Miejscowość: Warszawa, Praga Płn.
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Tim » ndz lip 24, 2016

Dołączę się do posta, z lekkim opóźnieniem.
Doświadczam podobnych problemów z zasilaniem w paliwo. U mnie objawy ewidentnie wskazują na padającą pompkę paliwa lub inne obstrukcje w przepływie paliwa do wtrysku. Objawy duszenia się przy otwarciu przepustnicy, dławienie silnika na wyboistych drogach, a wciąż setki kilometrów przejechane mimo problemów. Dodatkowo kontrolka FI zapala się i gaśnie od czasu do czasu.
Temat zatkanego odpowietrzania zbiornika paliwa jest znany w środowisku nomadów gadget
Trzeba będzie zdjąć zbiornik i poczyścić przewody.
Potem zobaczymy.

Abrilor
Posty: 8
Rejestracja: czw wrz 01, 2016
Miejscowość: Polska
Motocykl: Honda
VROC: 0

Post autor: Abrilor » pt wrz 09, 2016

U mnie też zaczynają się problemy...

dodeks
Posty: 172
Rejestracja: śr sty 19, 2011
Miejscowość: Płaza
Motocykl: vn 1500 nomad
VROC: 0

Post autor: dodeks » sob wrz 10, 2016

Widzę że temat się powtarza,to i ja dorzucę 3 grosze! Więc w nomadzie tyle że 1500 miałem podobną przypadłość i oazało się że filtr paliwa ( ten metalowy przy pompie), był strasznie zasyfiony. Zresztą nie ma się co dziwić po tylu latach?! W każdym razie wypłukałem go dokładnie w drugą stronę oczywiście i problem zniknął..! Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą