Nie odpala zalewa cylinder vn 1600
-
- Posty: 25
- Rejestracja: wt lis 22, 2011
- Miejscowość: zachodniopomorskie
- Motocykl: VN 1600 CLASSIC
- VROC: 0
Nie odpala zalewa cylinder vn 1600
Witam jak w temacie , zalewa pierwszy cylinder benzyną i nie chce zapalić z rury pierwszego cylindra leci paliwo , drugi cylinder wygląda że ok bo próbuję zapalić , wszystko zaczęło się po umyciu po zimie a odpalił i chodził normalnie , zapala się kontrolka FI gdzie szukać miał ktoś coś podobnego jakieś wskazówki vn 1600
Witam
Myślę ,że trzeba zacząć od prostych rzeczy - sprawdzenie świecy , przewodów wysokiego napięcia, cewki .
Następnie diagnostyka wtrysku , sprawdzenie elektryki ,kompa ,....... i duża doza cierpliwości .
Jeżeli to coś wspólnego z wodą/wilgocią to może pomóc suszenie . trzeba sprawdzić połączenia po zegarami (rozłączyć wtyczki i popsikać preparatem poprawiającym kontakt np. WD ) i tak po kolei
Powodzenia
Sławek
Myślę ,że trzeba zacząć od prostych rzeczy - sprawdzenie świecy , przewodów wysokiego napięcia, cewki .
Następnie diagnostyka wtrysku , sprawdzenie elektryki ,kompa ,....... i duża doza cierpliwości .
Jeżeli to coś wspólnego z wodą/wilgocią to może pomóc suszenie . trzeba sprawdzić połączenia po zegarami (rozłączyć wtyczki i popsikać preparatem poprawiającym kontakt np. WD ) i tak po kolei
Powodzenia
Sławek
lewa w górę i do przodu
- Wielebny Bolo
- Posty: 1189
- Rejestracja: ndz sty 14, 2018
- Miejscowość: Brzeg Dolny
- Motocykl: VN 2000 Parowóz
- VROC: 0
jacyII pisze:Witam
(rozłączyć wtyczki i popsikać preparatem poprawiającym kontakt np. WD )
Litości.
Tylko nie WD40. Tym możesz popsikać zawiasy od stodoły a nie styki.
Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.
Już była na forum propozycja zastosowania WD40 do ....konserwacji butów
Są preparaty do styków. Wystarczy wklepać " preparat do kontaktów, styków " i masz kilkanaście do wyboru. I one działają. Ostatnio szwankował mi potencjometr w wieży ( taki oporowy ). Popsikałem i zaczął działać ( nie rozbierając potencjometru).
Nie działające światło stopu w motorze też da się naprawić dobrym preparatem ( zabrudzony mikro włącznik przy klamce, i też bez rozbierania).
Ostatnio zmieniony ndz mar 18, 2018 przez Wielebny Bolo, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie jestem posiadaczem vulkana 1.6 nomad od niedawna zaczelo cos cykac w okolicach pierwszego cylindra i gasl na wolnych obrotach nawet ptzy zmianie biegow wyjolem silnik i wymienilem dekopresatory stukot zostal prawie wyeliminowany moze nie do konca ale nadal gasnie a w komorach gdzie sa przepustnice strzela ogniem i zaraz gasnie podkreslam jest na wtrysku 2006 rok .czy mozecie cos poradzic. stawiam na wasza wiedze i duza ilosc motorow ktore posiadacie. Prosze o jakies wskazowki i rady co robic !! Krolik
Kto jest online
Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości