szyba do vulcana 1600 clasik
szyba do vulcana 1600 clasik
Witam wszystkich ,
poszukuję szyby do vulcana 1600 clasic nowa lub używaną w dobrym stanie , ewentualnie namiar na producenta ,sklep .
Oglądałem zdjęcia producenta "motonautilus" ale odstraszają mnie złe opinie.
Zatem poproszę o jakąś podpowiedź tudzież ofertę .
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
poszukuję szyby do vulcana 1600 clasic nowa lub używaną w dobrym stanie , ewentualnie namiar na producenta ,sklep .
Oglądałem zdjęcia producenta "motonautilus" ale odstraszają mnie złe opinie.
Zatem poproszę o jakąś podpowiedź tudzież ofertę .
Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich.
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: szyba do vulcana 1600 clasik
Baca
Jak widzę to Internet masz, więc wchodzisz na www.allegro.pl i wpisujesz „szyba VN1600”.
A tam cała gama nowych i używanych szyb do VN 1600.
Ja natomiast polecam MGG Motorcycle Windshield Poland.
Tu link:
http://www.mgg.com.pl/
Zamawiałem u Nich dwie szyby w dwóch kolorach pod oryginalne mocowania. Tani jednak nie są.
Zadzwoń, napisz maila i wszystkiego się dowiesz.
Jak widzę to Internet masz, więc wchodzisz na www.allegro.pl i wpisujesz „szyba VN1600”.
A tam cała gama nowych i używanych szyb do VN 1600.
Ja natomiast polecam MGG Motorcycle Windshield Poland.
Tu link:
http://www.mgg.com.pl/
Zamawiałem u Nich dwie szyby w dwóch kolorach pod oryginalne mocowania. Tani jednak nie są.
Zadzwoń, napisz maila i wszystkiego się dowiesz.
Tex66
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: szyba do vulcana 1600 clasik
Tex66 jeżeli jest jakość, to nie może być tanio. MGG robi szyby formowane na gorąco, to nie są wydumki wyginane na siłę na mocowaniach, to raz. Dwa, zwykły poliwęglan vs Lexan z którego robi się dobre szyby, to zasadnicza różnica pomiędzy badziewiem, a dobrym wyrobem. Baco dla rozjaśnienia tematu: https://www.youtube.com/watch?v=oEYCUTMAf_k
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: szyba do vulcana 1600 clasik
Atix
Doskonale wiem z czego i jak w „MGG Motorcycle Windshield Poland” wykonują szyby dlatego u nich zamawiałem.
Nie wchodziłem z opisem w szczegóły gdyż Baca może wszystkiego dowiedzieć się sam na stronie producenta. Napisałem jedynie, że „Tani nie są”.
Tu zgadzam się z Tobą, że jakość pociąga za sobą stosowną cenę.
Doskonale wiem z czego i jak w „MGG Motorcycle Windshield Poland” wykonują szyby dlatego u nich zamawiałem.
Nie wchodziłem z opisem w szczegóły gdyż Baca może wszystkiego dowiedzieć się sam na stronie producenta. Napisałem jedynie, że „Tani nie są”.
Tu zgadzam się z Tobą, że jakość pociąga za sobą stosowną cenę.
Tex66
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: szyba do vulcana 1600 clasik
Tex66, niestety większość z nas motocyklistów mając ograniczone środki finansowe lub zwyczajny brak wiedzy, kupuje tanie i ładne szyby, nie myśląc o konsekwencjach w razie kolizji. Zwykła "plexi" rozsypuje się w drobny mak, pękając na ostre kawałki, lexan jest pozbawiony tego mankamentu. Kupując akcesoria, najpierw interesuje mnie bezpieczeństwo, a dopiero potem cena, chociaż nie mam zamiaru przeginać wydając miliony na kosmiczne wynalazki
- artix
- Posty: 1166
- Rejestracja: wt cze 05, 2018
- Miejscowość: Inowrocław
- Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
- VROC: 38561
Re: szyba do vulcana 1600 clasik
Baco, przed zakupem przeszukaj tematy związane z wysokością i pochyleniem szyby, temat szeroki jak rzeka, a problemów z wibracjami na kasku co nie miara. Może będziesz miał okazję przejechać się motocyklem kumpla z zamontowaną szybą, kupując "na czuja" możesz być zawiedziony komfortem, a w zasadzie brakiem komfortu podczas jazdy z większymi ( pow. 100km/h) prędkościami.
Re: szyba do vulcana 1600 clasik
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi , miałem chęć na akrylową ze względu na ładne chromy z firmy motonautillus , ale bezpieczeństwo jest ważniejsze , co do wysokości to nie mam jak sprawdzić na innym vulcanie ale wyczytałem że siedząc i patrząc ponad szybą trzeba widzieć przedmiot w odległości 5 m od motocykla , a wtedy podobno jest najlepszy komfort.
Pozdrawiam ,
Baca.
Pozdrawiam ,
Baca.
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Re: szyba do vulcana 1600 clasik
Parametrów wpływających na komfort jazdy z szybą jest cała masa. Wysokość jest tylko jednym z nich i - jak napisałeś - powinieneś widzieć podłoże jakieś 5 m przed motocyklem (w praktyce szyba powinna się kończyć mniej więcej na wysokości końcówki nosa). Zbyt wysoka szyba najczęściej nie spowoduje gorszego komfortu ale w czasie deszczu niestety nie będziesz nic widział, a to wpływa na bezpieczeństwo.
Z mojego doświadczenia z szybami do Vulcanów (ale to może być spowodowane moim niskim wzrostem) więcej drgań i zawirowań powstaje z dołu (z powietrza które dostaje się między lampą a szybą i zupełnie od dołu. W mojej 800 założenie szyby w standardowym kształcie od MGG spowodowało, że powyżej 100 km/h były takie wibracje, że plomby z zębów wypadały. Potem zmieniłem kształt szyby wzorując się na oryginalnej kawasaki (która była niższa, ale lepiej dopasowana do lampy) i było dużo lepiej.
Z kolei w Nomadzie 1700 zawirowania od dołu były takie, że przy 140 km/h szyba w kasku sama mi się podnosiła. Tutaj z kolei pomogło założenie deflektorów wzdłuż lag (poprzedni właściciel je zdemontował). Różnica jest kolosalna jak na tak małe kawałki plastiku.
Z mojego doświadczenia z szybami do Vulcanów (ale to może być spowodowane moim niskim wzrostem) więcej drgań i zawirowań powstaje z dołu (z powietrza które dostaje się między lampą a szybą i zupełnie od dołu. W mojej 800 założenie szyby w standardowym kształcie od MGG spowodowało, że powyżej 100 km/h były takie wibracje, że plomby z zębów wypadały. Potem zmieniłem kształt szyby wzorując się na oryginalnej kawasaki (która była niższa, ale lepiej dopasowana do lampy) i było dużo lepiej.
Z kolei w Nomadzie 1700 zawirowania od dołu były takie, że przy 140 km/h szyba w kasku sama mi się podnosiła. Tutaj z kolei pomogło założenie deflektorów wzdłuż lag (poprzedni właściciel je zdemontował). Różnica jest kolosalna jak na tak małe kawałki plastiku.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości