Strona 1 z 1
Waga nomada
: czw kwie 16, 2015
autor: Wulbi
Dlaczego mój nomad z 2007 r waży aż 420 kg z pełnym bakiem ,a w dokumętach napisano DMC 416
o co chodzi ? GDZE TU GRAJĄ FILM?
: czw kwie 16, 2015
autor: Garciu
Zmień wagę.
: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
raczej nie zmień wagę tylko dietę
bo przekraczasz dopuszczalną wagę i cię na lawetę zbiorą
"Dopuszczalna masa całkowita (dmc.) – łączna masa pojazdu (lub zespołu pojazdów) na postoju, gotowego do drogi wraz z masą ładunku deklarowana jako dopuszczalna przez właściwe władze państwa rejestracji pojazdu[1]."
: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Garciu pisze:Zmień wagę.
Zmieniłem i wyszło 380 ,i pojechałem na poprzednią i terz 380 kg.
Niewiem co wcześniej było przyczyną wysokiej 420 kg wagi,ale nadal dużo kg .
Bo ja muszę schudnąć do 36 kg żeby się w mieścić w DMC .
To mnie zwieje przy starcie
Nie wiem jak to logicznie wytłumaczyć.
: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Kristofer,A więc uważasz że w dowodzie podają DMC bez kierowcy ?
: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
Wulbi, czytaj ze zrozumieniem
Kristofer pisze: łączna masa pojazdu (lub zespołu pojazdów) na postoju, gotowego do drogi wraz z masą ładunku
czyli też z kierowcą
380kg to raczej jest masa własna pojazdu (pozycja G w dowodzie rejestracyjnym )
DMC to pozycja F.2 i raczej powinna byc powyżej 500 kg
: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
To coś tu mam nie tak -w ziołem dowód do ręki i tak-
G-298
F2-416
: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
na wadze ważyłeś same moto
? czy razem z sobą
: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Sam motor .
: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
i waży ponad 400 kg
to nie możliwe moja gwiazda jest cięższa i masa własna 394 a dmc 584kg
: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Waży 380 z pełnym bakiem i pustymi wydechami nie sory z pustymi kuframi ,
To myślę czy ktoś złota nie przeszmuglował w mej kochanej.
To tak bez jaj -bo jaja z tą wagą sa.
: pt kwie 17, 2015
autor: Kristofer
to niech ktoś co ma vn 1600 zerknie w dowód jaką wagę ma wbitą w pozycji F.2 (F.3)
bo tobie chyba jakiś urzędas sporo zaniżył DMC
: pt kwie 17, 2015
autor: Wulbi
Dobra proponuję ważenie naszych nomadów i innych chętnych .Mogę prowadzić spis i wprowadzić go na forum
.
W Mieczewie na Składzie Węgla ul Rogalińska 3 ,to droga często uczęszczana przez motocykle.
Prowadzi z Kórnika do Mosiny i dalej .
Co dzień myka tu od kilku do kilku dzieśięciu maszyn ,w zależności od pogody oczywiśćie .
A więc chętnych zapraszam na warzenie
: sob kwie 18, 2015
autor: Garciu
Waga w składzie węgla
i wszystko jasne
: sob kwie 18, 2015
autor: Wulbi
: pn gru 14, 2015
autor: Wulbi
Przypadkiem trafiłem na artykuł o przemianach vulkana .
I wszystko jasne 380 km to norma .
Większy brat
Właściwie stało się to nieco wcześniej. Prezentacja nowego modelu odbyła się pod koniec 2002 r. Typ A, czyli VN 1600 Classic został przygotowany na sezon 2003 z silnikiem o mocy 67 KM. Już w 2004 r. ofertę wzbogaciła odmiana Mean Streak (Typ B), która podobnie jak w przypadku VN 1500 miała bardziej sportowy charakter. Znowu spłycono błotniki, zmniejszono kanapę, wyeliminowano niektóre ozdoby, zwężono sylwetkę. Zamontowano też sztywniejszy wahacz. Widelec typu upsidedown i tylne zawieszenie zyskały twardszą charakterystykę. W silniku przybyło 80 ccm, w układzie hamulcowym zamontowano elementy ze sportowego ZX9. W sezonie 2005 zadebiutował VN 1600 Classic Tourer (typ D) ze wzmocnioną ramą, bardziej komfortową kanapą, podestami dla pasażera i seryjnie montowanymi akcesoriami turystycznymi - regulowaną szybą z przodu i kuframi bagażowymi z tyłu. Ta najcięższa ze wszystkich wersja ważyła aż 374 kg.
: wt gru 15, 2015
autor: jaron1
U mnie w DR poz G 350, czyli na sucho, a F2 523