czy mogłem zatrzeć/uszkodzić silnik
: czw mar 29, 2018
Witam
Na początek wielkie podziękowania dla Brylanta i Skiby z Wrocławia, za pomoc .
Jadąć motocyklem, bardzo powoli zapaliła się mi kontrolka IF ( chyba tak sie nazywa) i praktycznie od razu zgasł silnik. Myślałem, że cos tego i od razu chciałem zapalić, nawet nie chciał ruszyć - rozrusznik nie kręcił, po kilku sek zapalił..i zgasł. Pomyślałem, silnik zatarty. Zadzwoniłem po kolegów, by mnie sholowali... jednak ciekawość nie dała mi spokoju, po ok 30 minutach silnik zapalił i pracował normalnie. i tak:
1. Czy Kawasaki VN 1600 z 2005 roku ma czujnik odcięcia zapłonu w czasie gdy temperatura silnika wzrośnie
2. czy mogło cos sie uszkodzić?
oraz
okazało się, ze w zbiorniku wyrównawczym nie ma płynu chłodzącego, dolałem, ale wlazło tylko tyle ile do zbiornika. Prawdopodobnie to było przyczyną plus prawdopodobnie nie działający wiatrak.. ( muszę sprawdzić)
Czy odpowietrza się ukłąd chłodzący, ew jak?
Na początek wielkie podziękowania dla Brylanta i Skiby z Wrocławia, za pomoc .
Jadąć motocyklem, bardzo powoli zapaliła się mi kontrolka IF ( chyba tak sie nazywa) i praktycznie od razu zgasł silnik. Myślałem, że cos tego i od razu chciałem zapalić, nawet nie chciał ruszyć - rozrusznik nie kręcił, po kilku sek zapalił..i zgasł. Pomyślałem, silnik zatarty. Zadzwoniłem po kolegów, by mnie sholowali... jednak ciekawość nie dała mi spokoju, po ok 30 minutach silnik zapalił i pracował normalnie. i tak:
1. Czy Kawasaki VN 1600 z 2005 roku ma czujnik odcięcia zapłonu w czasie gdy temperatura silnika wzrośnie
2. czy mogło cos sie uszkodzić?
oraz
okazało się, ze w zbiorniku wyrównawczym nie ma płynu chłodzącego, dolałem, ale wlazło tylko tyle ile do zbiornika. Prawdopodobnie to było przyczyną plus prawdopodobnie nie działający wiatrak.. ( muszę sprawdzić)
Czy odpowietrza się ukłąd chłodzący, ew jak?