Strona 1 z 1

Wiseco Fuel Management Controller

: pn lip 20, 2020
autor: Norge
Witam,
czy ktoś posiada w swoim Vulcanie takie ustrojstwo jak w tytule? przyjechało to ze stanów z moim Nomadem, niby to odpowiednik power commandera ale nigdy wcześniej nie zgłębiałem tematu tego typu tunningu, może Panowie jakaś podpowiedź o ile to zwiększa moc, ile większe jest spalanie, a może po prostu wypiąć i dać sobie spokój. Moto ma wydechy v&h i filtry kn po obu stronach więc podejrzewam że właściciel dołożył ten sterownik żeby jakoś dostroić wszystko razem

Re: Wiseco Fuel Management Controller

: pt lip 24, 2020
autor: Wielebny Bolo
I tak właśnie było.
Beż tego było wy walenie w tłumiki, kichanie, prychanie i tym podobne.
A zwiększanie mocy, zwiększanie spalania i i inne dyperele to daj sobie spokój bo przy tych silnikach to i tak tego nie odczujesz, na torze się nie będziesz ścigał.
W gaźnikowych silnikach przy wymianie tłumików trzeba było zwiększać dysze a tu wstawia się właśnie to co w tytule.

Re: Wiseco Fuel Management Controller

: pt lip 24, 2020
autor: Norge
Dzięki Bolo za odpowiedź, szczerze mówiąc jakiegoś super powera faktycznie nie czuć, więc tak jak mówisz też mam wrażenie że chodzi o zestrojenie armaturki, fakt że w tej chwili aktywny jest program do cruisingu a są jeszcze 3 programy do sportu, może kiedyś spróbuję się pobawić pozostałymi programami :D , bo mina właściciela skody superb albo najszybszego samochodu na polskich drogach czytaj vw passat zostającego daleko w tyle jest bezcenna, mam nadzieje że właściciele ww aut nie poczują się urażeni ale jakoś tak mam że jak staje na światłach to głównie w takich autach kierowcy wprowadzają obroty na czerwone pole :mad:
Pozdro i nie dajcie się prowokować niech myślą że są najszybsi a My spokojnie nawijajmy kilometry bez pośpiechu :yeee:

Re: Wiseco Fuel Management Controller

: pn lip 27, 2020
autor: Wielebny Bolo
I jak się pobawisz to też nic nie odczujesz :D
Nie te silniki. Przy dużych pojemnościach V-ek ich dużych tłokach, długich skoków tych tłoków, dużej masie układu korbowodowego ( bo długie skoki to i korbowody "job twoju za moju") to fizyka tu nie pozwala na oszałamiające zmiany przyspieszeń mimo włączenia trybu "sport" czy jakiegoś innego "zapier........"
Nie te silniki i tyle. Porównaj sobie tłok V-ki i R4. W tym ostatnim to masz samo denko tłoka :) . Opowieści kolesi jak to wkręcają się i inaczej pracują V po włożeniu "Comanderów", to mam wrażenie że czują to to chcieli by czuć.