Kolego, na pierwszej stronie tego modelu - słowo klucz sprzęgło.
viewtopic.php?f=52&t=7696
Kopalnia wiedzy trzeba tylko poszukać. Tak na szybko to:
*ściągasz dźwignie zmiany biegów (fabrycznie ma wybite kropki ktróe ustalają położenie - jeśli nie masz zaznacz sobie)
*ściągasz lewą osłonę (chyba 5-6 śrub na imbus/sześciokąt)
*masz wszystko na wierzchu
*odkręcasz u góry pokrywkę zbiorniczka płyny do sprzęgła,
*wyciągasz resztki starego płynu strzykawką
*w miarę możliwości czystą szmatką wyczyść wnętrze zbiorniczka bo czasem może być jakiś dziwny nalot na ściankach
*zalej płyn
*przy wysprzęgliku odkręcasz odpowietrznik i zaczyna lecieć ( załóż sobie jakiś wężyk i do buteleczki/pojemniczka by nie uje*ać wszystkiego co możliwe)
*u góry w zbiorniczku pilnujesz "poziomu" by nie zleciało do zera - dolewasz na bieżąco
*jak zaczyna lecieć czysty płyn przy wyspzęgliku - znaczy się koniec brudnej roboty - zakręć odpowietrznik
*dla pewności podpompuj sobie z 5 razy dźwignią sprzęgła, trzymaj dźwignię i w tym samym czasie odkręć odpowietrznik wysprzęglika aż strzeli płynem, zakręć trzymając cały czas dźwignie sprzęgła, po zakręceniu możesz puścić, uzupełnij płyn do właściwego poziomu i skręć wszystko w odwrotnej kolejności,
Najważniejsze jakbyś zapowietrzył - to odpowietrzyć, czyli pompujesz 5 razy klamką sprzęgła - trzymasz - odkrecasz odpowietrznik - pluje płynem z powietrzem - jak kończy pluć zakręcasz - powtarzasz cykl jeszcze raz i jeszcze raz i tak do momentu kiedy przestanie pluć bąbelkami z powietrzem a zacznie strzelać sam płyn.