Strona 1 z 1
Baron Big Air Kit
: ndz mar 18, 2012
autor: Esemowiec
Witam.
Posiadam vn1600 clasic i postanowiłem zmienić filterek na akcesoryjny jak w temacie. Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko tak jak przewiduje instrukcja. ale pojawił się problem. Do tej pory nie było problemu z odpaleniem moto, a teraz z nowym filtrem po odpaleniu gaśnie i póki się nie rozgrzeje muszę go trzymać na obrotach. Moto ma niewielki przebieg, bo ok. 6 tyś. mil i bez problemu nawet przy bardzo niskich temperaturach odpalał i trzymał obroty.
Może ktoś z Kolegów montował takie cudo i wie co zrobić aby wyeliminować taki problem?
: ndz mar 18, 2012
autor: Badger
zainstalować power commandera z wgranymi odpowiednimi mapami
power Commander
: ndz mar 18, 2012
autor: Esemowiec
O kuźwa, nie można nic innego zrobić? Bo kolejne 1500 złociszy uszczupli mój budżet wakacyjny!
pzdr
: ndz mar 18, 2012
autor: Abrams
Jest to filtr o dużo większej przepuszczalności i po prostu jest za dużo powietrza w stosunku do ilości paliwa...
To samo się stanie jak tylko byś wyjął zwykły filtr i zostawił moto bez niego...
Albo PowerCommander i poprawiasz dawki paliwa albo wracasz do fabrycznego filtra
: pn mar 19, 2012
autor: marius
Abrams pisze: albo wracasz do fabrycznego filtra
opcja zdecydowanie tańsza
: wt mar 20, 2012
autor: Tiszo
Używany kosztuje jakieś 600 zł Powerek
i jest fajny na Allegro albo był
: wt mar 20, 2012
autor: Esemowiec
Witajcie.
O powrocie do orginału nie ma mowy, bo podczas demontowania fabrycznego filtra trzeba po "rusku" zająć się plastikiem znajdującym się między cylindrami. Chyba, że ktoś się zdecydował i rozbierał silnik. Inaczej trzeba rozpie...rniczyć plastik i finito.
Więc pozostaje powerek.
Pozdrawiam.
: wt mar 20, 2012
autor: Badger
albo mnie się wydaje albo Tiszo miał PC na sprzedaż
: pt kwie 11, 2014
autor: Tim
Sorry, że odgrzewam temat sprzed lat ale sprawa od niedawna też mnie dotyczy.
Może ktoś jeszcze skomentuje, lub autor tematu opowie jak się skończyło u niego.
VN 1600 + Baron Big Air Kit + rozwiązanie tańsze od PC czyli Cobra Fi2000.
I było dobrze do czasu, kiedy to w ostatnią zimę moto był w warssstacie. Podniesiony zbiornik, kombinowane z pompą i filtrem paliwa i nie wiem co jeszcze, a potem poskładane do kupy. W efekcie objawy jak napisał autor tematu - moto źle pali, gaśnie na zimno, spalanie wzrosło o jakieś 30%.
Od miesiąca bezskutecznie szukam rozwiązania. Zdaje się, że nie obejdzie się bez ponownej wizyty w innym warssstacie i regulacji z użyciem elektroniki oraz sprawdzania różnych czujników.