Strona 1 z 1

przekładnia głowna kardan kawa 1600

: czw sty 31, 2013
autor: Bodir
Witam. Moto przy zakupie był beż tylnego koła. Przy przekładni głównej jest kilka śrub po obwodzie i trzy gwintowane puste otwory, w górnej części odpowietrznik. Przy myciu i przepłukaniu okazało się, że przez te otwory wyciekł płyn penetrujący. Mam pytanko w takim razie. Czy tam powinien znajdować się jakiś pierścień czy coś takiego łączący te trzy otwory śrubami, czy powinny być po prostu zaślepione śrubami. Dolny otwór jest poniżej wlewu oleju do przekładni (druga strona) czyli olej po prostu wyleci po zalaniu ????? Proszę o pomoc. Najśmieszniejsze jest to, że miałem poprzednio mean streak 1,5 i z 10 razy wymieniałem tylną oponę. Nigdy nie zwróciłem na to uwagę.

: czw sty 31, 2013
autor: Zdziś
Popatrz może wypatrzysz czego Ci brakuje http://www.kawasakipartshouse.com/oempa ... final-gear

: czw sty 31, 2013
autor: Bodir
dzięki. na schemacie są podane dwa rodzaje śrub 92001 i 130. W przekładni jest 8 śrub z czego jedna jest inna od pozostałych 7. Tylko czy to jest w oryginale tak? Jeżeli ktoś wcześniej zmienił śrubkę to nadal nie wiem czy pozostałe otwory powinny być zaślepione.!!!