vn 1600 classic

DENOVIRO
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 13, 2013
Miejscowość: toruń
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 0

vn 1600 classic

Post autor: DENOVIRO » ndz paź 13, 2013

Dzień dobry drodzy miłośnicy jednego śladu ,mam do was 3 pytania jedno może śmieszne ale nie wiem jak wyjąć akumulator drugie dziwnie drży silnik (bardziej takie uderzenia) jadąc po nierównościach lub na zakręcie i trzecie z lewej strony pod boczkiem jest jakieś ustrojstwo w postaci małego prostokąta z 3 diodami jak pamiętam i ma trzy potencjometry (jak zrobię fotki to wkleję)co to jest?
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » ndz paź 13, 2013

Akumulator masz pod kanapą. Trzeba oczywiście ja zdjąć, odkręcić ramkę i zdjąć klemy.
Silnik może stukać bo się gumy wyrobiły
To ustrojstwo to prawdopodobnie power commander, czyli moduł do zmian map silnika.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

DENOVIRO
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 13, 2013
Miejscowość: toruń
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 0

Post autor: DENOVIRO » ndz paź 13, 2013

Tak też myślałem że power commander tylko że nigdzie takiego na necie nie widziałem,a co do gum gdzie można je zakupić.
Proszę o wyrozumiałość odnośnie pytań gdyż przesiadłem się z virago 1100 i nie bardzo mam kiedy się dowiedzieć coś o tym motocyklu , motocykl zmieniłem gdyż bardzo mi się spodobał i wizualnie i po tym jak pięknie gulgotał :)

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » ndz paź 13, 2013

Co do części to: http://www.v-moto.pl
Jeżeli masz PC: to http://www.dynojet.com
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

DENOVIRO
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 13, 2013
Miejscowość: toruń
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 0

podziękowanie

Post autor: DENOVIRO » śr paź 16, 2013

Serdeczne dzięki kolego mają takie poduszki , pozostaje tylko zakupić .
Pozdrawiam

DENOVIRO
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 13, 2013
Miejscowość: toruń
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 0

Post autor: DENOVIRO » śr paź 30, 2013

Więc to ustrojstwo o którym pisałem wygląda tak
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater pytanie moje co to jest

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr paź 30, 2013

Aaa to panie Cobra Fi200R
http://cobrausa.com/kawasaki/vulcan_160 ... r/92-1963/

Robi dokładnie do to sami, co PC. Link do instrukcji:
http://cobrausa.com/site_media/pdf/92-1963.pdf
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

DENOVIRO
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 13, 2013
Miejscowość: toruń
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 0

Post autor: DENOVIRO » śr paź 30, 2013

Witam i dziękuję za odpowiedź i pytanie daje to jakieś pozytywne efekty.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr paź 30, 2013

DENOVIRO pisze:Witam i dziękuję za odpowiedź i pytanie daje to jakieś pozytywne efekty.
To jest tuning silnika -taka sama zmiana programu jak w przypadku silników TDI. U mnie (Wydech + filtr K&N + PCIII) zmiana w dynamice motocykla jest bardzo duża.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

DENOVIRO
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 13, 2013
Miejscowość: toruń
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 0

Post autor: DENOVIRO » śr paź 30, 2013

A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli :) , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny Virago paliła mi 6l

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » śr paź 30, 2013

nawet ładny Virago paliła mi 6l

jak Virago może być ładny? :p
LwG Darek
Iguanas Poznań

DENOVIRO
Posty: 9
Rejestracja: ndz paź 13, 2013
Miejscowość: toruń
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 0

Post autor: DENOVIRO » śr paź 30, 2013

Yuzek pisze:nawet ładny Virago paliła mi 6l

jak Virago może być ładny? :p
A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli :) , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny , Virago paliła mi 6l
Chodziło mi o wynik że ładny

Migrant
Posty: 23
Rejestracja: ndz mar 17, 2013
Miejscowość: małopolska
Motocykl: VN 1600 classic
VROC: 0

Post autor: Migrant » śr paź 30, 2013

W moim 1.6 miałem też strzelanie przy odkręcaniu manetki ale za radą znalezioną na forum podkręciłem nieco obroty biegu jałowego i pomogło . Nie mam w motocyklu dodatkowych urządzeń do tuningu -- pali około 5 / 100 km. ale jazda spokojna a moto ma 2500 / mil na liczniku...

pozdr. k
VN 1600.... i wszystko jasne

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » śr paź 30, 2013

DENOVIRO pisze:
Yuzek pisze:nawet ładny Virago paliła mi 6l

jak Virago może być ładny? :p
A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli :) , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny , Virago paliła mi 6l
Chodziło mi o wynik że ładny
Wydaje mi się, że strzelanie w wydech może byc efektem złego składu mieszanki. I trzeba byłoby tu szukać przyczyny. Pobaw się potencjometrami w Cobrze - zacznij od ustawień domyślnych.

Spalanie wg mnie jest ok.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr paź 30, 2013

Podkręcenie obrotów też pomaga ale jak za często strzela i jeszcze te marchewy, to zbyt zdrowe dla silnika nie jest.
Jest kilka opcji:
- za ciasne luzy zaworowe,
- wypalone uszczelki kolektorów
- gazniki do regulacji
- przelotowy komin

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » śr paź 30, 2013

Daj wyższe obroty biegu jałowego . Powinno pomóc .

pisior
Posty: 9
Rejestracja: pt kwie 05, 2013
Miejscowość: lubuskie kostrzyn :)
Motocykl: xv 1100 i mean streak 1500
VROC: 0

Post autor: pisior » śr lis 06, 2013

Virago 1100 jest bardzo ładne , i moca mozna zbliżyć do ciezkiego 1500 , mam to i to , i powiem ,ze vira sie lepiej prowadzi ,vulan jest ciekzi i te 400cm wiecej wcale ta dużo nie robi :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą