vn 1600 classic
-
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 13, 2013
- Miejscowość: toruń
- Motocykl: vn 1600 classic
- VROC: 0
vn 1600 classic
Dzień dobry drodzy miłośnicy jednego śladu ,mam do was 3 pytania jedno może śmieszne ale nie wiem jak wyjąć akumulator drugie dziwnie drży silnik (bardziej takie uderzenia) jadąc po nierównościach lub na zakręcie i trzecie z lewej strony pod boczkiem jest jakieś ustrojstwo w postaci małego prostokąta z 3 diodami jak pamiętam i ma trzy potencjometry (jak zrobię fotki to wkleję)co to jest?
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Akumulator masz pod kanapą. Trzeba oczywiście ja zdjąć, odkręcić ramkę i zdjąć klemy.
Silnik może stukać bo się gumy wyrobiły
To ustrojstwo to prawdopodobnie power commander, czyli moduł do zmian map silnika.
Silnik może stukać bo się gumy wyrobiły
To ustrojstwo to prawdopodobnie power commander, czyli moduł do zmian map silnika.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 13, 2013
- Miejscowość: toruń
- Motocykl: vn 1600 classic
- VROC: 0
Tak też myślałem że power commander tylko że nigdzie takiego na necie nie widziałem,a co do gum gdzie można je zakupić.
Proszę o wyrozumiałość odnośnie pytań gdyż przesiadłem się z virago 1100 i nie bardzo mam kiedy się dowiedzieć coś o tym motocyklu , motocykl zmieniłem gdyż bardzo mi się spodobał i wizualnie i po tym jak pięknie gulgotał
Proszę o wyrozumiałość odnośnie pytań gdyż przesiadłem się z virago 1100 i nie bardzo mam kiedy się dowiedzieć coś o tym motocyklu , motocykl zmieniłem gdyż bardzo mi się spodobał i wizualnie i po tym jak pięknie gulgotał
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 13, 2013
- Miejscowość: toruń
- Motocykl: vn 1600 classic
- VROC: 0
podziękowanie
Serdeczne dzięki kolego mają takie poduszki , pozostaje tylko zakupić .
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 13, 2013
- Miejscowość: toruń
- Motocykl: vn 1600 classic
- VROC: 0
Więc to ustrojstwo o którym pisałem wygląda tak
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater pytanie moje co to jest
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater pytanie moje co to jest
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Aaa to panie Cobra Fi200R
http://cobrausa.com/kawasaki/vulcan_160 ... r/92-1963/
Robi dokładnie do to sami, co PC. Link do instrukcji:
http://cobrausa.com/site_media/pdf/92-1963.pdf
http://cobrausa.com/kawasaki/vulcan_160 ... r/92-1963/
Robi dokładnie do to sami, co PC. Link do instrukcji:
http://cobrausa.com/site_media/pdf/92-1963.pdf
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
To jest tuning silnika -taka sama zmiana programu jak w przypadku silników TDI. U mnie (Wydech + filtr K&N + PCIII) zmiana w dynamice motocykla jest bardzo duża.DENOVIRO pisze:Witam i dziękuję za odpowiedź i pytanie daje to jakieś pozytywne efekty.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
-
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 13, 2013
- Miejscowość: toruń
- Motocykl: vn 1600 classic
- VROC: 0
A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny Virago paliła mi 6l
-
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz paź 13, 2013
- Miejscowość: toruń
- Motocykl: vn 1600 classic
- VROC: 0
A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny , Virago paliła mi 6lYuzek pisze:nawet ładny Virago paliła mi 6l
jak Virago może być ładny?
Chodziło mi o wynik że ładny
-
- Posty: 23
- Rejestracja: ndz mar 17, 2013
- Miejscowość: małopolska
- Motocykl: VN 1600 classic
- VROC: 0
W moim 1.6 miałem też strzelanie przy odkręcaniu manetki ale za radą znalezioną na forum podkręciłem nieco obroty biegu jałowego i pomogło . Nie mam w motocyklu dodatkowych urządzeń do tuningu -- pali około 5 / 100 km. ale jazda spokojna a moto ma 2500 / mil na liczniku...
pozdr. k
pozdr. k
VN 1600.... i wszystko jasne
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Wydaje mi się, że strzelanie w wydech może byc efektem złego składu mieszanki. I trzeba byłoby tu szukać przyczyny. Pobaw się potencjometrami w Cobrze - zacznij od ustawień domyślnych.DENOVIRO pisze:A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny , Virago paliła mi 6lYuzek pisze:nawet ładny Virago paliła mi 6l
jak Virago może być ładny?
Chodziło mi o wynik że ładny
Spalanie wg mnie jest ok.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości