Strona 1 z 1

vn 1600 classic

: ndz paź 13, 2013
autor: DENOVIRO
Dzień dobry drodzy miłośnicy jednego śladu ,mam do was 3 pytania jedno może śmieszne ale nie wiem jak wyjąć akumulator drugie dziwnie drży silnik (bardziej takie uderzenia) jadąc po nierównościach lub na zakręcie i trzecie z lewej strony pod boczkiem jest jakieś ustrojstwo w postaci małego prostokąta z 3 diodami jak pamiętam i ma trzy potencjometry (jak zrobię fotki to wkleję)co to jest?
Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję.

: ndz paź 13, 2013
autor: MaciekSz
Akumulator masz pod kanapą. Trzeba oczywiście ja zdjąć, odkręcić ramkę i zdjąć klemy.
Silnik może stukać bo się gumy wyrobiły
To ustrojstwo to prawdopodobnie power commander, czyli moduł do zmian map silnika.

: ndz paź 13, 2013
autor: DENOVIRO
Tak też myślałem że power commander tylko że nigdzie takiego na necie nie widziałem,a co do gum gdzie można je zakupić.
Proszę o wyrozumiałość odnośnie pytań gdyż przesiadłem się z virago 1100 i nie bardzo mam kiedy się dowiedzieć coś o tym motocyklu , motocykl zmieniłem gdyż bardzo mi się spodobał i wizualnie i po tym jak pięknie gulgotał :)

: ndz paź 13, 2013
autor: MaciekSz
Co do części to: http://www.v-moto.pl
Jeżeli masz PC: to http://www.dynojet.com

podziękowanie

: śr paź 16, 2013
autor: DENOVIRO
Serdeczne dzięki kolego mają takie poduszki , pozostaje tylko zakupić .
Pozdrawiam

: śr paź 30, 2013
autor: DENOVIRO
Więc to ustrojstwo o którym pisałem wygląda tak
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater pytanie moje co to jest

: śr paź 30, 2013
autor: MaciekSz
Aaa to panie Cobra Fi200R
http://cobrausa.com/kawasaki/vulcan_160 ... r/92-1963/

Robi dokładnie do to sami, co PC. Link do instrukcji:
http://cobrausa.com/site_media/pdf/92-1963.pdf

: śr paź 30, 2013
autor: DENOVIRO
Witam i dziękuję za odpowiedź i pytanie daje to jakieś pozytywne efekty.

: śr paź 30, 2013
autor: MaciekSz
DENOVIRO pisze:Witam i dziękuję za odpowiedź i pytanie daje to jakieś pozytywne efekty.
To jest tuning silnika -taka sama zmiana programu jak w przypadku silników TDI. U mnie (Wydech + filtr K&N + PCIII) zmiana w dynamice motocykla jest bardzo duża.

: śr paź 30, 2013
autor: DENOVIRO
A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli :) , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny Virago paliła mi 6l

: śr paź 30, 2013
autor: Yuzek
nawet ładny Virago paliła mi 6l

jak Virago może być ładny? :p

: śr paź 30, 2013
autor: DENOVIRO
Yuzek pisze:nawet ładny Virago paliła mi 6l

jak Virago może być ładny? :p
A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli :) , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny , Virago paliła mi 6l
Chodziło mi o wynik że ładny

: śr paź 30, 2013
autor: Migrant
W moim 1.6 miałem też strzelanie przy odkręcaniu manetki ale za radą znalezioną na forum podkręciłem nieco obroty biegu jałowego i pomogło . Nie mam w motocyklu dodatkowych urządzeń do tuningu -- pali około 5 / 100 km. ale jazda spokojna a moto ma 2500 / mil na liczniku...

pozdr. k

: śr paź 30, 2013
autor: MaciekSz
DENOVIRO pisze:
Yuzek pisze:nawet ładny Virago paliła mi 6l

jak Virago może być ładny? :p
A czy to urządzenie może mieć wpływa na strzelanie z tłumików przy gwałtownym odpuszczeniu manetki , czy to może inny powód być osobiście mi to nie przeszkadza tylko pytam z ciekawości no i zieje ogniem jak szczeli :) , a tak poza tym ile Ci kolega wchłania paliwa bo ja ostatnio sprawdziłem cykl mieszany 6,4 więc uważam że wynik przyzwoity a nawet ładny , Virago paliła mi 6l
Chodziło mi o wynik że ładny
Wydaje mi się, że strzelanie w wydech może byc efektem złego składu mieszanki. I trzeba byłoby tu szukać przyczyny. Pobaw się potencjometrami w Cobrze - zacznij od ustawień domyślnych.

Spalanie wg mnie jest ok.

: śr paź 30, 2013
autor: Mayones
Podkręcenie obrotów też pomaga ale jak za często strzela i jeszcze te marchewy, to zbyt zdrowe dla silnika nie jest.
Jest kilka opcji:
- za ciasne luzy zaworowe,
- wypalone uszczelki kolektorów
- gazniki do regulacji
- przelotowy komin

: śr paź 30, 2013
autor: Andrew
Daj wyższe obroty biegu jałowego . Powinno pomóc .

: śr lis 06, 2013
autor: pisior
Virago 1100 jest bardzo ładne , i moca mozna zbliżyć do ciezkiego 1500 , mam to i to , i powiem ,ze vira sie lepiej prowadzi ,vulan jest ciekzi i te 400cm wiecej wcale ta dużo nie robi :)