Strona 1 z 1

wężyki pod silnikiem vn1600

: pn sty 13, 2014
autor: Krecik
Witam
mam takie małe pytanko, pod silnikiem mojego rumak zwisają 3 nie zakończone niczym wężyki , wyglądają jak odprowadzenie wody czy coś takiego, czy możecie mi powiedzieć od czego one są bo 1 z nich mi wypadł i nie wiem gdzie powinien być
Bestia 1600 MS z 2006 roku
dzieki :ok:

: wt sty 14, 2014
autor: kerdmann
Witaj
W moim przypadku (VN750) zwisające wężyki to:
- wężyk odpowietrzenia akumulatora
- wężyk ze zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego
Trzeciego wężyka nie ma, a jeśli kiedykolwiek był to szczerze nie wiem od czego mógłby być.
Może to odma od silnika, ale raczej nie powinna być w tym miejscu.
Pozdrawiam :pedzi:

: wt sty 14, 2014
autor: królik
U mnie chyba 2 wężyki to odpowietrzenie zbiornika paliwa.jeden jest podłączony na wysokości wlewu od dołu a drugi tak prawie pod jajkami z prawej strony.trzeci może być od przelewu zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego.u mnie jest pod prawym boczkiem.

: wt sty 14, 2014
autor: Legion
Ściągnij sobie serwisówkę i przyjrzyj się schematom złożeniowym podzespołów, rysunkom i zdjęciom, ustal do których podzespołów i wjakim celu podłączane są te wężyki. Powinieneś namierzyć gdzie ci ten jeden ubyło.

: pt sty 31, 2014
autor: godekx8
Chciałbym się podpiąć pod temat, a mianowicie: w moim przypadku trapi mnie kwestia wężyka wychodzącego z obudowy filtra powietrza (od spodu) który kończy się w okolicy zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego (vn800A) w moim motocyklu nie jest on skierowany w dół lecz do góry i szczepiony opaskami z przewodem hamulcowym. Koniec owego wężyka znajduje się aż w pobliżu korka zbiorniczka wyrównawczego p/ch. Wydaje mi się ze jeżeli ten patent (wężyk) ma za zadanie wypróżnianie obudowy filtra z nieczystości końcówka przewodu powinna być skierowana w dół. Czy ktoś mógłby temat zbadać u siebie? Za pomoc w rozwiązaniu tej zagadki z góry dzięki :antlers:

: pt sty 31, 2014
autor: Shepherd
godekx8 pisze:Wydaje mi się ze jeżeli ten patent (wężyk) ma za zadanie wypróżnianie obudowy filtra z nieczystości końcówka przewodu powinna być skierowana w dół. Czy ktoś mógłby temat zbadać u siebie?
Dobrze ci się kolego wydaje, wężyk ma być jak najbardziej w dół, ma on za zadanie odprowadzanie nadmiaru, w oryginale na końcu wężyka umieszczony jest zbiorniczek. Ale i bez zbiorniczka spełnia swoją funkcje.

: pt sty 31, 2014
autor: Lecho
Shepherd pisze: Ale i bez zbiorniczka spełnia swoją funkcje.
Tylko, że może brudzić salony.
A że Vulcaan to Vulcan, a nie ......... (nie będę wymieniał) to należy zbiorniczek założyć bo nigdy nie wiadomo kiedy ta kropelka kapnie.
:ok:

: sob lut 01, 2014
autor: godekx8
Z wielką przyjemnością zobaczę ten zbiorniczek jeśli to nie problem, chyba ze macie jakieś ogłoszenie z oferta ja nic nie trafiłem jeszcze, w ostateczności zastosuje jakiś "akcesoryjny" zbiornik ew mojego wykonania.

: sob lut 01, 2014
autor: Shepherd
godekx8, Odezwij się do kolegi Zeusa na PW, on ma szeroka gamę części do VN-ów, Jeśli tylko będzie miał możliwość, to zdobędzie taki zbiorniczek.

: pn lut 03, 2014
autor: godekx8
Wszytko już m/w wiem. Czy ktoś byłby tak miły i zrobił zdjęcie zbiornika zamontowanego w motocyklu ?

: śr sty 28, 2015
autor: Wulbi
:( Zatankowałem do pełna mego nomada i ciekło mnie już na stacji a potem w garażu przez chwilę z wężyka chyba odpowietrzenia zbiornika,nie wiem czy to ma związek ale jak było mało paliwa to syczało chyba od ciepłego silnika,a jak otwarłem zbiornik to puchało powietrze.

: śr sty 28, 2015
autor: Sławek
Wulbi pisze::( Zatankowałem do pełna mego nomada i ciekło mnie już na stacji a potem w garażu przez chwilę z wężyka chyba odpowietrzenia zbiornika,nie wiem czy to ma związek ale jak było mało paliwa to syczało chyba od ciepłego silnika,a jak otwarłem zbiornik to puchało powietrze.

Tak kolego.

Jest to prawidłowe działanie odpowietrzenia zbiornika paliwa.
Tankować powinieneś max do dolnej blaszki we wlewie paliwa.

: pn mar 02, 2015
autor: Wulbi
Dzięki ;) .Nie wiem ile ,ale chyba sporo wyciekło ,bo w Niedzielke POŚMIGAŁEM i spalanie prawie dyche wyszło.No tak ale może to być też awaria albo tego garażowego gazowania ? :( :wall: Niewiem czeba chyba przejechać więcej kilosów?

: wt mar 03, 2015
autor: jaron1
Nie wiem czym wcześniej jeździłeś, ja na 800-setce i pierwsze spalania w Nomadzie wahały się ok 12l/100, ale trzeba się nauczyć tego moto i zeszło do 6,5l :)

: wt mar 03, 2015
autor: Wulbi
Ja na 800 su...ki,ale tam nic się nie uczyłem 5-5,5 litra max i nie więcej ,a tu takie rzeczy i to na wtrysku ,toś mnie wystraszył kolego ! :mad:

: wt mar 03, 2015
autor: Garciu
Wulbi pisze:Ja na 800 su...ki,ale tam nic się 5,5 litra max i nie więcej ,a tu takie rzeczy i to na wtrysku ,toś mnie wystraszył kolego ! :mad:
na pełnym zbiorniku ,przy jeździe w przedziale 100-120 km/h, powinienś robić ok.300km

: wt mar 03, 2015
autor: Wulbi
A ja nie patrzyłem przy kupnie ile pali ,lecz po zakupie czytjąc forum że na wtrysku pali 2 litry mniej niż poprzednik gaznikowy .Czyli 5-7 piszą a tu mi z 200 km wyjdzie na baku wyjdzie .Więć jestem w lekkim szoku kupiłem świece i zamówiłem nowy filtr powitża u Zeusa i będę testował. :wall:

: ndz mar 08, 2015
autor: Wulbi
jaron1. Jest dobrze wymiana świec i wycięcie filtra i wstawienie szfamki i 6,5 litra -prętrkość około 100 w okuł komina i jakieś miasteczka ,za dwa dni filtr od zeusa i git majonez ! Ino śmigać. :pedzi: :pedzi: :pedzi:

: ndz mar 08, 2015
autor: Kristofer
po prostu współczuje ale kawa kocha wachę :wall: ii pije do dna
Wulbi pisze:A ja nie patrzyłem przy kupnie ile pali ,lecz po zakupie czytjąc forum że na wtrysku pali 2 litry mniej niż poprzednik gaznikowy
no to dobrze piszą bo na gaźniku pali 7,5-10 l/100
i za to kocham moją ventke bo przy przelotach 120-160 nie wychyla sie poza 5,8 l/100 max6,2 :D jak masa dobija pod 600kg

: ndz mar 08, 2015
autor: Wulbi
Kristofer .Spoko już gra i pali ile wleję!!! :pedzi: