Strona 1 z 1

Wibracje w MS 1600 przy 2000 obr/min

: pn kwie 21, 2014
autor: Bonzo
Witam

Przypadłość w moim MS 1600 jest jakaś dziwna, mianowicie niezależnie na jakim biegu jadę przy zakresie obrotowym ok 2tyś mam drgania kiery. Ogólnie cały motocykl drży, po wciśnięciu sprzęgła wibracje mijają.Na postoju kręcąc silnik do 2tyś. wibracje są naturalne jak na V-kę.Jak miałem zakładaną tylną nową oponę zauważyłem lekkie skrzywienie felgi ale jakoś nie miało to wpływu na jazdę.Ostatnio wykonałem jeszcze jedną modyfikację w moim MS mianowicie wyrzuciłem puszkę pomiędzy tłumikami i wykonałem przelot, brzmienie silnika jest piękne.Właśnie od tego momentu jakby te wibracje zaczęły mi przeszkadzać , nasiliły się.

Więc tak dywaguję co może być powodem problemu: sprzęgło , wał, łożyska, felga?
dzięki za wszelkie info.

: pn kwie 21, 2014
autor: Lacik
hahahaha :D
Ja mam mean streaka i wyrzucilem puszke ... i po trasie 1100km podjechalem do Basina zeby zobaczyl o co chodzi ze przy 2 tysiacach mam nienaturalne drgania motocykla, jakby mi silnik mial wyskoczyc z motocykla. Wczesniej nie kojarzyłem takiej sytuacji.
Widac trzeba z powrotem wrzucic puszke, conajwyzej ja wypruć. Może w naszych modelach rozdzielenie wydechu nie jest dobrym pomyslem :)

Normalnie mialem zakładać taki sam temat :ok:

: pn kwie 21, 2014
autor: Bonzo
Kolego za niewielkie pieniądze mamy namiastkę HD :antlers:

Kurcze więc żeby ta pucha miała aż takie znaczenie?
Ja do puchy nie wrócę bo wszystko zostało wycięte.
Obrazek
Obrazek

: pn kwie 21, 2014
autor: Lacik
ja jak znajde chwile, aktualnie bede mocno zajety, zaloze oryginalny komplet i zobacze czy ustapilo, potem przelot + puszka. W każdym badz razie jest cos na rzeczy :)

: pn kwie 21, 2014
autor: Bonzo
kurcze kumpel ma clasica z przelotem i nie ma takich wibracji fakt ze jest za USA

: pt kwie 25, 2014
autor: Lacik
Ok mam chyba rozwiazanie problemu. Problemem jest... brak 3 miejsca trzymania wydechu. Mając puszkę wydech trzymany jest przy silniku, dzieki puszce oraz na koncu przy kole. Pozbywając się puszki tracimy jeden punkt. Wydechy drżą co powoduje przenoszenie wibracji na silnik. Akurat przy 2 tysiacach jest to najbardziej odczuwalne.
W 1600 classic mniej wiecej w polowie wydechu ( tam gdzie my mamy puszke) jest mocowanie do ramy ( nawet nie wiem czy dziura nie jest w tym samym miejscu co my mamy na mocowanie puszki).
Albo puszka, albo wykonanie jakiegos mocowania i powinno pomoc :)

: sob kwie 26, 2014
autor: Bonzo
Pytanie do osób mających przeloty V&H lub Cobry czy macie również wibracja, czy macie jakieś mocowanie w miejscu fabrycznej puszki.

: sob kwie 26, 2014
autor: Gasman
Ja mam Cobry, ale nie zauwazylem jakichs dziwnych drgań. Chwile mialem załozone oryginały(wersjaUSA ) i żadnych róznic nie zanotowalem. Oryginały sa mocowane w dwóch punktach a Cobry w jednym(mocowanie tylego podnożka).

: śr maja 07, 2014
autor: Bonzo
Jednak może być coś z mocowaniem tłumików do ramy , jak widać z zapożyczonego zdjęcia z all...o tłumiki mają mocowanie w miejscu śruby puszki.

Obrazek

: pn maja 26, 2014
autor: Lacik
Zrobilem przekładkę i wrocilem do puszki. Wibracje ustały. Moto zrobiło się żwawsze jak przedtem. Wybebeszylem wydechy, rozciąłem puszkę i wywaliłem środek. Jest ok :ok:

: wt maja 27, 2014
autor: Bonzo
I teraz nasuwa się pytanie czy wibracje to kwestia braku mocowania czy czegoś innego?