Płyn chłodzący
- PALETKA
- Posty: 912
- Rejestracja: ndz cze 23, 2013
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
- VROC: 36065
Płyn chłodzący
Witam przymierzam się do wymiany płynu chłodzacego w Voyager1700 czy tam jest jakiś odpowiecznik jak w 1500 czym się kierować .Może ktoś wymieniał w Voyagerze proszę o wskazówki.Pozdrawiam.
PALETKA.
- Djkokot
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 02, 2016
- Miejscowość: Nowy Tomyśl
- Motocykl: kawasaki vn 1700
- VROC: 0
Witam, mój Vulcan jest z 2009r. Ostatnio jak podnosiłem bak żeby poprawic gniazdo zapalniczki zauważyłem po prawej stronie baku tuż pod spodem taki korek jak był w starych chłodnicach samochodowych. Wydaje mi sie ze pod tym korkiem jest termostat i jest to najwyższe miejsce w układzie chłodzenia i dlatego tam jest korek.
- PALETKA
- Posty: 912
- Rejestracja: ndz cze 23, 2013
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
- VROC: 36065
Dajkokot gdzie się wlewa to ja wiem ,chodzi o zalanie płynu by nie zapowietrzyć układu.Dlatego pytanie kieruje do urzydkowników VN Voyager którzy wymieniali plyn w motocyklu,w przypadku zapowietrzenia układu połowę płynu wyrzuci tak miałem w 1500 .Dlatego jest tam na termostacie odpowietrznik.
PALETKA.
- Djkokot
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 02, 2016
- Miejscowość: Nowy Tomyśl
- Motocykl: kawasaki vn 1700
- VROC: 0
Paletka, nie porównuj silnika vn 1500 do 1700 bo to całkiem inne konstrukcje. Staram ci sie pomóc jak moge. W serwisówce pisze zeby lac płyn korkiem na termostacie do zaznaczonego poziomu na korku ,nastepnie uzupełnic płyn w zbiorniczku do poziomu a nastepnie sciągnąc waż pod termostatem z lewej strony zeby odpowietrzyc pompe i głowice. trzeba weżem bo termostat zamkniety i powietrza tez nie przepusci od dołu. Najlepiej sciągnij serwisówke to sam zobaczysz.
- Krzycho
- Posty: 781
- Rejestracja: sob mar 02, 2013
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
- VROC: 35666
Po polsku:
1. Zdejmujesz zbiornik i odkręcasz korek wlewu płynu chłodniczego.
2. Spuszczasz stary płyn odłączając dolną rurę dochodzącą do chłodnicy.
3. Podłączasz rurę z powrotem.
4. Demontujesz zbiornik wyrównawczy i wylewasz z niego płyn, montujesz z powrotem.
5. Nalewasz płyn do pełna przez korek wlewu (nie do zbiorniczka).
6. Ściskając rurę gumową wyduszasz powietrze z układu.
7. Dolewasz do pełna i zakręcasz korek.
8. Nalewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do górnej kreski.
9. Po uruchomieniu motocykla, nagrzaniu i ostudzeniu (samoczynnie się wówczas odpowietrzy) należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku i ewentualnie go uzupełnić.
1. Zdejmujesz zbiornik i odkręcasz korek wlewu płynu chłodniczego.
2. Spuszczasz stary płyn odłączając dolną rurę dochodzącą do chłodnicy.
3. Podłączasz rurę z powrotem.
4. Demontujesz zbiornik wyrównawczy i wylewasz z niego płyn, montujesz z powrotem.
5. Nalewasz płyn do pełna przez korek wlewu (nie do zbiorniczka).
6. Ściskając rurę gumową wyduszasz powietrze z układu.
7. Dolewasz do pełna i zakręcasz korek.
8. Nalewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do górnej kreski.
9. Po uruchomieniu motocykla, nagrzaniu i ostudzeniu (samoczynnie się wówczas odpowietrzy) należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku i ewentualnie go uzupełnić.
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości