Płyn chłodzący

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Płyn chłodzący

Post autor: PALETKA » ndz paź 30, 2016

Witam przymierzam się do wymiany płynu chłodzacego w Voyager1700 czy tam jest jakiś odpowiecznik jak w 1500 czym się kierować .Może ktoś wymieniał w Voyagerze proszę o wskazówki.Pozdrawiam.
PALETKA.

Awatar użytkownika
Djkokot
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 02, 2016
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Motocykl: kawasaki vn 1700
VROC: 0

Post autor: Djkokot » śr lis 02, 2016

Witam, mój Vulcan jest z 2009r. Ostatnio jak podnosiłem bak żeby poprawic gniazdo zapalniczki zauważyłem po prawej stronie baku tuż pod spodem taki korek jak był w starych chłodnicach samochodowych. Wydaje mi sie ze pod tym korkiem jest termostat i jest to najwyższe miejsce w układzie chłodzenia i dlatego tam jest korek.

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » śr lis 02, 2016

Paletka , serwisówka w dłoń i naprzód.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » czw lis 03, 2016

Dajkokot gdzie się wlewa to ja wiem ,chodzi o zalanie płynu by nie zapowietrzyć układu.Dlatego pytanie kieruje do urzydkowników VN Voyager którzy wymieniali plyn w motocyklu,w przypadku zapowietrzenia układu połowę płynu wyrzuci tak miałem w 1500 .Dlatego jest tam na termostacie odpowietrznik.
PALETKA.

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » czw lis 03, 2016

Gasman dzięki za radę ale kto jak kto ty nie wiesz jak zalać układ.Zapomniałem HD nie ma chłodnicy. :D
PALETKA.

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » czw lis 03, 2016

Zerkne w serwisówke to ci dam znać, jakbys chcial to mam do Voyagera w pdf.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
Djkokot
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 02, 2016
Miejscowość: Nowy Tomyśl
Motocykl: kawasaki vn 1700
VROC: 0

Post autor: Djkokot » czw lis 03, 2016

Paletka, nie porównuj silnika vn 1500 do 1700 bo to całkiem inne konstrukcje. Staram ci sie pomóc jak moge. W serwisówce pisze zeby lac płyn korkiem na termostacie do zaznaczonego poziomu na korku ,nastepnie uzupełnic płyn w zbiorniczku do poziomu a nastepnie sciągnąc waż pod termostatem z lewej strony zeby odpowietrzyc pompe i głowice. trzeba weżem bo termostat zamkniety i powietrza tez nie przepusci od dołu. Najlepiej sciągnij serwisówke to sam zobaczysz.

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » pt lis 04, 2016

Mam w języku angielskim i nie mogę sie połapać.
PALETKA.

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » pt lis 04, 2016

Dzięki Djkokot jutro zalewam.
PALETKA.

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » pt lis 04, 2016

Gasman jak masz coś w języku Polskim to podeślij.
PALETKA.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pt lis 04, 2016

Po polsku:
1. Zdejmujesz zbiornik i odkręcasz korek wlewu płynu chłodniczego.
2. Spuszczasz stary płyn odłączając dolną rurę dochodzącą do chłodnicy.
3. Podłączasz rurę z powrotem.
4. Demontujesz zbiornik wyrównawczy i wylewasz z niego płyn, montujesz z powrotem.
5. Nalewasz płyn do pełna przez korek wlewu (nie do zbiorniczka).
6. Ściskając rurę gumową wyduszasz powietrze z układu.
7. Dolewasz do pełna i zakręcasz korek.
8. Nalewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do górnej kreski.
9. Po uruchomieniu motocykla, nagrzaniu i ostudzeniu (samoczynnie się wówczas odpowietrzy) należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku i ewentualnie go uzupełnić.

Gasman
Posty: 250
Rejestracja: czw maja 17, 2012
Miejscowość: Brodnica
Motocykl: HD FLHTCUI
VROC: 34836

Post autor: Gasman » pt lis 04, 2016

Tak jak Krzycho napisał. Serwisowke mam ale po angielsku - w polskim nie jest dostępna i nigdy nie była.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » sob lis 05, 2016

Dzięki .Pozdrawiam.
PALETKA.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą