Przekręcony gwint śruby spustowej vn1700 voyager
Przekręcony gwint śruby spustowej vn1700 voyager
Cześć
Kupiłem Voyagera i chciałem wymienić olej.
Niestety jedną ze śrub spustowych wydawała się niedokręcone a okazało się że ma zerwany gwint.
Co z tym zrobić?
Podejrzewam, że trzeba nagwintowac i odkręcić do tego misę olejowa?
Kupiłem Voyagera i chciałem wymienić olej.
Niestety jedną ze śrub spustowych wydawała się niedokręcone a okazało się że ma zerwany gwint.
Co z tym zrobić?
Podejrzewam, że trzeba nagwintowac i odkręcić do tego misę olejowa?
- Lukanio
- Posty: 55
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Łowicz
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic
- VROC: 0
Jeśli chcesz to zrobić tak żeby opiłki nie dostały się do środka, to bez tokarza się nie obejdzie. Mój patent który przerabiałem na motocyklu brata to dorobienie gwintowanej tulejki do wkręcenia w miejsce korka spustu. Tuleja musi mieć gwint o takim samym skoku jak śruba spustowa ale minimalnie większą średnicę. Musi być też nagwintowana w środku, tam będzie nowy korek. Taką tulejkę wkręcasz na klej stały do śrób. Naturalnie nie może ona wchodzić głębiej niż ścianka karteru. Potem w tulejkę wkręcasz nowy korek. I powinno działać na amen.
Możesz próbować inaczej. Patentów pewnie jest wiele. Ten przetestowalem i się sprawdził przy kilkukrotniej wymianie oleju.
Możesz próbować inaczej. Patentów pewnie jest wiele. Ten przetestowalem i się sprawdził przy kilkukrotniej wymianie oleju.
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość