Strona 1 z 1
zwiekszenie mocy VN1700
: pt mar 27, 2015
autor: zeglarz28
Witam ,
Czy ktos z was probowal zwiekszyc moc w VN1700? Nie ukrywam ,ze w Voyagerze przy dalszych wyjazdach,przelotach autostrada zaczyna mi brakowac powera
. Nie to bym specjalnie narzekal ,ale te 15 KM wiecej by mu nie zaszkodzilo. Macie jakies sprawdzone patenty? Z realnym odczuciem podczad jazdy a nie zabiegiem psychologicznym.
: sob mar 28, 2015
autor: Lacik
power commander. Filtr powietrza K&N.
: sob mar 28, 2015
autor: MaciekSz
Ale 15 KM to zapomnij bez gruntownej przebudowy silnika. Voyager to ciężka maszyna a silnik ma niewiele ponad 70 KM. Nie oczekuj cudów jeżeli chodzi o osiągi.
: sob mar 28, 2015
autor: zeglarz28
No wlasnie. Motocykl jest super. Nic mu nie brakuje. Nawet w zakrecie mozna sie niezle polozyc. Tylko dziwi mnie fakt ,ze nie postarali sie o realna moc na poziomie 85 - 90KM. Masa plus opor powietrza robia swoje. W wiekszosci jade dwupasmowkami ,stad odczucie braku mocy. Do 120km/h w ruchu lokalnym jest ok.
: sob mar 28, 2015
autor: Barney
Przerób go na vaquero .... Będzie lżejszy ...
: sob mar 28, 2015
autor: zeglarz28
Idac dalej to przerobie na Classica
.
: ndz mar 29, 2015
autor: Sheriff
Jeśli masz jeszcze oryginalne wydechy zmień je na przelotowe nie ma znaczenia jakiej firmy i dołóż filtr powietrza K&N a różnica będzie odczuwalna gołym okiem szczególnie na 6 biegu. Jeśli zaś już to masz to pozostaje tylko PC na inne zabiegi szkoda pieniędzy.
: pn maja 04, 2015
autor: Yuzek
zamówiłem ( a właściwie Grześ zamówił dla mnie
) moduł Power Comander - Panowie z hamowni obiecuję 20-30% mocy więcej.
Moduł ma być za ok 7 dni - podzielę się wrażeniami z jazdy i wynikami z hamowni.
: pn maja 04, 2015
autor: CadetC
zamówiłem ( a właściwie Grześ zamówił dla mnie
) moduł Power Comander - Panowie z hamowni obiecuję 20-30% mocy więcej.
30% mocy wiecej przez zainstalowanie PC
- nie ma szans!!!!
Krzysztof
: pn maja 04, 2015
autor: Yuzek
CadetC pisze:zamówiłem ( a właściwie Grześ zamówił dla mnie
) moduł Power Comander - Panowie z hamowni obiecuję 20-30% mocy więcej.
30% mocy wiecej przez zainstalowanie PC
- nie ma szans!!!!
Krzysztof
Kolega w tamtym tygodniu zamontował w dwójce - na hamowni z 94 pierwotnie otrzymał 134 kM.
Więc policz ile to jest % ( oczywiście jak umiesz bo to 6 klasa - a nie wiem kiedy edukację zakończyłeś
)
Pomiary i diagnostyka robiona w najlepszej ( no dobra - jednej z najowocześnejszych hamowni w PL )
Więc jak nie wiemy to się nie mądrzymy
: pn maja 04, 2015
autor: CadetC
Yuzek pisze:Kolega w tamtym tygodniu zamontował w dwójce - na hamowni z 94 pierwotnie otrzymał 134 kM.
Więc policz ile to jest % ( oczywiście jak umiesz bo to 6 klasa - a nie wiem kiedy edukację zakończyłeś )
Pomiary i diagnostyka robiona w najlepszej ( no dobra - jednej z najowocześnejszych hamowni w PL )
Więc jak nie wiemy to się nie mądrzymy
Myślę że najzwyczajniej w świecie naginasz fakty - starasz sie to zamaskować nieudolnym sarkazmem
- może i kolega uzyskał 134KM ale na pewno nie z powodu tylko zainstalowanego PC - bez zmiany wydechu i modyfikacji dolotu( np. zmiana filtra na mniej restrykcyjny) czyli na umożliwieniu swobodniejszego "oddychaniu" 30% z samego PC jest to najzwyklejsza BZDURA!!!
Krzysztof
: pn maja 04, 2015
autor: Yuzek
CadetC pisze:Yuzek pisze:Kolega w tamtym tygodniu zamontował w dwójce - na hamowni z 94 pierwotnie otrzymał 134 kM.
Więc policz ile to jest % ( oczywiście jak umiesz bo to 6 klasa - a nie wiem kiedy edukację zakończyłeś )
Pomiary i diagnostyka robiona w najlepszej ( no dobra - jednej z najowocześnejszych hamowni w PL )
Więc jak nie wiemy to się nie mądrzymy
Myślę że najzwyczajniej w świecie naginasz fakty - starasz sie to zamaskować nieudolnym sarkazmem
- może i kolega uzyskał 134KM ale na pewno nie z powodu tylko zainstalowanego PC - bez zmiany wydechu i modyfikacji dolotu( np. zmiana filtra na mniej restrykcyjny) czyli na umożliwieniu swobodniejszego "oddychaniu" 30% z samego PC jest to najzwyklejsza BZDURA!!!
Krzysztof
oczywiście ,że nie samym PC - wydechy kaliński i filtr KN ,ale to chyba oczywista oczywistość
( też w swoim taki kpl. posiadam|)
ok. zakończmy konwersację - bez urazy
miłego wieczoru - pozdrawaim
: pn maja 04, 2015
autor: Grześ
134 kucy to max co się wyciśnie . Po korekcie map zostawiłem 128 to będzie bez uszczerbku dla silnika.
PC5 KN Kalina Autotune oraz koprcesor .
Jedyny minus to minus ładnych kilka tysi
: wt maja 05, 2015
autor: MaciekSz
Grześ pisze:134 kucy to max co się wyciśnie . Po korekcie map zostawiłem 128 to będzie bez uszczerbku dla silnika.
PC5 KN Kalina Autotune oraz koprcesor .
Jedyny minus to minus ładnych kilka tysi
A weź trochę więcej opowiedz o tym. Gdzie robiłeś, wrzuć wykresy, co dokładnie wrzuciłeś za graty.
Przeniosę temat do VN2000.
: wt maja 05, 2015
autor: Grześ
Wszystko w swoim czasie. ,,Badania trwają,,
Polata ze dwa tysie i ocenię obiektywnie wydatki i osiągi .
Zobaczymy czy było warto zainwestować
Jak na razie to
ę urywa .
: wt maja 05, 2015
autor: Barney
Ja jestem umówiony na przyszły tydzień na hamowni i zestrojenie swoich gratów ...... Tez jestem ciekaw co z tego wyjdzie ... KN + PC5 + Cobra ...
: pn maja 18, 2015
autor: Barney
Wracając do mojego poprzedniego postu - dla zaiteresowanych powiem tak : byly male problemy z wiarygodnym odczytem z sondy, gdyz lewy komin zasysal spore ilości powietrza ,,,,, trza go bylo "zatkać" ....
Zwiekszony zostal moment (odczuwalny szczegolnie na 2,3,4 biegu) oraz dodane pare kucykow .....
Generalnie chodzilo mi o dobór prawidlowej mieszanki, by nie strzelal przy kazdym odpuszczeniu manetki gazu. Generalnie jest poprawa, co do spalania .... na razie za wczesnie cokolwiek mówić ..... ale i tak wychodzę z zalozenia, że ..."ile wleje - tyle spali ..."
a kólka maja się kręcić ...
: pn cze 01, 2015
autor: Big Stach
Czytam to i nie wierzę . Chcecie zapier....ć to kupcie sobie inny motocykl . Vn-y raczej do tego nie są skonstruowane . Nie dość , że teraz wpakujesz kupę kasy w modyfikacje , to po przejechaniu 70 tyś. km lub ciut więcej , a bardziej mniej , przy wymianie rozrządu będzie Cię czekał niezły remont silnika . Też tak latałem i koszt samych części , które musiałem wymienić wyniósł prawie 5 tysi . Tak więc życzę powodzenia . Teraz jeżdżę w miarę normalnie dla tego motocykla i na pewno będzie to tańsze . Podejrzewam jednocześnie , że spalanie przy tego rodzaju wyczynach będzie w granicach 10 litrów na setkę . Ale kto bogatemu zabroni . Szerokości życzę . Pozdrawiam i do zobaczenia na trasie .
Nie żebym się wymądrzał , po prostu znam to z autopsji . Chętnie jednak poczytam opinie , po zrobieniu sporych przebiegów i piłowaniu tego silnika .
: pn cze 01, 2015
autor: Barney
Szanowny kolego Big Stach ....
pisząc posta nie miałem na myśli wyciśnięcie z silnika wszystkiego co się da .... dobrze wiem czym to sie kończy .... jak bym chciał zap....lac to kupił bym sobie szlifierkę a nie wygodny motocykl.....
Kupując moto PC byl juz zamontowany ..... zmiana wydechów z oryginalnych na akcesoryjne (bo takie mi sie podobały) + filtr KN wymusiła na mnie dodatkowe koszty na hamowni celem doboru odpowiedniej mieszanki .... co za tym idzie ... wzrósł moment i parę KM tez doszło .... i zaznaczam - to było głównym powodem odwiedzenia hamowni ....
po malej korekcie PC - moto juz fajnie pracuje .... nie wali z kominów ( tylko sporadycznie), nie kopci, spalanie nie wzrosło .... i o to chodziło ....
Preferuje raczej spokojną i rozsądną jazdę, moto swoją masę ma i czasami brakowało trochę tych koni i momentu ... szczególnie przy wyprzedzaniu ..... teraz nie mam problemów ..... kiedy potrzeba to odkręcam manetkę i moto przyspiesza ...