Strona 1 z 1
Płyn chłodzący
: ndz paź 30, 2016
autor: PALETKA
Witam przymierzam się do wymiany płynu chłodzacego w Voyager1700 czy tam jest jakiś odpowiecznik jak w 1500 czym się kierować .Może ktoś wymieniał w Voyagerze proszę o wskazówki.Pozdrawiam.
: śr lis 02, 2016
autor: Djkokot
Witam, mój Vulcan jest z 2009r. Ostatnio jak podnosiłem bak żeby poprawic gniazdo zapalniczki zauważyłem po prawej stronie baku tuż pod spodem taki korek jak był w starych chłodnicach samochodowych. Wydaje mi sie ze pod tym korkiem jest termostat i jest to najwyższe miejsce w układzie chłodzenia i dlatego tam jest korek.
: śr lis 02, 2016
autor: Gasman
Paletka , serwisówka w dłoń i naprzód.
: czw lis 03, 2016
autor: PALETKA
Dajkokot gdzie się wlewa to ja wiem ,chodzi o zalanie płynu by nie zapowietrzyć układu.Dlatego pytanie kieruje do urzydkowników VN Voyager którzy wymieniali plyn w motocyklu,w przypadku zapowietrzenia układu połowę płynu wyrzuci tak miałem w 1500 .Dlatego jest tam na termostacie odpowietrznik.
: czw lis 03, 2016
autor: PALETKA
Gasman dzięki za radę ale kto jak kto ty nie wiesz jak zalać układ.Zapomniałem HD nie ma chłodnicy.
: czw lis 03, 2016
autor: Gasman
Zerkne w serwisówke to ci dam znać, jakbys chcial to mam do Voyagera w pdf.
: czw lis 03, 2016
autor: Djkokot
Paletka, nie porównuj silnika vn 1500 do 1700 bo to całkiem inne konstrukcje. Staram ci sie pomóc jak moge. W serwisówce pisze zeby lac płyn korkiem na termostacie do zaznaczonego poziomu na korku ,nastepnie uzupełnic płyn w zbiorniczku do poziomu a nastepnie sciągnąc waż pod termostatem z lewej strony zeby odpowietrzyc pompe i głowice. trzeba weżem bo termostat zamkniety i powietrza tez nie przepusci od dołu. Najlepiej sciągnij serwisówke to sam zobaczysz.
: pt lis 04, 2016
autor: PALETKA
Mam w języku angielskim i nie mogę sie połapać.
: pt lis 04, 2016
autor: PALETKA
Dzięki Djkokot jutro zalewam.
: pt lis 04, 2016
autor: PALETKA
Gasman jak masz coś w języku Polskim to podeślij.
: pt lis 04, 2016
autor: Krzycho
Po polsku:
1. Zdejmujesz zbiornik i odkręcasz korek wlewu płynu chłodniczego.
2. Spuszczasz stary płyn odłączając dolną rurę dochodzącą do chłodnicy.
3. Podłączasz rurę z powrotem.
4. Demontujesz zbiornik wyrównawczy i wylewasz z niego płyn, montujesz z powrotem.
5. Nalewasz płyn do pełna przez korek wlewu (nie do zbiorniczka).
6. Ściskając rurę gumową wyduszasz powietrze z układu.
7. Dolewasz do pełna i zakręcasz korek.
8. Nalewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do górnej kreski.
9. Po uruchomieniu motocykla, nagrzaniu i ostudzeniu (samoczynnie się wówczas odpowietrzy) należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniczku i ewentualnie go uzupełnić.
: pt lis 04, 2016
autor: Gasman
Tak jak Krzycho napisał. Serwisowke mam ale po angielsku - w polskim nie jest dostępna i nigdy nie była.
: sob lis 05, 2016
autor: PALETKA
Dzięki .Pozdrawiam.