Szarpanie, przerywanie........
Szarpanie, przerywanie........
A o to objawy które dopadły mnie ostatnio:
- przy utrzymywaniu stałej prędkości motocykl szarpie i przerywa (np na 5 biegu przy 100km/h, to samo dzieje się przy 110km/h i to samo przy 120 km/h, natomiast przy ok 80 km/h -niskie obroty i przy ok 150 km/h - szarpanie , przygasanie itd nie występuje. Na innych biegach jest tak samo - w środkowej wartości obrotów przy utrzymywaniu stałej prędkości silnik szarpie i przerywa) - zaczęło się to jakiś czas temu, że od czasu do czasu coś tam przerwało-szarpnęło. Objawy nasiliły się w ostatnim czasie o jakieś 1000% !!!! No nie da się jechać.
- PRZY porządnym ODKRĘCANIU MANETKI ŻADEN Z OBJAWÓW NIE WYSTĘPUJE - PRZY NORMALNY DZIDOWANKU NIC SIĘ NIE DZIEJE!
- do 4-go biegu moto idzie do odcinki jak talala
- na wolnych obrotach silnik pracuje równo
- na biegu jałowy w różnym zakresie obrotów też nic się nie dzieje
Na świecach przelatane ok 20000km, w międzyczasie zmieniony wydech na kalinę (w 2013). W tym roku założyłem filtr K&N i jakby po tej zmianie coś tam zaczęło szarpać (ale może mi się to tylko wydawać).
Jak ktoś ma jakiś pomysł dajcie cynk.
Tylko nie piszcie, że to przewody zapłonowe bo kosztują fortunę :-)
- przy utrzymywaniu stałej prędkości motocykl szarpie i przerywa (np na 5 biegu przy 100km/h, to samo dzieje się przy 110km/h i to samo przy 120 km/h, natomiast przy ok 80 km/h -niskie obroty i przy ok 150 km/h - szarpanie , przygasanie itd nie występuje. Na innych biegach jest tak samo - w środkowej wartości obrotów przy utrzymywaniu stałej prędkości silnik szarpie i przerywa) - zaczęło się to jakiś czas temu, że od czasu do czasu coś tam przerwało-szarpnęło. Objawy nasiliły się w ostatnim czasie o jakieś 1000% !!!! No nie da się jechać.
- PRZY porządnym ODKRĘCANIU MANETKI ŻADEN Z OBJAWÓW NIE WYSTĘPUJE - PRZY NORMALNY DZIDOWANKU NIC SIĘ NIE DZIEJE!
- do 4-go biegu moto idzie do odcinki jak talala
- na wolnych obrotach silnik pracuje równo
- na biegu jałowy w różnym zakresie obrotów też nic się nie dzieje
Na świecach przelatane ok 20000km, w międzyczasie zmieniony wydech na kalinę (w 2013). W tym roku założyłem filtr K&N i jakby po tej zmianie coś tam zaczęło szarpać (ale może mi się to tylko wydawać).
Jak ktoś ma jakiś pomysł dajcie cynk.
Tylko nie piszcie, że to przewody zapłonowe bo kosztują fortunę :-)
- Kristof_if
- Posty: 726
- Rejestracja: sob sty 11, 2014
- Miejscowość: Lubomia
- Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
- VROC: 37033
Grześ pisze:jak mu dałeś o 450 litrów więcej powietrza i łatwiejszy wydech to i paliwa trza podkręcić bezapelacyjnie.
Skoro przy wysokim zapotrzebowaniu na paliwo problem nie występuje, to chyba podkręcenie ilości paliwa nic tu nie wskóraTokar pisze:natomiast przy ok 150 km/h - szarpanie , przygasanie itd nie występuje.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
Dwa dni szukania dziury w całym..........
Świce wykręcone i wydają się OK.
Przełożyliśmy cewki z kablami od Przywy i nic się nie zmieniło - szarpie dalej
Przełożyliśmy zbiornik również od Przywy i także bez zmian
Zamieniłem czujnik podciśnienia z czujnikiem ciśnienia atm. i też bez zmian.
Gdzie jeszcze szukać...?
Podczas jazdy pokazał się błąd Fi, ale nie udało się namierzyć co to.
Sławek od dzisiaj będzie specjalistą od trybu diagnostycznego :-) - BARDZO DOBRA ROBOTA SŁAWKU - dzięki.
Aaaaaaaa no i wielkie dzięki Przywie za możliwość podłubania w jego moto i podmianek (ciekawe tco jutro wykręcimy?)
Chyba zmienię świece na nowe i zobaczę jeszcze to.
Świce wykręcone i wydają się OK.
Przełożyliśmy cewki z kablami od Przywy i nic się nie zmieniło - szarpie dalej
Przełożyliśmy zbiornik również od Przywy i także bez zmian
Zamieniłem czujnik podciśnienia z czujnikiem ciśnienia atm. i też bez zmian.
Gdzie jeszcze szukać...?
Podczas jazdy pokazał się błąd Fi, ale nie udało się namierzyć co to.
Sławek od dzisiaj będzie specjalistą od trybu diagnostycznego :-) - BARDZO DOBRA ROBOTA SŁAWKU - dzięki.
Aaaaaaaa no i wielkie dzięki Przywie za możliwość podłubania w jego moto i podmianek (ciekawe tco jutro wykręcimy?)
Chyba zmienię świece na nowe i zobaczę jeszcze to.
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Przeczytałem cały temat i wygląda to na ciężką sprawę. W takiej sytuacji to sprawdziłbym za pomocą multimetra wszystkie czujniki w motocyklu- napięcie do nich dochodzące oraz ich opór- wszystkie procedury i wartości są opisane w serwisówce- może któreś piny łączące komputer silnika (ECU) są połamane lub zaśniedziałe?
Po drugie- jedno wiemy na pewno: szarpanie, przerywanie itd. zależy (przynajmniej na początku zależało) wprost od obrotów silnika.
Po drugie- jedno wiemy na pewno: szarpanie, przerywanie itd. zależy (przynajmniej na początku zależało) wprost od obrotów silnika.
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Czarny scenariusz się sprawdził. Dzisiaj z Konradem dokonaliśmy wszystkich pomiarów (Grzesiu, dzięki za OBD - bez tego nie ruszylibyśmy z miejsca) niestety winowajcą jest jeden z czujników przepustnicy.
Jeżeli ktoś wie gdzie takie cudo można kupić lub ma dojście do takich rzeczy - proszę o info (tel. 664 665 688). Wiemy, że czujnik jest kalibrowany fabrycznie z przepustnicą, ale mamy na to pewien pomysł :-) oby tylko czujnik znaleźć.
Jak skończymy naprawę, dam znać co i jak.
Jeżeli ktoś wie gdzie takie cudo można kupić lub ma dojście do takich rzeczy - proszę o info (tel. 664 665 688). Wiemy, że czujnik jest kalibrowany fabrycznie z przepustnicą, ale mamy na to pewien pomysł :-) oby tylko czujnik znaleźć.
Jak skończymy naprawę, dam znać co i jak.
Zdaję sobie sprawę że jest to trochę strzał w ciemno, ale może TPS od
Kawasaki ZX6R ZX6RR ZX12R Z1000 ma taka sama specyfikację (opór) i po przeróbce podłączenia by pasował?
np.
Kawasaki TPS
lub
Kawasaki TPS2
Krzysztof
Kawasaki ZX6R ZX6RR ZX12R Z1000 ma taka sama specyfikację (opór) i po przeróbce podłączenia by pasował?
np.
Kawasaki TPS
lub
Kawasaki TPS2
Krzysztof
Kto jest online
Jest 8 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości