Vn2000 2008r Pali jak smok

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » sob maja 19, 2012

spalanie w normie. u mnie na trasie było 7 l. przy 110 km/h ale tak to rzadko latałem. Na pocieszenie powiem ze jak jechałem na pierwsza vulcanerie zatankowałem w Cz-wie i w kamiensku juz odpusciłem bo miałem 1/2 zbiornika a to raptem tylko 50 km.Tylko ze gnałem prawie do zamkniecia licznika czyli okolo 20 palił. Wiec głowa do góry .Zawsze możesz na gaz przerobic :antlers:
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » sob maja 19, 2012

A jeszcze raz ja .Kiedys miałem przypadek ze po wycieczce spalanie było kosmiczne. I silnik pracował nierówno.Okazało sie ze kable na swiecach sie poluzowały i nie stykały do swiec.Po nałożeniu jak reka odjąc
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » sob maja 19, 2012

Hubas pisze:Kurde jestem jakiś inny , nigdy nie sprawdziłem ile moja bestyjka pali :D no bo i co to zmieni ?
Liczy się tylko przyjemność z jazdy :yeee:
:ok: :ok: :ok:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Trufel

Post autor: Trufel » sob maja 19, 2012

A czy wam panowie właściciele 2wójek, zdarzyło się wam osuszenie zbiornika do cna ??
Mnie się to zdarzyło dzisiaj i powiem tak , dziwne to jest bo według wskaźnika paliwo było , paliły się 2 kreseczki i świeciła lampka rezerwy .
Powiem od razu nie pchałem do stacji :D :D szybki telefon i funfel z beną już po chwili był :D :D :yeee:

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob maja 19, 2012

Trufel pisze:A czy wam panowie właściciele 2wójek, zdarzyło się wam osuszenie zbiornika do cna ??
Mnie się to zdarzyło dzisiaj i powiem tak , dziwne to jest bo według wskaźnika paliwo było , paliły się 2 kreseczki i świeciła lampka rezerwy .
Powiem od razu nie pchałem do stacji :D :D szybki telefon i funfel z beną już po chwili był :D :D :yeee:
Nie zdarzyło się, po dwóch kreskach następuje jedna i nieco potem czerwona latarnia.
"Cóś" komputer fiksuje, mi "siem" wydaje.
Czasem odłączenie komputra od elektrowni na jakieś pół godziny pomaga. Ale to takie chałupnicze metody.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob maja 19, 2012

mayones4 pisze:
mirad pisze:
mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa. :rotfl22:

:yeee:
wyczuwam ironię, ale nie umiem wyprodukować paliwa, a szkoda przy tych cenach ;)

Raczej żart. Dopóki silnik kręci się to dostaje z pompy i musi żreć paliwo żeby się kręcić, bestia jedna........


:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Trufel

Post autor: Trufel » ndz maja 20, 2012

w takim razie naleje sobie do baniaka paliwka i pojadę w pizdu i zobaczymy raz jeszcze co się dzieje , ale najpierw zastosuje metodę chałupniczą :D :D pozdrawiam i dam znać jak sprawa się zakończyła :thumbup:

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » pn maja 21, 2012

u mnie tak sie zdarzyło i to nawet kilka razy ale w serwisie mówili ze vn2 maja lekki defekt z tym wskaznikiem paliwa.U mnie było np 2 krechy i za minute error. :cenzura:
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

gang45
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 18, 2012
Miejscowość: szamotuły
Motocykl: vn2000 LT
VROC: 0

Post autor: gang45 » pn maja 21, 2012

wczoraj pojeżdzilem troche moim zarłokiem i tak- zatankowałem zaraz po zapaleniu LATARNI 7 L jazda była mieszana i delikatnie manetą sterowałem WYNIK ?? 6,8L/100 Ale naprawde delikatna jazda !!!!!!!!!!! :)
GANG45

Awatar użytkownika
eFKa
Posty: 456
Rejestracja: sob kwie 16, 2011
Miejscowość: Kasina Wielka
Motocykl: vn 2000
VROC: 34926

Post autor: eFKa » wt maja 22, 2012

Trufel pisze:A czy wam panowie właściciele 2wójek, zdarzyło się wam osuszenie zbiornika do cna ??
Mnie się to zdarzyło dzisiaj i powiem tak , dziwne to jest bo według wskaźnika paliwo było , paliły się 2 kreseczki i świeciła lampka rezerwy .
Powiem od razu nie pchałem do stacji :D :D szybki telefon i funfel z beną już po chwili był :D :D :yeee:
Ja właśnie tak miałem,wskazywało dwie krechy i stanołem w polach potem wiadomo co.......... :razz:
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt maja 22, 2012

Tak mówicie o tym ''małym''spalaniu tak w granicy 6,5 litra to jak wytłumaczyć że VN 1600 zjada 8-9 .A tak nawiasem mówiąc znam właściciela dwójki i po cichu mi podpowiedział że powyżej 120 -130 to dopiero ssanie się zaczyna .Podsumowując troszkę ową kwestię to przyjemność kosztuje i powiedzenie ''SKORO CIĘ STAĆ NA KARETĘ TO I NA KONIE MUSI CIĘ STAĆ''jest najbardziej na miejscu. ;)

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt maja 22, 2012

jurekawasaki pisze:Tak mówicie o tym ''małym''spalaniu tak w granicy 6,5 litra to jak wytłumaczyć że VN 1600 zjada 8-9.
To zupełnie inne silniki są, i pewnie w innych warunkach eksploatowane. Tak, jakbyś chciał tłumaczyć, że Polonez caro 1,6 po mieście łykał 13, a nowy ford focus z taką pojemnością tylko 6,5. :)
jurekawasaki pisze:''SKORO CIĘ STAĆ NA KARETĘ TO I NA KONIE MUSI CIĘ STAĆ''jest najbardziej na miejscu. ;)
I o to chodzi i o to chodzi. Jak ma palić 3l/100km to skuter 50 ccm polecamy :)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt maja 22, 2012

Maćku przede wszystkim pozdrawiam serdecznie .Ja raczej nie porównywał bym ikony polskiej motoryzacji do Focusa przecież to tylko FORD. :rotfl22:

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » śr maja 23, 2012

mirad pisze:
mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa. :rotfl22:

:yeee:
jejciu odkupie od ciebie to twoje cudo :surprise:
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

Awatar użytkownika
Góral
Posty: 2533
Rejestracja: sob mar 24, 2012
Miejscowość: Brusy
Motocykl: _FuMA
VROC: 34785

Post autor: Góral » śr maja 23, 2012

DIVA pisze:
mirad pisze:
mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa. :rotfl22:

:yeee:
jejciu odkupie od ciebie to twoje cudo :surprise:
Najpierw nagroda za perpetum mobile, później patent - oj drogo Cie to wyniesie. Qfa, właśnie sobie uświadomiłem, że to nie dość, ze nie zużywa energii, to jeszcze ją produkuje, to więcej niż perpetum mobile. Ja pi...lę. :D
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy

kalfas
Posty: 83
Rejestracja: śr sty 04, 2012
Miejscowość: Mikołów
Motocykl: VN 900 Custom 2010,
VROC: 0

Post autor: kalfas » śr maja 23, 2012

MaciekSz pisze:
jurekawasaki pisze:
I o to chodzi i o to chodzi. Jak ma palić 3l/100km to skuter 50 ccm polecamy :)
z tymi 3 litrami to nie trzeba kiblem jezdzic:)
dodasz jeszcze pol litra do delikatnej jazdy w trasie i 900tką tyle spalisz.
Mi sie udalo zrobic spalanie 3.5 na 900tce ale jazda w sobote w trasie bez korkow, z utrzymywaniem predkosci ok 70-80, luzowanie z gorki a czasem gaszenie silnika z dlugiej gorki, - bez tego typu "przegiec" ale nadasl przy spokojnej jezdzie okolo 80tki da sie zrobic spalanie 3.7 :)
Ja akurat lubie powolna jazde, wiec mie to nie meczy. Ostatnio jednak jak uciekalem przed burza to jechalem przez 200 km, ok 110-120 i srednie spalanie wzroslo mi do 5.

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » śr maja 23, 2012

Tym 3.7 litra to mnie normalnie zastrzeliłeś. Gaszenie, jazda na luzie z górki itd... Mój co prawda zwykle spala 5.0 ale jak bym go na lawecie kawałek pociągnął, to może i z 2,5 litra by mi wyszło... :D :D :D :yeee: :antlers:
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr maja 23, 2012

mirad pisze:
mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa. :rotfl22:

:yeee:
Przy gaźniku nawet najlepszy komputer nie pokaże ci 0 ;) A wiadomo że ) nie może być bo by gasło zatem nadprodukcja ;)

Wiadomo opór rośnie w kwadracie prędkości i nie ma się co dziwić że wciąga.
Szyba kufry wszystko zwiększa zużycie.
A tak poza tym komu się chce to sprawdzać ile pali
brakuje to się dolewa i już...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

kalfas
Posty: 83
Rejestracja: śr sty 04, 2012
Miejscowość: Mikołów
Motocykl: VN 900 Custom 2010,
VROC: 0

Post autor: kalfas » czw maja 24, 2012

marekfg pisze:Tym 3.7 litra to mnie normalnie zastrzeliłeś. Gaszenie, jazda na luzie z górki itd... Mój co prawda zwykle spala 5.0 ale jak bym go na lawecie kawałek pociągnął, to może i z 2,5 litra by mi wyszło... :D :D :D :yeee: :antlers:
no,tyle pali w trasie, na 15 litrach robie ponad 400 kilometrow, tyle ze jezdze pomalutku, motor jest nowy dopiero dotarty po przegladzie czyli z nowym olejem, moze to ma jakis wplyw.?
Jak jezdze do roboty czyli po miescie i troche po okolicy to pali wiecej, czyli regulaminowe 4 i pol:)

Przy okazji mam pytanie.Skrzypi mi pas napedowy, i to strasznie.
Na przegladzie tego nie zrobili mimo ze prosilem, bylem w innym serwisie i tez nie zrobili.
Jedynie bawili sie naciagiem pasa,-a to sam moge zrobić.Naciag jest prawidlowy.
W czym problem,- ano sciaga mi pas do wewnetrznej barierki i strasznie skrzypi jak pas trze o ta barierke.generalnie pas powinien sobie "latac" po calej szerokosci zebatki i moze lekko opierac sie o barierki, -ale tutaj mam przypadek ze go sciaga tylko do jednej (werwnetrznej) i to mocno. Jak odsune go od barierki na srodek zebatki i przepcham motor 2 -3 metry to pas z powrotem jest juz sciagniety i oparty o bariere. Na moj chlopski rozum cos tam jest zle ustawione i zebatka na kole i ta kolo silnika nie sa ustawione prosto wzgledem siebie, albo ta kolo silnika jest zbyt "do wewnatrz" albo ta na kole jest "zbyt na zewnatrz" i stad sciaga ten pas do srodka.
Mam juz dosyc jezdzenia po serwisach gdzie place i dalej to samo.
Moze ktos sie domysla jakie sa tego przyczyny, i jak to zrobic, ?

Trufel

Post autor: Trufel » czw maja 24, 2012

Masz krzywo ustawione tylne koło . Skoro pas trze ci o barierkę od strony koła to poluźnij prawy naciąg pasa, tylko nie dużo , na początek pół obrotu nakrętki i dopchnij koło do przodu . Z kręć wszystko z powrotem i przejedź się na nim , i zobacz czy nadal trze , jak trze nadal to powtórz operacje o te sama wartość .

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 25 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 24 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą