Vn2000 2008r Pali jak smok
- merkury76
- Posty: 422
- Rejestracja: pn maja 10, 2010
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
- VROC: 0
spalanie w normie. u mnie na trasie było 7 l. przy 110 km/h ale tak to rzadko latałem. Na pocieszenie powiem ze jak jechałem na pierwsza vulcanerie zatankowałem w Cz-wie i w kamiensku juz odpusciłem bo miałem 1/2 zbiornika a to raptem tylko 50 km.Tylko ze gnałem prawie do zamkniecia licznika czyli okolo 20 palił. Wiec głowa do góry .Zawsze możesz na gaz przerobic
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy
Prawdziwi twardziele jedzą krowy
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Hubas pisze:Kurde jestem jakiś inny , nigdy nie sprawdziłem ile moja bestyjka pali no bo i co to zmieni ?
Liczy się tylko przyjemność z jazdy
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
A czy wam panowie właściciele 2wójek, zdarzyło się wam osuszenie zbiornika do cna
Mnie się to zdarzyło dzisiaj i powiem tak , dziwne to jest bo według wskaźnika paliwo było , paliły się 2 kreseczki i świeciła lampka rezerwy .
Powiem od razu nie pchałem do stacji szybki telefon i funfel z beną już po chwili był
Mnie się to zdarzyło dzisiaj i powiem tak , dziwne to jest bo według wskaźnika paliwo było , paliły się 2 kreseczki i świeciła lampka rezerwy .
Powiem od razu nie pchałem do stacji szybki telefon i funfel z beną już po chwili był
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Nie zdarzyło się, po dwóch kreskach następuje jedna i nieco potem czerwona latarnia.Trufel pisze:A czy wam panowie właściciele 2wójek, zdarzyło się wam osuszenie zbiornika do cna
Mnie się to zdarzyło dzisiaj i powiem tak , dziwne to jest bo według wskaźnika paliwo było , paliły się 2 kreseczki i świeciła lampka rezerwy .
Powiem od razu nie pchałem do stacji szybki telefon i funfel z beną już po chwili był
"Cóś" komputer fiksuje, mi "siem" wydaje.
Czasem odłączenie komputra od elektrowni na jakieś pół godziny pomaga. Ale to takie chałupnicze metody.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
mayones4 pisze:wyczuwam ironię, ale nie umiem wyprodukować paliwa, a szkoda przy tych cenachmirad pisze:W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa.mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
Raczej żart. Dopóki silnik kręci się to dostaje z pompy i musi żreć paliwo żeby się kręcić, bestia jedna........
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- eFKa
- Posty: 456
- Rejestracja: sob kwie 16, 2011
- Miejscowość: Kasina Wielka
- Motocykl: vn 2000
- VROC: 34926
Ja właśnie tak miałem,wskazywało dwie krechy i stanołem w polach potem wiadomo co..........Trufel pisze:A czy wam panowie właściciele 2wójek, zdarzyło się wam osuszenie zbiornika do cna
Mnie się to zdarzyło dzisiaj i powiem tak , dziwne to jest bo według wskaźnika paliwo było , paliły się 2 kreseczki i świeciła lampka rezerwy .
Powiem od razu nie pchałem do stacji szybki telefon i funfel z beną już po chwili był
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Tak mówicie o tym ''małym''spalaniu tak w granicy 6,5 litra to jak wytłumaczyć że VN 1600 zjada 8-9 .A tak nawiasem mówiąc znam właściciela dwójki i po cichu mi podpowiedział że powyżej 120 -130 to dopiero ssanie się zaczyna .Podsumowując troszkę ową kwestię to przyjemność kosztuje i powiedzenie ''SKORO CIĘ STAĆ NA KARETĘ TO I NA KONIE MUSI CIĘ STAĆ''jest najbardziej na miejscu.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
To zupełnie inne silniki są, i pewnie w innych warunkach eksploatowane. Tak, jakbyś chciał tłumaczyć, że Polonez caro 1,6 po mieście łykał 13, a nowy ford focus z taką pojemnością tylko 6,5.jurekawasaki pisze:Tak mówicie o tym ''małym''spalaniu tak w granicy 6,5 litra to jak wytłumaczyć że VN 1600 zjada 8-9.
I o to chodzi i o to chodzi. Jak ma palić 3l/100km to skuter 50 ccm polecamyjurekawasaki pisze:''SKORO CIĘ STAĆ NA KARETĘ TO I NA KONIE MUSI CIĘ STAĆ''jest najbardziej na miejscu.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Najpierw nagroda za perpetum mobile, później patent - oj drogo Cie to wyniesie. Qfa, właśnie sobie uświadomiłem, że to nie dość, ze nie zużywa energii, to jeszcze ją produkuje, to więcej niż perpetum mobile. Ja pi...lę.DIVA pisze:jejciu odkupie od ciebie to twoje cudomirad pisze:W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa.mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
-
- Posty: 83
- Rejestracja: śr sty 04, 2012
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: VN 900 Custom 2010,
- VROC: 0
MaciekSz pisze:z tymi 3 litrami to nie trzeba kiblem jezdzic:)jurekawasaki pisze:
I o to chodzi i o to chodzi. Jak ma palić 3l/100km to skuter 50 ccm polecamy
dodasz jeszcze pol litra do delikatnej jazdy w trasie i 900tką tyle spalisz.
Mi sie udalo zrobic spalanie 3.5 na 900tce ale jazda w sobote w trasie bez korkow, z utrzymywaniem predkosci ok 70-80, luzowanie z gorki a czasem gaszenie silnika z dlugiej gorki, - bez tego typu "przegiec" ale nadasl przy spokojnej jezdzie okolo 80tki da sie zrobic spalanie 3.7
Ja akurat lubie powolna jazde, wiec mie to nie meczy. Ostatnio jednak jak uciekalem przed burza to jechalem przez 200 km, ok 110-120 i srednie spalanie wzroslo mi do 5.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Tym 3.7 litra to mnie normalnie zastrzeliłeś. Gaszenie, jazda na luzie z górki itd... Mój co prawda zwykle spala 5.0 ale jak bym go na lawecie kawałek pociągnął, to może i z 2,5 litra by mi wyszło...
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Przy gaźniku nawet najlepszy komputer nie pokaże ci 0 A wiadomo że ) nie może być bo by gasło zatem nadprodukcjamirad pisze:W moim zauważyłem nawet lekką tendencję do produkcji paliwa.mayones4 pisze:wiadomo wtedy zużycie paliwa =0
Wiadomo opór rośnie w kwadracie prędkości i nie ma się co dziwić że wciąga.
Szyba kufry wszystko zwiększa zużycie.
A tak poza tym komu się chce to sprawdzać ile pali
brakuje to się dolewa i już...
-
- Posty: 83
- Rejestracja: śr sty 04, 2012
- Miejscowość: Mikołów
- Motocykl: VN 900 Custom 2010,
- VROC: 0
no,tyle pali w trasie, na 15 litrach robie ponad 400 kilometrow, tyle ze jezdze pomalutku, motor jest nowy dopiero dotarty po przegladzie czyli z nowym olejem, moze to ma jakis wplyw.?marekfg pisze:Tym 3.7 litra to mnie normalnie zastrzeliłeś. Gaszenie, jazda na luzie z górki itd... Mój co prawda zwykle spala 5.0 ale jak bym go na lawecie kawałek pociągnął, to może i z 2,5 litra by mi wyszło...
Jak jezdze do roboty czyli po miescie i troche po okolicy to pali wiecej, czyli regulaminowe 4 i pol:)
Przy okazji mam pytanie.Skrzypi mi pas napedowy, i to strasznie.
Na przegladzie tego nie zrobili mimo ze prosilem, bylem w innym serwisie i tez nie zrobili.
Jedynie bawili sie naciagiem pasa,-a to sam moge zrobić.Naciag jest prawidlowy.
W czym problem,- ano sciaga mi pas do wewnetrznej barierki i strasznie skrzypi jak pas trze o ta barierke.generalnie pas powinien sobie "latac" po calej szerokosci zebatki i moze lekko opierac sie o barierki, -ale tutaj mam przypadek ze go sciaga tylko do jednej (werwnetrznej) i to mocno. Jak odsune go od barierki na srodek zebatki i przepcham motor 2 -3 metry to pas z powrotem jest juz sciagniety i oparty o bariere. Na moj chlopski rozum cos tam jest zle ustawione i zebatka na kole i ta kolo silnika nie sa ustawione prosto wzgledem siebie, albo ta kolo silnika jest zbyt "do wewnatrz" albo ta na kole jest "zbyt na zewnatrz" i stad sciaga ten pas do srodka.
Mam juz dosyc jezdzenia po serwisach gdzie place i dalej to samo.
Moze ktos sie domysla jakie sa tego przyczyny, i jak to zrobic, ?
Masz krzywo ustawione tylne koło . Skoro pas trze ci o barierkę od strony koła to poluźnij prawy naciąg pasa, tylko nie dużo , na początek pół obrotu nakrętki i dopchnij koło do przodu . Z kręć wszystko z powrotem i przejedź się na nim , i zobacz czy nadal trze , jak trze nadal to powtórz operacje o te sama wartość .
Pozdrawiam
Pozdrawiam