vn2000
vn2000
witam jeszcze raz może tu mi się uda. Wybaczcie jestem świeży tzn. od wczoraj. Trochę się jeszcze motam ale mam pytanie do właścicieli VN2000 czy są jakieś istotne różnice między vn2000 wersją europejską a amerykańską ? Po za tymi , które ogólnie wiadomo tzn podświetlane kierunki inny moment obrotowy itp. Gość do którego jedziemy po moto do Holandii twierdzi , że został on kupiony w salonie Kawasaki w NL a więc skoro tak to dlaczego stan licznika podany jest w milach ??Czy to nie ma znaczenia ? I czy w eksploatacji i częściach ma to znaczenie jaka to wersja ? Lub zapytam inaczej czy lepiej jest kupić wersje eu czy us ? Proszę o odp. Dziekuję. :pedzi:
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Coś jest tutaj:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=1453
Różnice w częściach będą wynikały z różnic konstrukcyjnych. Numeracja US i UE różna, tak twierdzi serwis w PL, ale to nie problem.
Licznik w milach? Trzeba zapytać właściciela. Warto poznać VIN i poszukać danych na necie, mogą być w danych amerykańskich jeśli jest z importu.
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=1453
Różnice w częściach będą wynikały z różnic konstrukcyjnych. Numeracja US i UE różna, tak twierdzi serwis w PL, ale to nie problem.
Licznik w milach? Trzeba zapytać właściciela. Warto poznać VIN i poszukać danych na necie, mogą być w danych amerykańskich jeśli jest z importu.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Kto jest online
Jest 28 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 28 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości