VN 2000 dlawi sie i przerywa przy wyzszych obrotach

piechu
Posty: 4
Rejestracja: pn cze 03, 2013
Miejscowość: lubuskie
Motocykl: VN2000
VROC: 0

VN 2000 dlawi sie i przerywa przy wyzszych obrotach

Post autor: piechu » pn cze 03, 2013

Witam. Przedstawilem sie w powitalni i od razu przychodze z problemem.
VN 2000 z 2005 r. przerywa na wyzszych obrotach. po podpieciu pod komputer nic nie widac... Przepustnice sprawdzone przez mechanika i ponoc ok... ogolny przeglad przewodow elektrycznych zrobiony i nic... paliwo w miare pewne... moto przyplynelo z USA i przez pierwsze tygodnie szlo jak zloto a teraz masakra jakas... Ratujcie :) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
mirek_vn
Posty: 191
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: łódzkie
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 31457

Post autor: mirek_vn » wt cze 04, 2013

Jedna z przyczyn-paliwo i woda. Opróżnić bak, zalać nowym paliwem z dodatkiem wyciągania wody. No i zmienić stację paliw.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » wt cze 04, 2013

Może pompa paliwa nie daje rady, albo przytkana
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » wt cze 04, 2013

Ja bym też obstawiał na za małą ilość paliwa bo wysokie obroty , czyli wtedy gdy zapotrzebowanie na więcej paliwa , pompa może być zapchana , wystarczy że raz zatankujesz jakieś badziewie i dupa .
Jeszcze w VN 2000 do pompy się nie dobierałem ale pisali już gdzieś tutaj na forum że można ją potraktować ultradźwiękami , ja bym spróbował się do niej dostać jakoś inaczej :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » wt cze 04, 2013

Ja miałem przytkany kranik i zapchany filtr paliwa przy takich samych objawach.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » wt cze 04, 2013

Pustelnik pisze:Ja miałem przytkany kranik i zapchany filtr paliwa przy takich samych objawach.
Na to samo wychodzi 2-ka ma pompę a Ty masz kranik , bo jest na wtrysku , a filtr :scrach: no chyba że ktoś dołożył i zmniejszył ciśnienie w układzie , jeszcze do tego jakiejś śmieci w filtrze i masz powód , wypierdzielić ustrojstwo i bez filtra o ile masz takie cuś dołożone ;)
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

piechu
Posty: 4
Rejestracja: pn cze 03, 2013
Miejscowość: lubuskie
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: piechu » wt cze 04, 2013

Dzieki wszystkim za odzew. Kazda sugestia mile widziana bo co wiecej glow to nie jedna. Gdyby Ktos mial jeszcze jakis trop to piszcie bo szkoda zeby taki Sprzet stal w garazu :) dzieki. Pozdrawiam.

Uzi
Posty: 8
Rejestracja: pn cze 04, 2012
Miejscowość: Legionowo
Motocykl: vn 2000
VROC: 0

Post autor: Uzi » wt cze 04, 2013

Miałem podobny problem w zeszłym sezonie ,winny za to był syf w pompie paliwowej.Wyczyściłem to sam i bez ultradżwięków , jak chcesz to daj nr tel.pogadamy ,może pomogę .

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » wt cze 04, 2013

Thomas pisze:Na to samo wychodzi 2-ka ma pompę a Ty masz kranik , bo jest na wtrysku , a filtr :scrach: no chyba że ktoś dołożył i
Przy "kraniku" jak piszesz też JEST pompa paliwa a przed pompą oryginalny wstawiony przez japońców filtr paliwa !!
w vn2000 jest troszkę inaczej ale możesz poszukać schematu
http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26 ... em%28CA%29

piechu
Posty: 4
Rejestracja: pn cze 03, 2013
Miejscowość: lubuskie
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: piechu » pn cze 10, 2013

Witam. Temat wyjasniony. Kawa nie szla jak trzeba bo uszkodzona byla pompa paliwa. Ponoc mozliwy powod uszkodzenia to fakt ze zabraklo paliwa i pompa "sie zatarla" ale sprzedajacy motor stanal na wysokosci zadania i naprawil we wlasnym zakresie. Dzieki jeszcze raz. pozdrawiam

Trufel

Post autor: Trufel » pn cze 10, 2013

szcześciarz

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą