Problem w VN 2000

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Problem w VN 2000

Post autor: Daromax » śr paź 16, 2013

;( Zauważyłem problem w VN 2000 z wtyczkami od regulatorów prądu . Mianowicie przed rozpoczęciem sezonu rozłączyłem przeczyściłem i zabezpieczyłem WD-40 , po sezonie po rozłączeniu zauważyłem zaśniedziałe wtyki, w internecie poszperałem i widziałem wszystkie używane wiązki z tymi gniazdami z zaśniedziałymi wtykami . Wniosek z tego taki że mimo hermetycznych gniazd wilgoc się tam dostaje.Dlatego proponuję właścicielom tych maszyn 2 razy w sezonie tam zaglądac i je zabezpieczać :ok:

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » śr paź 16, 2013

:ok:

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » śr paź 16, 2013

Darek na 99% masz problem bo właśnie użyleś WD40 do elektryki. Do takiego zastosowania sa różnego rodzaju spraye do elektroniki, izopropanol itd. WD40 jest dobry do smarowania skrzypiących zawiasów w drzwiach.
Ps. jeśli to są te kostki które daleś w dziale kupie, to cięzko je nazwać zaśniedziałymi.

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » śr paź 16, 2013

Lacik pisze:Darek na 99% masz problem bo właśnie użyleś WD40 do elektryki. Do takiego zastosowania sa różnego rodzaju spraye do elektroniki, izopropanol itd. WD40 jest dobry do smarowania skrzypiących zawiasów w drzwiach.
Nie masz racji , WD wyparowuje i robi się chroniąca powłoka wypiera wode a w zastosowaniu na puszce pisze że jest przeznaczony do elektryki

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » śr paź 16, 2013

Darek, są zdecydowanie lepsze środki do czyszczenia i zabezpieczania styków elektrycznych, niż WD-40.

Najczęściej noszą nazwę : contact cleaner.

Niestety, nie wszystkie zabezpieczają styki, tyko pomagają je oczyścić.

Wydaje mi się, że powinieneś zastosować coś lepszego.

:yeee:
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » śr paź 16, 2013

chroniąca powłoka która powoduję że prąd nie przepływa tak jak powinien. Przeciez na twoich wtyczkach to nie jest zaśniedzenie. WD służy do przesmarowania połączeń ruchowych w domuidoroweru, bo to do przemysłu się nie nadaje nawet.
Po to używa się contaktspray izopropanoli itd, żeby połączenie elektryczne było jak najlepsze.
Jak będziesz psikał WD40 to będziesz co roku wymieniał wtyczki.
Zresztą poczytaj na necie, czy ktoś radzi używać WD40 do elektryki.

Contakt S i Contact U i nic więcej nie potrzeba. :yeee:

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » śr paź 16, 2013

:) Dobra , :ok:

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » śr paź 16, 2013

Lacik pisze:WD40 jest dobry do smarowania skrzypiących zawiasów w drzwiach.
:mrgreen: :ok:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Lacik
Posty: 2139
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Sosnowiec
Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
VROC: 33363

Post autor: Lacik » śr paź 16, 2013

tak przy okazji, to kiedyś usłyszałem od pewnego gościa, że jego jak bolą stawy to smaruje je własnie Wd40 i pomaga :D No ale wkońcu to też połączenia :D :mrgreen:
Ihaaaa VN750 -> VN1600 Mean Streak -> VN2000 Limited, FJR1300, Hayabusa

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » śr paź 16, 2013

A ja wszystko co ele. konserwuje Contact Spray Renault i jak dotychczas wszystko bangla :ok:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » śr paź 16, 2013

Kryptoreklama :D
Pozdrawiam,

Garciu.

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » śr paź 16, 2013

Hubas pisze:A ja wszystko co ele. konserwuje Contact Spray Renault i jak dotychczas wszystko bangla :ok:
To ja poproszę taki :)
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » śr paź 16, 2013

Garciu to żadna kryptoreklama , toż to tylko dobry produkt :mrgreen:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » śr paź 16, 2013

a, to przepraszam ;)
Pozdrawiam,

Garciu.

Awatar użytkownika
Mastif
Posty: 206
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Świętochłowice
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: Mastif » czw paź 17, 2013

tak w skrócie, WD 40 to najgorsze co możesz zastosować do czegokolwiek w motocyklu

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » czw paź 17, 2013

Jak kiedyś chodziłem do szkoły dla mechaniorów to nas uczyli że styki konserwujemy wazeliną techniczną . Do mnie żadne tam :cenzura: huje muje spreje nie przemawiają.
Wszystko co jest w sprayu musi zawierać rozpuszczalnik a więc odtłuszczacz a to co odparuje to warstewka zero zero nic. Oczyścić mechanicznie i nasmarować pędzelkiem wazeliną techniczną i zapomnisz o problemie na cały sezon Wiem że ze starych rzeczy dobre są tylko wino i skrzypce ale praktyka wielu lat mówi jak dbasz tak masz a wazelina to tylko tłuszcz który zapobiega zawilgoceniu i utlenianiu czyli con takt spray bez tego co szkodzi. :ok: :!!!:
--

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » czw paź 17, 2013

To ciekawa jest teoria, ale czasami warto zrewidować swoje poglądy na pewne sprawy i
dać podziałać nowym technologiom.

Jednocześnie zgadzam się z tym, że motoryzacja w obecnym wykonaniu odbiega jakościowo od starszych tematów.

Z tym Renaultem, no to już jest przesada. :D

Pozdrawiam kolegów z WS.
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » czw paź 17, 2013

:ok: :ok: :ok:
--

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pt paź 18, 2013

Limet pisze:Jak kiedyś chodziłem do szkoły dla mechaniorów to nas uczyli że styki konserwujemy wazeliną techniczną . Do mnie żadne tam :cenzura: huje muje spreje nie przemawiają.
Wszystko co jest w sprayu musi zawierać rozpuszczalnik a więc odtłuszczacz a to co odparuje to warstewka zero zero nic.
:wall: :cenzura: A ja mam właśnie taką wazelinę w sprayu.
I cały misterny plan ......
Lacik pisze:WD40 jest dobry do smarowania skrzypiących zawiasów w drzwiach.
:scrach: Chyba nawet mam takie drzwi :oki:
:ok:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą