Post
autor: Skrobel » pn sie 19, 2013
Pozwolę sobie dopisać się do tego starawego tematu żeby dopowiedzieć opinię na temat MGG.
Generalnie przyznaję, że za tą cenę jakość mocowań jest przyzwoita. Ich pomysł i konstrukcja pozostawiają nieco do życzenia - szyba mocno wystaje do przodu, jest bardzo oddalona od lag, przez co mocno nachodzi na reflektor (przez to motor wygląda trochę tępawo), a i tak nie ma wystarczająco dużo miejsca na linki.
Montaż zajął mi ok. 40 minut wraz z przyginaniem lekko nie pasujących elementów. Sama szyba jest baaaardzo wrażliwa na zarysowania. Każde przypadkowe dotknięcie kluczem zostawia biały ślad.
Poza tym zarówno mocowanie jak i szyba wydają się twarde, sztywne i porządne.
A moje wrażenia z jazdy? Generalnie to co piszą przedmówcy - większy komfort przy większych prędkościach - wcześniej powyżej 80 km/h to już była trochę walka o utrzymanie kierownicy i ból rąk oraz szyi następnego dnia. Teraz jest duuużo lepiej. Mam właściwie tylko jeden nieprzyjemny problem. Otóż powyżej 90 km/h kask mój wpada w takie szybkie, nieprzyjemne wibracje. Aż mi zęby stukają. Próbowałem się kulić za szybą oraz wstawać, żeby wystawać głową ponad szybę i generalnie wibracje ustają albo jak się prawie zupełnie schowam za szybą (górna krawędź zdecydowanie powyżej oczu) albo prawie całą głowę wystawię ponad szybę (wtedy dostaję całe powietrze w głowę i mam trudność z utrzymaniem jej w pionie). Próbowałem w tym niewielkim, oferowanym przez MGG zakresie regulować pochylenie, ale nie czuję specjalnej różnicy.
Czy ktoś jeszcze odczuł takie efekty uboczne? Generalnie moja szyba jest odrobinę za wysoka (zamierzam ją skrócić o jakieś 2 cm) ale nie sądzę, żeby to poprawiło problem biorąc pod uwagę próby z unoszeniem się na podnóżkach.
LwG
Łukasz czyli Skrobel