VN 2000 - dane techniczne i eksploatacyjne

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

VN 2000 - dane techniczne i eksploatacyjne

Post autor: Badger » sob lut 12, 2011

Silnik
- czterosuwowy, dwucylindrowy w układzie V,
- chłodzony cieczą;
- rozrząd OHV;
- 4 zawory na cylinder; hydrauliczna korekta zaworów
- pojemność 2053ccm, średnica x skok 103.0 X 132.2
- stopień sprężania 9,5 : 1
- moc 69Kw (94 PS) - 4400 RPM
- moment obrotowy 177Nm - 3000 RPM
- zasilanie elektroniczny wtrysk paliwa;
- rozruch elektryczny; akumulator 12 V 18Ah
- kont wyprzedzenia zapłonu
1 cylinder – 13* - 900 RPM 33* - 4500 RPM
2 cylinder - 15* - 900 RPM 33* - 4500 RPM
Napęd
- pas zębaty
- przełożenie pierwotne kołami zębatymi 1,500, przełożenie końcowe 2,455,
- sprzęgło wielotarczowe w kąpieli olejowej;
- skrzynia biegów pięciostopniowa: I-2,550, II-1,630, III-1,219, IV-0,939, V-0,730;

Podwozie
- rama stalowa
- zawieszenie
przód: teleskopy 49mm
tył: wahacz wleczony z pojedynczym amortyzatorem, tłumienie odbicia 8 drożne
z pełną regulacją sprężyny
- hamulec przedni dwutarczowy 300 mm, zacisk cztero tłoczkowy
- hamulec tylny jednotarczowy 320 mm, zacisk dwu tłoczkowy
-rozmiar obręczy ( odlewane )
przód 16 X 3.50
tył 16 x 6.00
- ogumienie bezdętkowe - przód: 150/80 R16 71V,
tył: 200/60 R16 79V

Wymiary
- długość 2535 mm;
- szerokość 1025 mm;
- wysokość 1155 mm;
- wysokość siedzenia 691 mm;
- rozstaw osi 1735 mm;
- prześwit 135 mm
- kąt pochylenia widelca 32 st.;
- wyprzedzenie 182 mm;
- masa pojazdu gotowego do jazdy 389.1 kg;
- zbiornik 21,0 l;

Eksploatacja
- ciśnienie w ogumieniu: przód - 250 kpa 36 psi, tył - 290 kpa 42 psi (przy obciążeniu do 185 kg)
- olej silnikowy: SAE 10W-40 – 4.6l (z wymianą filtra) 4.4l ( bez wymiany filtra) 5.5 (kiedy silnik jest zupełnie suchy)
- świece zapłonowe: NGK IZFR6F-11- przerwa na świecy: 1.0-1.1 mm
- układ chłodzenia 2.5l



autor: Krasnal
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Trufel

Post autor: Trufel » pn sie 15, 2011

a dane silnika są takie same dla wersji europejskiej i amerykańskiej bo z tego co wiem np. w yamszce 1900 była różnica w koniach , momencie obrotowym i wersja USA jest głośniejsza , i ciekawi mnie czy tak samo jest w VN2000 bo jak tak czytam sobie to moment podaje się różnie od 162 do 188 i już nie wiem ile czego w tym piecu tego wszystkiego jest :ok: :ok:

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » pn sie 15, 2011

Ameryk jest mocniejszy ma ponad 100 kucy i moment tez wiekszy
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn sie 15, 2011

94 KM to wersja europejska, ale moment ma 166Nm. Natomiast 177 Nm ma wersja 104 KM - to chyba wersja amerykańska. Trzeba sprawdzić w wiarygodnej specyfikacji, bo na necie jest wiele danych pomieszanych wersjami.

Znalazłem w moim lapie specyfikację Kawasaki, jest tak jak w napisałem dla wersji europejskiej.

Mój ma 94KM / 166Nm - 3000 obr/min. :yeee:

O wersji amerykańskiej nie wypowiadam się, nie mam oficjalnej specyfikacji, na stronach z USA można na pewno znaleźć, ale nie dzisiaj. :D
Ostatnio zmieniony pn sie 15, 2011 przez mirad, łącznie zmieniany 1 raz.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
merkury76
Posty: 422
Rejestracja: pn maja 10, 2010
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: był VN2000 i bedzie VN2000
VROC: 0

Post autor: merkury76 » pn sie 15, 2011

Dokładnie moment przy 3 tys a obroty 4,5 tys max
Prawdziwi twardziele nie pija mleka
Prawdziwi twardziele jedzą krowy

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pn sie 29, 2011

Dane podane wyzej, to sa dane z mojego manuala, nie z netu czy tez z wyobrazni, manual ktory posiadam byl dolaczony do moto, wersja europejska, nabywalem nowe moto, wiec nie ma mowy o podmianie, pozdrawiam :mrgreen:
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Shark
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 18, 2014
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: Kawasaki VN2000 Limited
VROC: 0

Pomocy - nawiekszy dopuszczalny nacisk na oś ??

Post autor: Shark » sob mar 22, 2014

podał by mi ktos z dowodu rejestracyjnego swojego moto najwiekszy dopuszczalny nacisk na osi? u mnie jest 19,00 i to podobno za dużo ?
Król Jest Tylko Jeden - VN2000

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » sob mar 22, 2014

Psze bardzo.

Maksymalny i Dopuszczalny nacisk osi przedniej 3,14kN
Maksymalny i Dopuszczalny nacisk osi tylnej 4,28kN
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
Shark
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 18, 2014
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: Kawasaki VN2000 Limited
VROC: 0

Post autor: Shark » sob mar 22, 2014

Wielkie dzieki za szybką pomoc pozdrawiam : lewa w górze :yeee:
Król Jest Tylko Jeden - VN2000

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » śr kwie 02, 2014

Pod tym LINKIEM znajdziecie serwisówkę i manuala do wymiany oliwy.

Awatar użytkownika
Marecki75
Posty: 172
Rejestracja: śr gru 31, 2014
Miejscowość: Konin
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
VROC: 0

Post autor: Marecki75 » pt sty 09, 2015

dopuszczalna masa całkowita ?
Pasja...Przyjaźń...Radość...Motocykle...

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » pt sty 09, 2015

Marecki75 pisze:dopuszczalna masa całkowita ?
565kg :ok:
VN 900 Custom Black Mat - był

Awatar użytkownika
Marecki75
Posty: 172
Rejestracja: śr gru 31, 2014
Miejscowość: Konin
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Classic
VROC: 0

Post autor: Marecki75 » sob sty 10, 2015

Banan pisze:
Marecki75 pisze:dopuszczalna masa całkowita ?
565kg :ok:
Podziękował :) :pada:

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » sob sty 10, 2015

Marecki75 pisze:
Banan pisze:
Marecki75 pisze:dopuszczalna masa całkowita ?
565kg :ok:
Podziękował :) :pada:
Moja V2K ja 130 kg
żona 78 kg
moje V2k 410 kg z dodatkami pusto
daje 618 kg
i co daję radę oczywiście bagażu nie liczyłem :wall:
hahaha zawsze przeciążysz moto tak jak i 400 jak wyjeżdżasz dalej :ok: :ok: :ok: ;)
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw lut 05, 2015

Dla rocznika 2008, wersja USA:

Moc (KM): 113.9
Moc (kW): 85
Moc (RPM): 5000
Moment (Ft Lbs): 141
Moment (Nm): 191.2
Moment (RPM): 3000
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » czw lut 05, 2015

MaciekSz pisze:Dla rocznika 2008, wersja USA:

Moc (KM): 113.9
Moc (kW): 85
Moc (RPM): 5000
Moment (Ft Lbs): 141
Moment (Nm): 191.2
Moment (RPM): 3000
Diablo ma taki , na hamowni w parku wyszło 93 KM , mnie 116 KM
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pt lut 20, 2015

Thomas masz prawie rację:

Sprawdziłem tutaj
http://www.cepik.gov.pl/2.0/e-uslugi-hi ... jazdu.html

I wychodzi
Pojemność silnika: 2053 cm³
Moc silnika: 76 kW czyli 104 KM
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pt lut 20, 2015

W kazdej oryginalnej instrukcji dolaczanej do motocykla jest podana moc dla danego modelu...
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
KALAF
Posty: 37
Rejestracja: ndz gru 27, 2015
Miejscowość: Kępice
Motocykl: Kawasaki Vulcan vn 2000Classic rok.2007
VROC: 0

Post autor: KALAF » pt kwie 15, 2016

Mam pytanko a jak z benzyną ..każdy leje 95oktanów..a można do vn2000 wlać 98...98VERVA..??jak jest w instrukcji??
Żeby być motocyklistą nie wystarczy mieć benzynę w żyłach...
...Potrzebny jest jeszcze olej w głowie:) Junak M-10,Intruder vs800,Kawasaki Vulcan VL2000 Classic LT...HONDA VTX1800C.

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 1070
Rejestracja: pn gru 09, 2013
Miejscowość: Poręba k. Zawiercia
Motocykl: VN 2000
VROC: 36601

Post autor: Kermit » pn kwie 18, 2016

Ja leję 95, próbowałem z innymi z ciekawości ale szczerze mówiąc nie czułem wyraźnej różnicy ani w przyspieszeniu, ani w spalaniu.
Wojtek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą