VN 2000 ciężko pali

Gta175
Posty: 7
Rejestracja: pn gru 30, 2013
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: vn 2000
VROC: 0

VN 2000 ciężko pali

Post autor: Gta175 » śr lis 26, 2014

Witam wszystkich.
problem polega na tym że motor ciężko odpala. Ciężko kręci silnikiem. Jest nowy akumulator 100%sprawny jak również sprawdzony rozrusznik. Czy Może to być wina dekompresatora z racji że się roztroił i nie działa tak jak powinien? Przez to rozrusznik pobiera dużo prądu aby mieć siłę ruszyć te 2Litry?
Jakieś sugestie?

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » śr lis 26, 2014

Sprawdź czy masz odpowiedni akumulator (18Ah)

Gta175
Posty: 7
Rejestracja: pn gru 30, 2013
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: vn 2000
VROC: 0

Post autor: Gta175 » śr lis 26, 2014

Akumulator jest książkowy oryginalny, nowy 2dniowy, z takim Vn wyszedł.

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » śr lis 26, 2014

masz power commandera?
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » czw lis 27, 2014

Zombie pisze:masz power commandera?
Ważne pytanie.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » czw lis 27, 2014

a co ma powercomander do ciężkiego palenia?

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » czw lis 27, 2014

Jak jest dupnięty lub nie teges to moto nie zahula, albo będzie szło pod górę. Chyba Broda tak miał u siebie :keep:

Awatar użytkownika
sebbb
Posty: 83
Rejestracja: czw sie 21, 2014
Miejscowość: Dęblin
Motocykl: Kawa vn 1500
VROC: 36859

Post autor: sebbb » pt lis 28, 2014

Sprawdź ciśnienie sprężania. Jeżeli będzie większe, niż serwisówka mówi to masz walnięte dekompresatory. Powodem jeszcze może być źle dobrany olej, czyli za gęsty w tych temperaturach.

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt lis 28, 2014

Tokar pisze:Jak jest dupnięty lub nie teges to moto nie zahula, albo będzie szło pod górę. Chyba Broda tak miał u siebie :keep:
Ja mam u siebie i......
Jak jest podłaczony PC to ciężko pali. Jak go odłaczę to jest ok. PC mam nowiuteńki i sprawny :D
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » pt lis 28, 2014

Zombie pisze:Ja mam u siebie i......
Jak jest podłaczony PC to ciężko pali. Jak go odłaczę to jest ok. PC mam nowiuteńki i sprawny :D
U mnie to samo. Z PC musi zrobić dwa , trzy obroty. Bez startuje natychmiast.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pt lis 28, 2014

ja mam w vn 900 PC i kreci dluzej ale żeby to nazwac ciężkim paleniem to nie powiem

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » sob lis 29, 2014

vn 2000 to ponad 1 litr na gaze to jak porównywać big blok 8.2 litra z camaro( tez ponad 1 litr na tłok) z 1.7 od opla astry na 4 garach. vn 2000 to wielki silnik, 900cetka to zupełnie coś innego
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » ndz lis 30, 2014

Z PC wszystko sie zgadza . Jak nie styka to trudno pali.
Jak jest OK to tez potrzebuje kilku obrotow.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Gta175
Posty: 7
Rejestracja: pn gru 30, 2013
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: vn 2000
VROC: 0

Post autor: Gta175 » ndz lis 30, 2014

Witam.
Wstępnie temat zażegnany. poprawiłem masę idącą do bloku silnika i wyczyściłem rozrusznik. Jak na razie pali. Zobaczę teraz po weekendzie jak postał dwa dni. Jak coś się zmieni to dam znać.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą