Witam.
Po odpaleniu i rozgrzaniu silnik normalnie chodził, po przegazowaniu (delikatnie 2 razy) motocykl zgasł i nie można go było uruchomić. Po iluś próbach strzelił w kominy KONRETNIE. Iskra jest, paliwo dochodzi, wymienione płyny, wymienione filtry (filtr powietrza K&N). Prosze o pomoc w zdagnozowaniu przyczyny, może ktoś miał taki problem i potrafi go rozwiązać?
Prosiłbym o kontakt e-mail: arturberdz@gmail.com
problem z odpaleniem
-
- Posty: 6
- Rejestracja: śr paź 15, 2014
- Miejscowość: Koło
- Motocykl: kawasaki vn 2000
- VROC: 0
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
Jestem także za świecami choć rzeczywiście jak czujka położenia nawali to nie ma opcji żeby odpalił.
Najprościej i najtaniej jak kolega zapodał świece, potem sprawdzić styki przełącznika zapłonu na kierownicy a dalej dopiero osprzęt silnika. Nasz kolega Duszek także miał swego czasu problemy z odpaleniem 1,500 cetki i problem leżał w stacyjce w stykach.
Najprościej i najtaniej jak kolega zapodał świece, potem sprawdzić styki przełącznika zapłonu na kierownicy a dalej dopiero osprzęt silnika. Nasz kolega Duszek także miał swego czasu problemy z odpaleniem 1,500 cetki i problem leżał w stacyjce w stykach.
--
Artur,
miałem podobny kłopot parę tygodni temu. Zerknij tu:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 1415baf38e
Oczywiście przyczyn może być wiele. Proponuję zacząć od rzeczy mało skomplikowanych. Skoro moto chodziło do rozgrzania się to kłopot wystąpił podczas pracy. Styki/łączki wszelakie warto sprawdzić, świece również, akumulator, regulator napięcia...itp.
Nawet jeśli wyeliminujesz jakieś złe łączenie to moto może nie odpalić, bo po prostu zalane jest jak 125. Zdarzyło mi się zalać 2kę 2 razy, ostatnio porządnie i odpalenie po czymś takim nie jest łatwe.
Jeszcze jedno - nie wiem ile chodził twój motor po odpaleniu ale sprawdź również w jakim położeniu jest pokrętło od wolnych obrotów (to przy filtrze paliwa). Silnik sam schodzi na niższe obroty i jeśli masz za nisko ustawione dawkowanie paliwa tym pokrętłem to jest lipa. (wiem, Ameryki nie odkrywam)
Powodzenia
miałem podobny kłopot parę tygodni temu. Zerknij tu:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... 1415baf38e
Oczywiście przyczyn może być wiele. Proponuję zacząć od rzeczy mało skomplikowanych. Skoro moto chodziło do rozgrzania się to kłopot wystąpił podczas pracy. Styki/łączki wszelakie warto sprawdzić, świece również, akumulator, regulator napięcia...itp.
Nawet jeśli wyeliminujesz jakieś złe łączenie to moto może nie odpalić, bo po prostu zalane jest jak 125. Zdarzyło mi się zalać 2kę 2 razy, ostatnio porządnie i odpalenie po czymś takim nie jest łatwe.
Jeszcze jedno - nie wiem ile chodził twój motor po odpaleniu ale sprawdź również w jakim położeniu jest pokrętło od wolnych obrotów (to przy filtrze paliwa). Silnik sam schodzi na niższe obroty i jeśli masz za nisko ustawione dawkowanie paliwa tym pokrętłem to jest lipa. (wiem, Ameryki nie odkrywam)
Powodzenia
Kto jest online
Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości