Obrotomierz

Awatar użytkownika
Shark
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 18, 2014
Miejscowość: Pabianice
Motocykl: Kawasaki VN2000 Limited
VROC: 0

Obrotomierz

Post autor: Shark » czw kwie 16, 2015

myślałem aby zamontować obrotomierz do dwójki , ma ktos jakies foto lub linka jak by to wyglądało itd.
Król Jest Tylko Jeden - VN2000

Koływka
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 12, 2012
Miejscowość: Damasławek
Motocykl: Kawasaki Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: Koływka » czw kwie 16, 2015

Witam ja mam jak chcesz to moge podesłac zdjęcie.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
TOM
Posty: 158
Rejestracja: czw maja 05, 2011
Miejscowość: BOGUMIŁOWICE/TARNÓW
Motocykl: KAWASAKI VULCAN 2000
VROC: 0

Post autor: TOM » czw kwie 16, 2015

Ja też jestem zainteresowany. Pozdrawiam.

Koływka
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 12, 2012
Miejscowość: Damasławek
Motocykl: Kawasaki Vulcan 2000
VROC: 0

Post autor: Koływka » ndz kwie 19, 2015

Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2015 przez Koływka, łącznie zmieniany 3 razy.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn kwie 20, 2015

ile koszty? gdzie to kupic? i czy do vn 900 by pasowal? mocowanie jakby identyczne jest

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » pn kwie 20, 2015

taki też będzie dobry http://www.lidor.pl/bialy-obrotomierz-n ... baron.html i tańszy od cobry
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn kwie 20, 2015

9 paczek to kupa kasy

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » wt kwie 21, 2015

ale cobra ze 2 razy droższa
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » wt kwie 21, 2015

Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » wt kwie 21, 2015

ten 3 fajną chińszczyzną opisany :wall:
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » pt kwie 24, 2015

Tak opis metody podłączenia 8/
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

Gruby
Posty: 140
Rejestracja: śr kwie 29, 2015
Miejscowość: Pińczów/Kraków
Motocykl: 05' VN2000A1
VROC: 0

Post autor: Gruby » pn maja 18, 2015

Pytanie związane z tematem, ale z innej beczki:
Serwisówka podaje, żeby wolne obroty ustawić na 900 +/- 50 obr/min. Macie jakiś sposób, żeby w miarę bezinwazyjnie odczytać jakie silnik ma obroty, zamiast je ustawiać na ucho?
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75 :)

"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pn maja 18, 2015

Są obrotomierze, które ustalają obroty na podstawie impulsów w przewodzie wysokiego napięcia (wystarczy owinąć przewód czujki wokół przewodu idącego do świecy). Np. coś takiego: link.
Analizatory spalin, w które wyposażone są warsztaty samochodowe, zazwyczaj mają funkcję pomiaru obrotów (na podobnej zasadzie, zakłada się czujkę na przewód WN).

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » śr maja 20, 2015

Krzycho pisze:Np. coś takiego: link.

Kategoria: Kosy i podkaszarki :rotfl22: :rotfl22:

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » śr maja 20, 2015

Ryffka pisze:
Krzycho pisze:Np. coś takiego: link.

Kategoria: Kosy i podkaszarki :rotfl22: :rotfl22:
A tego nie zauważyłem :D

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr maja 20, 2015

Ale nie mając obrotomierza policmajstry muszą mierzyć poziom głośności na wolnych obrotach, a jak będzie obrotomierz to kto wie czego będą chcieli, co prawda to nie jest fabryczny tylko gadżet ale kto wie skoro budżet czeka na każdy mandacik ;)

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr maja 20, 2015

Mayones pisze:Ale nie mając obrotomierza policmajstry muszą mierzyć poziom głośności na wolnych obrotach, a jak będzie obrotomierz to kto wie czego będą chcieli, co prawda to nie jest fabryczny tylko gadżet ale kto wie skoro budżet czeka na każdy mandacik ;)
Mayo nie muszą nic mierzyć jeśli stwierdzą (a t zależy tylko od ich widzi mi się), że motocykl jest za głośny i tak mogą zatrzymać Ci dowód bo istnieje tzw. domniemanie iż nie spełnia wymogów określonych w normie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Mr T
Posty: 14
Rejestracja: wt sie 18, 2015
Miejscowość: Bielany k/Oświęcimia
Motocykl: VN1600
VROC: 0

Post autor: Mr T » czw lis 19, 2015

Witam, czy ktoś z Forumowiczów podłączał obrotomierz w VN 1600 classic ? chodzi mi o pomoc, gdzie najlepiej wpiąć przewody od obrotomierza, żeby było prosto, wygodnie i dobrze :) Będę wdzięczny za pomoc :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą