Klub 240+
Tak lekko licząc :czarny pisze:wygląda zacnie, ciekawe ile caly koszt, tzn koszt przeróbki i części, fela, opona, itd
koszt przeróbki -robocizna, malowanie proszkowe, podkładki dystansowe - 3000PLN
nowa felga- 2000PLN
Nowa opona -1000PLN
Nowy błotnik, oświetlenie, mocowanie tablicy , przeróbka siedzenia - 2500PLN
W sumie około 8500PLN.
Oczywiście to jest takie wyliczenie orientacyjne i można to zrobić taniej ( głównie robiąc to własnoręcznie lub z pomocą dobrych znajomych) ale gdyby całkowity koszt byłby większy to wcale bym się nie zdziwił.
Krzysztof
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
ja mam fabrycznie w night rodzie 240 na feldze 18tce. fajnie to wygląda , ponoć wchodzi 280 ale nie jestem pewny , 240 z krótkim błotnikiem wygląda "wystarczająco"
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
240 wygląda zacnie już, i chyba to jest najlepsze rozwiązanie biorac pod uwagę wygląd i użyteczność, do mojej vn 900 wejdzie na maxa 200 i taka zaloze jak mi się obecna skończy, i tez będzie lepiej, mój koles ma v roda scriming eagle i ma tam zalozoną 250, weszla prawie bez problemu, zalozyl tylko weższy pas o podwyższonej wytrzymałości,
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
ładnie , a powiedz mi czy amory ma akcesoryjne czy orginałki? ładnie leży , ja chce u siebie tez zwalić kierunki , tylko nie chce żeby błotnik za wysoko sterczał jak w krosie. fajnie jest pnełmatykę założyć na tył , ale przy tym kursie dolara to prawie 4 patole trzeba położyć
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
swoją drogą paseczek oryginalnie jest cieniutki w porównaniu ze starszymi konstrukcjami hd , a tu na niedobór mocy i momentu raczej nie ma co narzekać , ciekawe jak z żywotnością.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
mogłem takiego kupić w dobrej cenie ale szukałem czarnego bo będę go przerabiał , a szkoda srebrną ramę i te wszystkie chromy na czarno robić.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 52
- Rejestracja: pt sty 01, 2016
- Miejscowość: Tomaszów Lubelski
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 0
Wrzucę moje 3 grosze doświadczenia na własnym przykładzie, do tematu.Po zakupie VN 2000.Pierwszą rzeczą którą zrobiłem: wymiana opony na 240,oryginalna wyglądała jak w komarku(nie obrażając Komara miałem kilka w młodości) wygląd się poprawił ale zauważyłem że opona jest dziwnie wypukła przy brzegach(co jest bardzo niebezpieczne na winklach),po pomiarach okazało się że opona w najszerszym miejscu ma 218mm. Kupiłem drugą felgę obie obciąłem na tokarce z przesunięciem o 2,5cm na stronę,pospawałem,wyszło 201mm bez mała 8'' po założeniu opony pomiar i 242mm. Nie jest to 300 ale wygląda to już całkiem całkiem .przy takiej szerokości felgi nie trzeba nic przerabiać jest tylko myk założeniem zacisku hamulcowego.Lekko go szlifowałem od wewnątrz 3mm ,zakładam go z opuszczonym klockiem wewnętrznym.Błotnik i lampę tylną zakładam z Raidera
Kto jest online
Jest 36 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 36 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości