VN2000 -custom drag- przebieg prac
Dzisiaj znowu wygospodarowałem trochę czasu żeby popracować na motocyklem.
Kilka dni temu przy pomocy lasera i poziomnicy pomierzyłem ustawienie koła i wyszło mi że muszę w sumie poszerzyć wahacz o 26mm - lewa strona 16 prawa 10
Dorobiłem nową oś tylnego koła -pręt 20mm c45 powierzchniowo utwardzony do około 60HRC z miękkim rdzeniem.
Dorobiłem tez podkładkę dystansową pod tylne koło pasowe i nowe szpilki.
Dzisiaj pociąłem wahacz i poszerzyłem go używając dotoczonych elementów wpasowując je w rury wahacza i pospawałem wszystko do kupy.
Wciąż muszę delikatnie zmodyfikować ramę - nic poważnego, przyciąć trochę dól i przeszlifować prawą stronę aby poszerzony wahacz mieścił się - modyfikacje kosmetyczne nie mające wpływu na konstrukcje nośną ramy.
Kilka fotek z przebiegu prac.
Krzysztof
Kilka dni temu przy pomocy lasera i poziomnicy pomierzyłem ustawienie koła i wyszło mi że muszę w sumie poszerzyć wahacz o 26mm - lewa strona 16 prawa 10
Dorobiłem nową oś tylnego koła -pręt 20mm c45 powierzchniowo utwardzony do około 60HRC z miękkim rdzeniem.
Dorobiłem tez podkładkę dystansową pod tylne koło pasowe i nowe szpilki.
Dzisiaj pociąłem wahacz i poszerzyłem go używając dotoczonych elementów wpasowując je w rury wahacza i pospawałem wszystko do kupy.
Wciąż muszę delikatnie zmodyfikować ramę - nic poważnego, przyciąć trochę dól i przeszlifować prawą stronę aby poszerzony wahacz mieścił się - modyfikacje kosmetyczne nie mające wpływu na konstrukcje nośną ramy.
Kilka fotek z przebiegu prac.
Krzysztof
Prace powoli posuwają sie na przód
Dostałem w tym tygodniu surówki błotników - muszę dospawać boczne "fartuchy" i zacząłem kombinować z mocowaniem - tylny ma być do wahacza przy kole.
Odebrałem tez moto od tokarza który dorabiał przednie koło pasowe - zaciągnąłem cały motocykl do niego bo nie chciałem wymontowywać wałka zdawczego, a chciałem żeby wielowypust był ciasno spasowany w nowym kole.
Jak zwykle trochę zdjęć
Krzysztof
Dostałem w tym tygodniu surówki błotników - muszę dospawać boczne "fartuchy" i zacząłem kombinować z mocowaniem - tylny ma być do wahacza przy kole.
Odebrałem tez moto od tokarza który dorabiał przednie koło pasowe - zaciągnąłem cały motocykl do niego bo nie chciałem wymontowywać wałka zdawczego, a chciałem żeby wielowypust był ciasno spasowany w nowym kole.
Jak zwykle trochę zdjęć
Krzysztof
Wydech spawam sam z nierdzewki - rura nierdzewna 44,5mm scianka 2mmGLABAS pisze:pytanie skąd załatwiałeś wydechy i błotniki ..a co z przodem też przerabiany będzie bo widzę na foto że rozebrany?// pozdrawiam kolegę////...
Końcówki wydechów rura 52 mm scianka 1.5mm - planuje zainstalować w nie DB kilery owinięte wełną stalową - żeby to trochę wyciszyć i stworzyć ciśnienie zwrotne, żeby nie stracić momentu obrotowego "na dole"
Błotniki dorabiałem na zamówienie tutaj -
http://www.vavrus.narew.org/zelastwo.html
https://www.facebook.com/Custom-Bike-Mo ... /timeline/
właśnie dorabiam boczne "fartuchy" i pracuję nad dorobieniem mocowań
Przód będzie miał nowy błotnik, nową lampę(wciąż szukam coś odpowiedniego), nową kierownicę, nowy prędkościomierz i zdjąłem "szklanki z lag" - myślałem o zmianie kąta główki ale jak na razie zostaje bez zmian. Rolgaz, ,manetki, klamki, przełączniki tez idą do wymiany.
Wygląda na to że nazbiera się trochę oryginalnych gratów do sprzedaży.
Krzysztof
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości