Kupno i różnice VN 2000
-
- Posty: 1149
- Rejestracja: sob sty 26, 2013
- Miejscowość: Poznań/Kamionki
- Motocykl: VN1700 Classic
- VROC: 0
Czarny gratuluję zakupu !
Pewnie jak bym znalazł gdzieś nową dwójkę też bym kupił ( motocykl bezdyskusyjnie kultowy )- ale nie o tym chcę .
Miałem okazję pojeździć nie jedną dwójką ,na co dzień śmigam 1700
wnioski:
-dwójka mocniejsza , 1700 bez wzmocnienia mocy za słaby!!!
-hamulce - nie ma porównania , jeśli jest w 1700 ABS to przepaść na korzyść 1700
-stabilność prowadzenia na korzyść 1700
-skrętność ,prowadzenie w zakrętach na korzyść 1700
-wygląd rzecz gustu , ale na korzyść 2000
Podsumowując - założyłem do 1700 PC 5 oddałem na hamownię teraz za moimi przyjaciółmi z VN2 nadążam
Pytanie jest jedno : kto co woli ? mi osobiście bardziej podoba się Vn2000 , jeżdżę 1700 bo praktyczniejszy.
Kupienie dobrej dwójki na dzień dzisiejszy graniczy z cudem......
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Vn -nowców
PS. Ważne: spalanie po założeniu PC 5 z 7,5 l spadło do 5.5 l/100 km - wynik nieosiągalny dla żadnej 2000
Pewnie jak bym znalazł gdzieś nową dwójkę też bym kupił ( motocykl bezdyskusyjnie kultowy )- ale nie o tym chcę .
Miałem okazję pojeździć nie jedną dwójką ,na co dzień śmigam 1700
wnioski:
-dwójka mocniejsza , 1700 bez wzmocnienia mocy za słaby!!!
-hamulce - nie ma porównania , jeśli jest w 1700 ABS to przepaść na korzyść 1700
-stabilność prowadzenia na korzyść 1700
-skrętność ,prowadzenie w zakrętach na korzyść 1700
-wygląd rzecz gustu , ale na korzyść 2000
Podsumowując - założyłem do 1700 PC 5 oddałem na hamownię teraz za moimi przyjaciółmi z VN2 nadążam
Pytanie jest jedno : kto co woli ? mi osobiście bardziej podoba się Vn2000 , jeżdżę 1700 bo praktyczniejszy.
Kupienie dobrej dwójki na dzień dzisiejszy graniczy z cudem......
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Vn -nowców
PS. Ważne: spalanie po założeniu PC 5 z 7,5 l spadło do 5.5 l/100 km - wynik nieosiągalny dla żadnej 2000
LwG Darek
Iguanas Poznań
Iguanas Poznań
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
Taa. Jak dorosne. jak nazbieram kasy. I jak uprosze żonę. Biceps powiększe ale nie tłuszczem. Nogi sobie wydłuże. Przestane być Eko. I będę się delektowal jazda kultowym vn. Oczywiście jak mi duposcisk puści. Już powoli mi puszcza Ale na Grubego jeszcze mocno trzyma.
Ps. Gruby Ale ty mnie tym bicepsem zaimponowales teraz.
Ps. Gruby Ale ty mnie tym bicepsem zaimponowales teraz.
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Hehehe, Czarny ksywa zostaje. "Gruby" ma kilka znaczeń Teraz siedzę 30 km od Kielc, więc mam do Stargardu bliżej niż Ci się wydawało
Masz dobre oko, rzeczywiście mam obniżany sufit (mam 170cm wzrostu).
Masz dobre oko, rzeczywiście mam obniżany sufit (mam 170cm wzrostu).
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Właśnie miałem napisać, że przy okazji się przejedziesz i zobaczysz czy Ci pasuje VN 2000. Nigdy nie byłem w tamtych stronach- ode mnie to ok. 700 km, ale może się wybiorę.
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
-
- Posty: 287
- Rejestracja: pt wrz 28, 2012
- Miejscowość: STARGARD
- Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
- VROC: 0
Ja jeździłem dwójka. Nawet kilkoma. Trzy miałem pod domem. Wszystkie pojechały spowrotem. Moi dwaj kumple mają dwójki. Jeden już się chce wieszać bo silnik rzezi jakby srubek do wiadra nasypal. Drugi na razie łożyska wymienia. Tak więc motocykl znany. Najarany byłem bardzo kiedyś. Ale przeraża mnie myśl ze będę się bujal po mechanikach a u nas sami fajansiarze. Sam nie umie naprawić poważniejszych spraw. 900 bryka bez problemowi poza statorem. Ale mocy brakuje pomimo PC. No i tak patrzę w innym kierunku. A co do dwójki to bym ogarnął bo jeżdżę 28 lat motocyklami a cherlakiem nie jestem. Boję się awarii i kosztów. I na razie dwójki nie bedzie chyba. Ale maszyna mi się podoba. Bardziej podoba mi sie tylko V MAX Ale to jak w lotto trafie
-
- Posty: 15
- Rejestracja: pn lip 20, 2015
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Shadov VT600, Wildstar
- VROC: 0
A ja tam w sumie nie wiem skąd tyle negatywów. Ja ze swojego jestem bardzo zadowolony - chociaż sprzedaje , bo teraz latam głównie w korkach i jednak przesiadam się na jakiegoś małego motóra. Znajomi z klubów również latają na V2K , a jak ostatnio zmieniali to tylko na nowsze wersje. Kwestie bicepsa - fakt , czasami , żeby cofnąć to trzeba dwóch, ale jak już się jedzie to jak na bmx'ie. Opony, można zmieniać i dwie w sezonie , ale to wszystko właśnie zależy od ilości lansu na mieście. Dla mnie nie ma porównania wsród innych marek.
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
39 kkm, raz na gwarancji jakaś pierdoła z wężykiem, pocił się. Ten sam pas napędowy, łożyska i cała reszta. Opony 2 zestaw. Kupiony w salonie. Na wiosnę wstawiam do mechanika na gruntowny przegląd. Pewnie coś będzie do wymiany zanim trzaśnie. Ekonomia wskazuje, że jak się nie ma kasy na taki sprzęt to nie ma co się porywać z motyką. Części drogie jak to w czołowych markach i modelach, do wniesienia do domu na piętro do samodzielnego babrania się nie nadaje się. Dla wyjaśnienia skąd się wziął VN1700: redukcja ilości ciężkich modeli na skutek kryzysu na rzecz poszerzenia oferty tańszych plastików. 1700 jest tylko kompromisem w typie moto, nie zastąpi 2000 co widać po wymiarach i mocy. Dla mnie z produkowanych obecnie nówek to np krokiet, bo 1700 za mały.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Mirad, o Krokiecie radzę Ci zapomnieć- odsyłam Cię od wątku, w którym dokładnie opisałem w czym rzecz. Druga sprawa, że Krokiet od 2017 nie będzie już produkowany. Problemy ze skrzynią biegów (np. wyskakujący IV bieg) zdarzały się nawet w modelach Roadster z 2015 i 2016 roku
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
-
- Posty: 140
- Rejestracja: śr kwie 29, 2015
- Miejscowość: Pińczów/Kraków
- Motocykl: 05' VN2000A1
- VROC: 0
Ja jeszcze Mirad rozważałem XV1900 Yamahy, ale nie podobają mi się niektóre rozwiązania w tym silniku i dźwięk jego pracy. VTX 1800 też odpada, bo w 80% składa się z plastiku. Wybór mógł być tylko jeden- VN 2000
No replacement for displacement
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
Pozdrawiam Cię Iron75
"One who stands tall never stands alone"
"These bones may be broken, but the spirit can't die"
- zeglarz28
- Posty: 69
- Rejestracja: sob lut 28, 2015
- Miejscowość: Wisla
- Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
- VROC: 0
Jestem juz po 100km jazdy. Na codzien jezdze K1600GTL takze to inny rodzaj, porownywac nie bede. Ale po przelocie dwupasem to "nie ma boga nad allacha" jest grubo. Predkosc podrozna miedzy 170-190 trzymalem non stop. Silnik bez odglosow ,stukow,itp. Kierownice moge puscic przy kazdej predkosci pomimo kwadratowych opon. Z mechanikami nie mam problemu. Wstawilem wlasnie do Sikory w Bielsku. Zmiana opon i ogolny przeglad.
Troche trudniej sie prowadzi od VN1700 i trzeba wiekszej sily do hamowania. Ale za to robi wieksze wrazenie i zamieszanie na ulicy. Prawdziwy krazownik. Polecam nie zdecydowanym.
Wymaga techniki jazdy ze wzgedu na mase i brak elektroniki. Lepiej dobrac predkosc przed zakretem ( w BMKach wogole nie zwracam na to uwagi).
Jestem ciekawy zachowania na Dunlop 251 w deszczu. Takie opony zakladam. Ma ktos opinie na temat tych gum?
Troche trudniej sie prowadzi od VN1700 i trzeba wiekszej sily do hamowania. Ale za to robi wieksze wrazenie i zamieszanie na ulicy. Prawdziwy krazownik. Polecam nie zdecydowanym.
Wymaga techniki jazdy ze wzgedu na mase i brak elektroniki. Lepiej dobrac predkosc przed zakretem ( w BMKach wogole nie zwracam na to uwagi).
Jestem ciekawy zachowania na Dunlop 251 w deszczu. Takie opony zakladam. Ma ktos opinie na temat tych gum?