nie pali.......

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Post autor: zeglarz28 » czw mar 02, 2017

A przy jakim przebiegu zmieniales? Ja mam 25tys. km ,swieca to Iryda , wg. serwisowki wymiana przy 40tys. Wydaje mi sie ,ze 40sci troche duzo.

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » czw mar 02, 2017

Daswetter pisze:Wstyd sie przyznac Panowie.....
Nie podpiąłem minusa od Power commandera.... :razz:
Gada 😊
Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszło, rozebralem go na tyle ze teraz wiem gdzie co i jak i dłubanie bedzie owocowało większą przyjemnoscia 😊
Dzięki za pomoc i sorry za kłopot
Pozdro
To mi przypomina moją walkę z motocyklem, która zakończyła się... wymianą akumulatora. Też zanim na to wpadłem to z kolegą rozebraliśmy pół motocykla... Cóż, doświadczenie nabywa się "w walce". :D
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 1070
Rejestracja: pn gru 09, 2013
Miejscowość: Poręba k. Zawiercia
Motocykl: VN 2000
VROC: 36601

Post autor: Kermit » czw mar 02, 2017

zeglarz28 pisze:A przy jakim przebiegu zmieniales? Ja mam 25tys. km ,swieca to Iryda , wg. serwisowki wymiana przy 40tys. Wydaje mi sie ,ze 40sci troche duzo.

Dokładnie nie pamiętam ale chyba przy 31k mil
Nie miałem pojęcia czy ktoś w USA to zmienił dlatego dla pewności wymieniłem jak już wszystko było rozebrane.
Wojtek

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » pt mar 03, 2017

Skrobel :D hehehe tak jak pisałem nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :D
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie odpowietrznika baku.
W zeszłym sezonie zaczął źle mi wskazywać wskaźnik paliwa.
Po dłuższej jeździe syczało delikatnie z baku - długo
Rozebrałem korek baku i usunąłem to co zaznaczyłem na czerwono:

http://www.fotosik.pl/zdjecie/8e202a9f9f6f4654

I teraz po 20 minutowym chodzeniu motoru z baku nic nie syczy i wydaje mi się że dobrze wskazuje poziom paliwa. Ten "opłatek" robi za coś w rodzaju zaworu zwrotnego.
Schowałem go sobie - ale tu pytanie: źle zrobiłem że to usunąłem?
lub na co to może wpłynąć?
pozdro

Awatar użytkownika
Sergiusz
Posty: 309
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: kawasaki vn 2000
VROC: 35575

Post autor: Sergiusz » pt mar 24, 2017

co do świec sam przejechałem 80000 km przez 4 sezony bez wymiany i jeżdżę do tej pory,w tej chwili ganiam po WArszawie ,
1958

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob mar 25, 2017

Sergiusz pisze:co do świec sam przejechałem 80000 km przez 4 sezony bez wymiany i jeżdżę do tej pory,w tej chwili ganiam po WArszawie ,
Uuuu... I jeszcze nas nie odwiedzileś na Fosy???? Wstydddd...

Co do świec. Jak masz kumpli, co palili co chwilę, "żeby usłyszeć jak gada", to zalane na 100%. :hah: Drogie są, ale jak masz kogoś z tym typem podmień i zobacz czy zagada.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Sergiusz
Posty: 309
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Słupsk
Motocykl: kawasaki vn 2000
VROC: 35575

Post autor: Sergiusz » sob mar 25, 2017

będę w przyszły piątek ,ale jakby było coś wcześniej chętnie się przejadę
1958

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą