Zobaczymy niebawem...... jak często będzie Ci strzelałMaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...


Zobaczymy niebawem...... jak często będzie Ci strzelałMaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...
moja małzowinka jak strzelil kiedys tłumik to malo nie spadla z siodla ze strachuMars pisze:Potwierdzam- moja 900-ka ma 6 kkm przebiegu i w chłodne dni kilka razy strzela przy hamowaniu silnikiem. Nawet żonka to zauważyła i stwierdziła, że fajnie to brzmiMaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator..
Nie no Krasnal - jesteś dwa razy większy - jak rozmawialiśmy ostatnio w Przasnyszu przed domem dziecka , to zerkałem na Ciebie , jakbym samoloty obserwował -Krasnal pisze:No dobra, jesteś wielki!!!januszek pisze:Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
tylko nie rób koledze wody z mózgu, VN2000 nie posiada żadnych linek ssania, a o VN2000 była mowa, pozdrawiam
No coś ty, już się kurcze troche...w tym wieku to normalne...januszek pisze:Nie no Krasnal - jesteś dwa razy większy - jak rozmawialiśmy ostatnio w Przasnyszu przed domem dziecka , to zerkałem na Ciebie , jakbym samoloty obserwował -Krasnal pisze:No dobra, jesteś wielki!!!januszek pisze:Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
tylko nie rób koledze wody z mózgu, VN2000 nie posiada żadnych linek ssania, a o VN2000 była mowa, pozdrawiam![]()
Pisząc o szkolnym błędzie miałem siebie na myśli - bo zakumałem dopiero , że to dwu litrówka
Ano zobaczymy, bo głośno jestZombie pisze:Zobaczymy niebawem...... jak często będzie Ci strzelałMaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...![]()
Tak, możesz zblokować to od strony zaworu AIS - .Bartzos pisze:Można to zablokować z drugiej strony tzn od strony wlotu powietrza w obudowie filtra powietrza?