VN2000 C - linka sprzegła
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
VN2000 C - linka sprzegła
No i doczekałem się po 18 kkm.
Pogoda jak marzenie, a ja zawracam na wysokości Gwiaździstej do domu. Linka sprzęgła prawie urwała się przy klamce. Na paru drutach ze splotu jakoś dojechałem, chociaż nie wysprzęglało do końca, bo linka się ździebko wydłużyła.
Wniosek z tego: nigdy dość dokładnego przeglądu przed wyjazdem, co wszystkim zalecam.
Pogoda jak marzenie, a ja zawracam na wysokości Gwiaździstej do domu. Linka sprzęgła prawie urwała się przy klamce. Na paru drutach ze splotu jakoś dojechałem, chociaż nie wysprzęglało do końca, bo linka się ździebko wydłużyła.
Wniosek z tego: nigdy dość dokładnego przeglądu przed wyjazdem, co wszystkim zalecam.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Bardzo dziękuję. Jak okaże się, że trzeba długo czekać to chętnie skorzystam.kawa 2000 pisze:Jezeli masz ochotę na jezdżenie to mam rezerwową linkę sprzęgła.
Dzisiaj już nie będę miał czasu, może wieczorem zdemontuję linkę. Jutro zamówię nową w Monsterbiku'u. Ciekaw jestem ile sobie życzą za taki zaawansowany konstrukcyjnie i technologicznie produkt.
Pzdr
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Dobre zakłady mechaniki motocyklowej dorabiają linki, potrzebują tylko starej na wzór lub motocykla do przymiarki Najczęściej mają linki na metr, pancerze, rożnego rodzaju "baryłki" itp. Nie mogłem dostać linki do ssania i dorabiałem, bylem bardzo zadowolony bo nawet zaślepki na końcach pancerza zaprawili A w kufrze wożę zawszę uniwersalną linkę sprzęgła, już dwa razy się przydała w trasie, tylko nie w moim sprzęcie
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Jak mawiają "słuszna racja".Daromax pisze: Dobrze jest od czasu do czasu nasmarować linki
Tłuste było, ale trochę brudu tam się dostaje. Trzeba myć, smarować i kontrolować.
Dobry pojazd to taki co psuje się w garażu lub pozwala mimo usterki wrócić. Ten egzemplarz sprawdził się, bo linka działała do końca na ostatniej skrętce splotu.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości